Die vind ik ook zo liefquote:
Yep kortsluiting in de geluidsinstallatie. Een of andere lolbroek van een andere vereniging gooide open fles bier naar binnen, die kwam dus alleen verkeerd terecht. Is gaan vonken en binnen no time stond de hele wagen in de brandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
[..]
Echt waar!? Zonde zeg! Hoe was dat gebeurt dan? Kortsluiting?
Jawel man, is toch vreemd dat mensen dat doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
IK BEN NIET VREEMDmeestal niet tenminste
Iets met een soap enzo lang verhaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar vertel eens, hoe gaat het nu verder met de schaapjes![]()
Je kan nu nog terug.....run, Forrest, runquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Beeker het volgende:
Mijn statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 136 (gemiddeld 1 per dag)
post ik weinig he
Van wanneer zijn die?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:48 schreef Manu82 het volgende:
1. 471 snellejelle
2. 451 tong80
3. 275 Bruce117
4. 264 the_legend_killer
5. 223 Manu82
6. 218 Ericr
7. 217 CrazyPhunk
8. 214 Snaptnix
9. 200 Alicey
Hihihihiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan nu nog terug.....run, Forrest, run![]()
Echt zonde... Die pechprijs hebben jullie dubbel en dwars verdiend! Geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep kortsluiting in de geluidsinstallatie. Een of andere lolbroek van een andere vereniging gooide open fles bier naar binnen, die kwam dus alleen verkeerd terecht. Is gaan vonken en binnen no time stond de hele wagen in de brand![]()
Wonnen wel de pechprijs overigens dat jaar![]()
Zo'n beetje als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ontkenning![]()
Is ook een fase, geeft niks.....ooooooooohmmmmmmm, wij zijn er voor je als je er klaar voor bent![]()
Ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die vind ik ook zo lief![]()
Maarja ik draag geen lippenstift dus ik kan hem niet gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Beeker het volgende:
Mijn statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 136 (gemiddeld 1 per dag)
post ik weinig he
Ga nou niet carnaval vergelijken met Friese dorpsfeesten hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De dorpsfeesten in Friesland zijn dus te vergelijken met Carnaval![]()
![]()
![]()
Ik zou het ook eerder in de zomer doen eigenlijk! stuk warmer en dan kun je nog een beetje relaxed liggen daar op die wagenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel man, is toch vreemd dat mensen dat doen?Op een langzaam rijdende wagen staan te springen en zingen en zo langs andere mensen rijden die naar je staan te kijken. Is raar
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
donderdag, het is vandaag toch donderdag?
Dat zijn de cijfers van woensdag.... die over donderdag zijn er nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:48 schreef Manu82 het volgende:
1. 471 snellejelle
2. 451 tong80
3. 275 Bruce117
4. 264 the_legend_killer
5. 223 Manu82
6. 218 Ericr
7. 217 CrazyPhunk
8. 214 Snaptnix
9. 200 Alicey
Nee ben niet bang of toch wel nu weet ik het zelf niet meer mm moeilijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan nu nog terug.....run, Forrest, run![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ga nou niet carnaval vergelijken met Friese dorpsfeesten heDat is net zoiets als schaatsen vergelijken met zwemmen
![]()
Deze carnaval wordt gesponserd door Durex en tha morning after pil. en alle apotheken in het zuidenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]niemand doet een fuck tijdens een carnaval of misschien fuckt iedereen juist wel
![]()
Vooral de voorpret is erg leuk. Het uitdenken van nieuwe ideeen, het bouwen eraan. Proberen zo vernieuwend mogelijk te zijn. Zoveel mogelijk bewegende elementen erop. Alles voor de show en alles voor de 1e prijs natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel man, is toch vreemd dat mensen dat doen?Op een langzaam rijdende wagen staan te springen en zingen en zo langs andere mensen rijden die naar je staan te kijken. Is raar
![]()
das sneuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben ooit 1x moeten wachten op een wagen en dat was die van ons![]()
Was halverwege in brand gevlogenMaanden werk in half uurtje weg
![]()
edit: 2x ook op die van ons. Wagen was te breed, kon niet tussen de huizen door, hebben halve wagen af moeten breken om mee te kunnen rijden![]()
Blijft toch jammer van alle uren inspanning die er aan verricht zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep kortsluiting in de geluidsinstallatie. Een of andere lolbroek van een andere vereniging gooide open fles bier naar binnen, die kwam dus alleen verkeerd terecht. Is gaan vonken en binnen no time stond de hele wagen in de brand![]()
Wonnen wel de pechprijs overigens dat jaar![]()
ohw, fucking hell, ben niet zo helder meer geloof ik danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat zijn de cijfers van woensdag.... die over donderdag zijn er nog niet![]()
Berustingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo'n beetje als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dus
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Deze carnaval wordt gesponserd door Durex en tha morning after pil. en alle apotheken in het zuiden![]()
Dat is waar, al hoorden we achteraf dat we bij de eerste beoordeling hoge punten hadden gescoord. Dus misschien had de hoofdprijd er wel ingezeten. Maar daarvoor moet je hem dus wel keurig uitrijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef melke het volgende:
[..]
Echt zonde... Die pechprijs hebben jullie dubbel en dwars verdiend! Geluk bij een ongeluk![]()
dat is volgend jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo'n beetje als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dus
En op hoeveel van die dorpsfeesten ben je dan geweest?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ga nou niet carnaval vergelijken met Friese dorpsfeesten heDat is net zoiets als schaatsen vergelijken met zwemmen
![]()
Beetje weinig inspiratie hebben jullie danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nope verslagen en fotos zuigen we uit ons duim![]()
Hier betekent dat dat jullie niet normaal kunnen lullenquote:
*Check.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De dorpsfeesten in Friesland zijn dus te vergelijken met Carnaval![]()
![]()
![]()
Nee, dat was niet de wagen van de 1e prijs inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
das sneu
heb je zeker niet die eerste prijs mee gewonnen![]()
ja verzinnen mensen op straat die we in een bad gooien enz enz ach man vermoeiend hoor, maar wel leuk om te lezen allemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Beetje weinig inspiratie hebben jullie dan![]()
![]()
Check Rioquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het ook eerder in de zomer doen eigenlijk! stuk warmer en dan kun je nog een beetje relaxed liggen daar op die wagen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, ik ga mn koude bedje maar eens een bezoekje plegen en eens schaapjes gaan tellen![]()
Truste en tot straks allemaal![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Berusting![]()
Jij loopt zeer snel door de fases, ik denk dat je morgen wel een badge krijgt![]()
Post je dan morgen even tot hoeveel schaapjes je bent gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, ik ga mn koude bedje maar eens een bezoekje plegen en eens schaapjes gaan tellen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier betekent dat dat jullie niet normaal kunnen lullen![]()
Ik ga met je mee Bongiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Truste Sjet en Bongquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ga met je mee Bongie![]()
Iedereen veel plezier nog
En trusten voor straks
Ik hoop dat je straks wel kan slopen Beertje![]()
![]()
ow ligt er weer ijs in Frl? ga morgen ff naar Snits dus moet me schaatsen meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
*Check.
*Note; Prins carnaval een paar schaatsen aan photoshoppen
Verstandig welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
Slaap lekker Sjetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ga met je mee Bongie![]()
Iedereen veel plezier nog
En trusten voor straks
Ik hoop dat je straks wel kan slopen Beertje![]()
![]()
daar doelde ik dus ook opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de wagen van de 1e prijs inderdaad.![]()
Maar toen pakten we ook overal de 1e prijs, waarom denk je anders dat we zo luxe uiteten konden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |