Dacht ik al, visualisering van nachtmerriesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nope verslagen en fotos zuigen we uit ons duim![]()
He verdorie....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik heb meer leven gemiddeld 52 per dag![]()
Nu twijfel ik toch wel weer of ik carnaval eigenlijk wel leuk vind.. Soms, nu, denk ik 'ja ik wil gaan feesten', maar soms, nu, denk ik 'nee laat maar'. Is toch best vreemd dat volwassen mensen op een zelfgemaakte rare wagen met keiharde muziek staan te springen en zingen. Best raar dat anderen daar uren in de kou op staan te wachten. Best raar dat je de hele avond in de kroeg staat te drinken en te schreeuwen om vervolgens een week lang ziek te zijn..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach een uur gaan staan kleumen in de kou, voor je plezier zeggen ze dan, na een uur vragen aan iemand van de organisatie hoe ver ze nu zijn. Ow... zitten op de helft, krijg je dan als antwoord... Is ook niet alles hoor. Duik dus gewoon weer heel snel ergens warm naar binnen en richting tap![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo Sjet...........iedereen: Zeg even Hallo Sjet![]()
Toegeven is de eerste stap, goed van je meid![]()
je vergeet de A.G.-groep die de fora's afstruinen om te lezen en niet postenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je kan dit jaar meedoen man, kliko schilder je Viola Holt op en mee met de stoet, niemand die je snapt hoor maar wij willen foto's![]()
![]()
Maar vertel eens, hoe gaat het nu verder met de schaapjesquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar wordt je ijsje vast heel fris van![]()
![]()
Ik raap je niet op, ik VANG je wel opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] Okay.... wie raapt mij nu even op.... [afbeelding]
Dat uitkijken naar de volgende wagen was ook meer van wagens die problemen hadden te groot ofzo, verkeersdrempels, en dan duurt het even, maar je stond uren te blauw bekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is het echt niet kijken waar de volgende wagen blijft.. Rijden vlak achter mekaar. Optocht begint hier beetje uit z'n voegen te barsten, wordt te groot. Als de laatste gaat rijden heeft komt de 1e daar zo ongeveer alweer aan![]()
Hier rijden ze ook vlak achter elkaar..... anders valt de optocht opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is het echt niet kijken waar de volgende wagen blijft.. Rijden vlak achter mekaar. Optocht begint hier beetje uit z'n voegen te barsten, wordt te groot. Als de laatste gaat rijden heeft komt de 1e daar zo ongeveer alweer aan![]()
IK BEN NIET VREEMDquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nu twijfel ik toch wel weer of ik carnaval eigenlijk wel leuk vind.. Soms, nu, denk ik 'ja ik wil gaan feesten', maar soms, nu, denk ik 'nee laat maar'. Is toch best vreemd dat volwassen mensen op een zelfgemaakte rare wagen met keiharde muziek staan te springen en zingen. Best raar dat anderen daar uren in de kou op staan te wachten. Best raar dat je de hele avond in de kroeg staat te drinken en te schreeuwen om vervolgens een week lang ziek te zijn..
Photoshop is my friendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nope verslagen en fotos zuigen we uit ons duim![]()
Ze hebben ooit 1x moeten wachten op een wagen en dat was die van onsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat uitkijken naar de volgende wagen was ook meer van wagens die problemen hadden te groot ofzo, verkeersdrempels, en dan duurt het even, maar je stond uren te blauw bekken.
hier zie je niks van carnaval, als we soms rond deze weken naar brabant gaan en je rijd de dorpen in en je ziet versiering bij de huizen van de prinsen, dat heb ik wel heimwee.
dat zie je hier niet
Hier ook. Optocht begint om 14.11 en is pas tegen 17 uur voorbij. Als je tenminste geluk hebt. De meeste mensen vinden hem veel te lang. Dag erna heb je ook nog eens de avond optocht. Zelfde wagens, alleen met lampjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar zijn de productiviteitsplanningen in het zuiden al lang op afgestemdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nu twijfel ik toch wel weer of ik carnaval eigenlijk wel leuk vind.. Soms, nu, denk ik 'ja ik wil gaan feesten', maar soms, nu, denk ik 'nee laat maar'. Is toch best vreemd dat volwassen mensen op een zelfgemaakte rare wagen met keiharde muziek staan te springen en zingen. Best raar dat anderen daar uren in de kou op staan te wachten. Best raar dat je de hele avond in de kroeg staat te drinken en te schreeuwen om vervolgens een week lang ziek te zijn..
nou nou nog eens 40 man of wonen die allemaal bij jullie in het dorp?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je vergeet de A.G.-groep die de fora's afstruinen om te lezen en niet posten.
Voor de duidelijkheid Anonieme Gluurders![]()
Ontkenningquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pffffffffff, whatever![]()
wil niet eens bij een of ander stom elitair clubje horen. Daar pas ik toch niet tussen. Laat mij maar lekker dom gepeupel zijn.
Echt waar!? Zonde zeg! Hoe was dat gebeurt dan? Kortsluiting?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben ooit 1x moeten wachten op een wagen en dat was die van ons![]()
Was halverwege in brand gevlogenMaanden werk in half uurtje weg
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Daar zijn de productiviteitsplanningen in het zuiden al lang op afgestemd![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik raap je niet op, ik VANG je wel op [afbeelding]
De dorpsfeesten in Friesland zijn dus te vergelijken met Carnavalquote:
Oeps Snappie in vuur en vlamquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben ooit 1x moeten wachten op een wagen en dat was die van ons![]()
Was halverwege in brand gevlogenMaanden werk in half uurtje weg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |