G E F E L I C I T E E R Dquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Ik ben al ongemerkt de 6000 posts gepasseerd........ en nu wil niemand dat met me vieren..... of doen jullie allemaal ongemerkt mee?![]()
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik lag hier ook dubbel. Geen idee waarom ze aan het lachen waren maar het was zo aanstekelijk
Jij moet gewoon deze houden, is te coolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke qua euhhh superman/mom like?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Ik ben al ongemerkt de 6000 posts gepasseerd........ en nu wil niemand dat met me vieren..... of doen jullie allemaal ongemerkt mee?![]()
A, schatje toch, wat knap van jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Gefeliciteerd lieve Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Wil je zeker Weer bloemen he, of bonbons van de Aldiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
GEFELICITEERD SJETquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Met een fles rum in je kraag IS dat ook grappigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnn![]()
Nee, maar melke is wel weg nuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Zelfs dan nogJij bent toch niet vies van trios?
nogmaals, naar bed jij, je moet morgen zometeen je wekker weer laten rinkelen voor die gesloopt wordtquote:
Ja en hij mompelde volgens mij ook nog dat ene liedje van Soca-unit; iets met scoobydoo of zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Omdat John aan het schijten was en Ferri het grappig vond om elke keer op de deur te kloppen en te roepen heeej Joh, hej John...Johnnnnnn![]()
6000quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
hee gaat er hier trouwens iemand carnaval vieren?
Bonbonnies alstublieftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je zeker Weer bloemen he, of bonbons van de Aldi![]()
Jaaa, daar is zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Kan de slaap niet vattenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nogmaals, naar bed jij, je moet morgen zometeen je wekker weer laten rinkelen voor die gesloopt wordt![]()
Helaas, hier doen ze niet aan carnavalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Tis stil aan d eoverkant, tis stil aan de overkantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaa, daar is ze![]()
En nee, ik ben van de kouwe kant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |