tja, een typisch geval waar de man niet alleen het type auto heeft uitgezocht maar ook de kleur(en)quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef Inorbit het volgende:
het is ook werkelijk een schitterende kleurcombinatie, blauw en rood
Zie mijn post. Ze kunnen ook onder een Mondeoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Herkauwer het volgende:
Deze velgen zag ik vorig jaar onder een gifgroene cabro Audi 80! Daar kwam zo'n hoogblond mokkel uitstappen
[afbeelding]
Ik vind dit dus echt lelijke velgen.
Ik vind hem ook nog wel gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef Spyronius het volgende:
Opzich nog wel een brute wagen, niets verkeerd mee.
die spiegels hebben ze er mooi opgeplakt. het zal ook wel moeilijk instappen achter, nu de deuren zijn verdwenen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Een peugeot 407 voor de Russische markt
[afbeelding]
[afbeelding]
Het kan zijn dat ik iets niet zie wat jij wel ziet, maar waarom zou je achter willen zitten als er in die auto geen achterbank zit, aangezien ik die achterbank niet zie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:48 schreef Inorbit het volgende:
[..]
die spiegels hebben ze er mooi opgeplakt. het zal ook wel moeilijk instappen achter, nu de deuren zijn verdwenen.
dom van mequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik iets niet zie wat jij wel ziet, maar waarom zou je achter willen zitten als er in die auto geen achterbank zit, aangezien ik die achterbank niet zie.
Echt niet, de Manta heeft imho geen waardige opvolger gehad. Dan hadden ze de Calibra achterwielaangedreven moeten maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef Dromer het volgende:
Het is wel meteen weer duidelijk dat de Calibra echt de opvolger van de Manta is
Zo'n ding zat ook in the fast and the furiousquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik trap af met wat archiefplaatjes
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Vento
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 10-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: heeft het opschrift "Wolf"
Je snapt me niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef GSi het volgende:
[..]
Echt niet, de Manta heeft imho geen waardige opvolger gehad. Dan hadden ze de Calibra achterwielaangedreven moeten maken.
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
[afbeelding]
[afbeelding]
ehm, dat is een silouette oid. zeker geen nep auto!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:53 schreef blup het volgende:
[..]
ehm, dat is een silouette oid. zeker geen nep auto!
in tegendeel een super vette wagen.
Zo, da's beterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef _Drake_ het volgende:
-x-------------------------[SHOW]--------------------------------------------------------------[GO]
Hij reed toch echt mee hoor ... was op MotorsTV een tijd geleden. Het was inderdaad de enige die er was en er was dan ook constant een team aanwezig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope. Het was een concept-car waarvan er maar ééntje op de hele wereld is. Door Peugeot zijn er wel een aantal testritten mee gemaakt, een tijdje terug stond er ook een review in de Autoweek, maar inmiddels is het ding richting een museum getransporteerd.
OMFGquote:Op zondag 26 februari 2006 11:44 schreef B_BOY het volgende:
zag deze pic in deel 3 [afbeelding]
en aangezien het nu carnaval is mag deze carnavalswagen er wel bij.
De aanschafprijs weer niet.. Dit is IMHO niet echt een stratenmakers ferrari.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=20477037&o_id=2759012&p_type_lijst=RL
De 6 uitlaten, 26" velgen én de neon, hebben volgens mij toch een redelijk hoog Sjonnie-gehalte.![]()
Maar anders moest ik dat foute-tuning topic weer omhoog gaan kicken.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
De aanschafprijs weer niet.. Dit is IMHO niet echt een stratenmakers ferrari.
Daar heb je ook weer een punt..quote:Op zondag 26 februari 2006 16:13 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Maar anders moest ik dat foute-tuning topic weer omhoog gaan kicken.![]()
Whehe ik weet ook nog ee Opel Tigra te staan met die velgenquote:
Die was laatst bij mij op school!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=20477037&o_id=2759012&p_type_lijst=RL
De 6 uitlaten, 26" velgen én de neon, hebben volgens mij toch een redelijk hoog Sjonnie-gehalte.![]()
Damn zet er een paar knollen voor een menner in bijbehorend apenpakje en je hebt een postkoets uit 1880........quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is gewoon een mooie bak hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is toch het type lak wat verkleurd als je hem in warm water dompelt? Ik had vroeger van die balletjes in mijn spaken en een wasknijper op mijn voorvork, ik had echt het gevoel dat ik dat fietsje hard aan het boeken was gekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Niksan Nissan 100NX
Eigenaar: Camplo
Datum: 25-2-2006
Fotograaf/Bron: Camplo (?)
Deze users heeft het meest trieste model van Nederland (de 100NX) proberen te verbergen door
er zoveel mogelijk spoilers en andere plastic rommel op te plakken. Jammer genoeg kwam bij de
lakker zijn ware ik naar boven en kwam hij uit de kast door deze gay-kleur uit te kiezen.
De rioolpijp als uitlaat heeft hij bewust gekozen zodat hij, als hij al cruisend met open raampje,
het hoongelach en commentaar van andere weggebruikers niet kan horen. Maar helaas is deze,
waarschijnlijk in zijn ogen, zeer sportieve auto niet meer vooruit te branden (hmm.. branden.. idee..)
door al het opgeplakte plastic, met zijn 66 kW (net 90PK) kan hij al het gewicht nog maar net trekken.
De topsnelheid ( 180km/h) zal vermoedelijk al lang niet meer gehaald kunnen worden,
laat staan de acceleratie van 0 naar 100km/h (waar de 100nx orgineel net geen 11 sec. over doet)
Helaas is Camplo nieteens een sjonnie, zelfs sjonnie's halen hun neus voor dit soort auto's op!
Owkee dat lelijke ding heeft dus een aantal weken hier in Scheveningen gestaan bij het Johan de Wittcollege...iedere keer weer lachstuipen als ik er langs reed/liep/fietste. Heb m al een tijdje niet meer gezien....verhuist?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze users heeft het meest trieste model van Nederland (de 100NX) proberen te verbergen door
er zoveel mogelijk spoilers en andere plastic rommel op te plakken. Jammer genoeg kwam bij de
lakker zijn ware ik naar boven en kwam hij uit de kast door deze gay-kleur uit te kiezen.
De rioolpijp als uitlaat heeft hij bewust gekozen zodat hij, als hij al cruisend met open raampje,
het hoongelach en commentaar van andere weggebruikers niet kan horen. Maar helaas is deze,
waarschijnlijk in zijn ogen, zeer sportieve auto niet meer vooruit te branden (hmm.. branden.. idee..)
door al het opgeplakte plastic, met zijn 66 kW (net 90PK) kan hij al het gewicht nog maar net trekken.
De topsnelheid ( 180km/h) zal vermoedelijk al lang niet meer gehaald kunnen worden,
laat staan de acceleratie van 0 naar 100km/h (waar de 100nx orgineel net geen 11 sec. over doet)
Helaas is Camplo nieteens een sjonnie, zelfs sjonnie's halen hun neus voor dit soort auto's op!
Waaarom in vredensnaam 6 freaking uitlaten, 4 is al veel.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:12 schreef Elvander het volgende:
[..]
Damn zet er een paar knollen voor een menner in bijbehorend apenpakje en je hebt een postkoets uit 1880........
Eén paard, enkelvoud dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
vind het wel iets hebben met die paarden ervoor. zijn toch weer extra pk's
Goh, met een paar paarden ervoor zou het bijna een luxe postkoets zijn!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe, er stond laatst bij mij in de straat een Tigra met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:26 schreef Boink het volgende:
"remschijf"
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc190/th_56912_DSC00063.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img28.imagevenue.com/loc213/th_56919_DSC00077.JPG]afbeelding][/URL]
bij die bovenste foto, waar is de klauw?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:26 schreef Boink het volgende:
"remschijf"
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc190/th_56912_DSC00063.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img28.imagevenue.com/loc213/th_56919_DSC00077.JPG]afbeelding][/URL]
Nergens, dat is het m juist.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
bij die bovenste foto, waar is de klauw?![]()
het is een stukje palstic dat je tussen je trommelremmen en je wiel kan plaatsenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
bij die bovenste foto, waar is de klauw?![]()
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:53 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
het is een stukje palstic dat je tussen je trommelremmen en je wiel kan plaatsen
Ook al zo nep die 'vleugeldeuren'. Ze moeten eerst op de normale wijze horizontaal geopend worden voordat je ze kunt liften. En dat allemaal om enkel je medegabbers te kunnen imponerenquote:
dit zeg ik niet vaak, maar de (oude roestige) fiat panda is zowaar de mooiste op deze foto.quote:
Er is in mijn ogen niks mis met een 100 NX, maar deze is wel een beetje te opvallend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ook al zo nep die 'vleugeldeuren'. Ze moeten eerst op de normale wijze horizontaal geopend worden voordat je ze kunt liften. En dat allemaal om enkel je medegabbers te kunnen imponeren![]()
Vind die nog wel gaan eerlijk gezegd. Op de taartschep, motorkap en stickers na dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dit geval kwam ik een week of twee geleden tegen:
[afbeelding]
![]()
Je bent grappig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:06 schreef Geqxon het volgende:
Toch moet ik zeggen dat de onderste redelijk strak afgewerkt is.
Die groene mag dan misschien niet jouw smaak zijn, maar er zit wel een T16 blok in, dus 2.0 16v met Turbo, goed voor zo'n 200pkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:59 schreef Techno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twee maal Peugeot 309 GTi.![]()
Tja, al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:14 schreef PeuRac het volgende:
Die groene mag dan misschien niet jouw smaak zijn, maar er zit wel een T16 blok in, dus 2.0 16v met Turbo, goed voor zo'n 200pk
Die veel te grote 'bling bling' wielen passen er totaal niet bij. Kitch ten top.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:31 schreef achla het volgende:
Ik vind dit toch wel een nette wagen hoor.
Zoalsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef OG-Loco het volgende:
Er zit veel net spul tussen hier hoor.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:54 schreef leolinedance het volgende:
Veel van jullie halen al die pics zo van het internet. Dan is er toch ook geen lol aan zeg![]()
Mja, als je met je camera in de hand met je klapstoel op het balkon gaat zitten, kun je lang wachten. Maar je kunt ook even de plaatselijke ghetto in gaan, of kijken op de parking bij een monteursopleiding of een (middel)groot bouwbedrijf. dat is dan weer wel effectiefquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo nietEffect is toch hetzelfde. Een plaatje is een plaatje.
Daarnaast is het stukken sneller dan met je camera afwachten of je misschien wat tegenkomt.
True, dat is ook zeker zo. Maar tussendoor wat internet plaatjes posten houdt het topic actief (en het kost ook best wat tijd qua uitzoekwerk, want lang niet alles is 'stratenmaker' materiaal). En bij deze respect voor alle tijd en moeite die jij in het fotograferen stopt, ik vind het altijd erg leuk om te zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, als je met je camera in de hand met je klapstoel op het balkon gaat zitten, kun je lang wachten. Maar je kunt ook even de plaatselijke ghetto in gaan, of kijken op de parking bij een monteursopleiding of een (middel)groot bouwbedrijf. dat is dan weer wel effectief
Jammer van die verneukte aerodynamica door al dat plastic, en schiet je er alsnog weinig mee opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die groene mag dan misschien niet jouw smaak zijn, maar er zit wel een T16 blok in, dus 2.0 16v met Turbo, goed voor zo'n 200pk
Een Chevy Photoshop, of is dat een speciale optie dat hij met zijn wielkasten zijn banden van de velg kan halen?quote:
Hier staat bij het bouwbedrijf een nieuwe oranje Focus ST.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als je met je camera in de hand met je klapstoel op het balkon gaat zitten, kun je lang wachten. Maar je kunt ook even de plaatselijke ghetto in gaan, of kijken op de parking bij een monteursopleiding of een (middel)groot bouwbedrijf. dat is dan weer wel effectief
Zal het perspectief zijn ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:09 schreef osmo het volgende:
[..]
Een Chevy Photoshop, of is dat een speciale optie dat hij met zijn wielkasten zijn banden van de velg kan halen?
Je zou er maar in moeten rondrijden...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je zal er als motorrijder achterop klappen..![]()
Dan nog liever er achterop klappenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:22 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Je zou er maar in moeten rondrijden...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:50 schreef S1nn3rz het volgende:
mijn god wat een creaties.
ik zag op markplaats een gouden calibra staan, ook helemaal fout gepimpt. helaas kan ik de foto's niet plaatsen.
Er is nog 2500 op geboden ookquote:Merk: Opel
Model: Calibra
Bouwjaar: 1991
Carroserie: Coupe 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1185 kg
Kleur: Goud Metalic
1550000 KM GELOPEN
APK"September 2006
-lichtmetalen velgen 17 inch
-Elecktrische hoogteverstelling koplampen
-elektr ramen
-stuurbekrachtiging
-schade (BUMPER) totale schade 200 euro valt van de vraagprijs af
-mistlampen
-abs
BIEDERS BOVEN DE e2000 WORDEN SERIEUS GENOMEN
Deze?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:50 schreef S1nn3rz het volgende:
mijn god wat een creaties.
ik zag op markplaats een gouden calibra staan, ook helemaal fout gepimpt. helaas kan ik de foto's niet plaatsen.
Volgens mij is hij nog niet zindelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Wel vet dat hij beide deuren heeft gedaan
Hehe..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:25 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog niet zindelijk
Die auto is ook gespot op Full Speed in Rosmalen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dit geval kwam ik een week of twee geleden tegen:
[afbeelding]
![]()
dikke performance wagen hoort hier niet thuis imoquote:
Wannabe Supra uit NFS Underground 2:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:52 schreef Techno het volgende:
Nog meer Marktplaats bagger....
Toyota Celica 2.0 GTI-16 LB U9
[afbeelding]
En die is weer Wannabe van deze jongen:quote:Op maandag 8 mei 2006 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wannabe Supra uit NFS Underground 2:
[afbeelding]
Het gaat er toch om hoe de auto eruit zit (niet dus). Roze Ferrari's en Hummers e.d. zijn ook kansloos.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:13 schreef ThaFreak het volgende:
dikke performance wagen hoort hier niet thuis imo![]()
En da's een Wannabe van een échte jongen...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En die is weer Wannabe van deze jongen:
[afbeelding]
Bovenste is echt niks mis mee, de onderste heeft wel een lelijke spoiler en uitlaat, maar verder ziet hij er goed uit!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:59 schreef Techno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twee maal Peugeot 309 GTi.![]()
Geen idee, ik vond deze foto's tijdens het googlen op eenofandere funny pictures site.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef Don_Tom het volgende:
Hij lijkt nog best ook, alleen dat pantervelletje begrijp ik niet helemaal..
Doet me denken aan die gekke japanners die een NSX verneukte door een neppe ferrari F50 ervan te maken. Wel prachtig om te zien hoe ze dat doen! Is hier ook een bouwverslag-site van?
En zelfs 230 pk in overboostquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hebben van een paard een ezel gemaaktquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:30 schreef peacetaker het volgende:
wat is hier in godsnaam mee gebeurt...![]()
vindt het er in ieder geval afschuwelijk uitzien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en die daarna aangereden met een intercity ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze hebben van een paard een ezel gemaakt
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
A3
Wel zo'n soort grille idd. Misschien een mishandelde Rover 45?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef SToRM81 het volgende:
Een Rover misschien?
die bumper hoort zo...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft ie een aanrijding gehad of is die bumper de bedoeling?
niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe kun je zo`n BMW op deze manier verkrachten![]()
het zag er niet uit in ieder geval. die achterkant lijkt wel uit een te hete was te komen. niks sluit op elkaar aan. allemaal grote kieren en rare bollingenquote:Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef OG-Loco het volgende:
Wat zit z'n achterklep rommelig. Of hoort dat zo
.
Zit een hele andere achterkant op. Normaal hebben ze een bol raam, zoals op die bovenaan de pagina. Hier zit een soort van Del Sol-achtig achterraam in.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef OG-Loco het volgende:
Wat zit z'n achterklep rommelig. Of hoort dat zo
.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef SToRM81 het volgende:
Een Rover misschien?
De voorloper van de 45, de 400quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel zo'n soort grille idd. Misschien een mishandelde Rover 45?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nog even iets toevoegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit model velgen is onlangs in de aanbieding geweest bij halfords ofzo? Komt veel voor op sjonniecars.
[afbeelding]
Lekker kontje.
Die Frans Maas vrachtwagen is nog het mooiste van die foto's, daar werkt mijn vriendin al heel langquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen weekend hier flink wat verneukte auto's gezien... Een heel deel van de CRX club was er, een stel verneukte golfjes en wat uitgezakte Ka's
Een motorkappiercing geloof ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef MrSASO het volgende:
Wat steekt er ingodsnaam daar uit de motorkap van die mazda?
staat die voor het huis van een geestelijk gehandicapte?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef j0rrit het volgende:
Een oude bekende hier van Fok! gespot in Almere...Allemachtig wat een grafbak!
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vermoed eerder een blinde....quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:19 schreef Inorbit het volgende:
[..]
staat die voor het huis van een geestelijk gehandicapte?
quote:
Die achterkant is een knap stukje werk maar de voorkant zit toch niet echt lekker in elkaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:11 schreef Kolkie het volgende:
[..]
Mooi is het niet maar je kunt niet anders zeggen dan dat het knap gedaan is. Volgens mij is er zelfs een topchop gedaan en dat is niet voor de gemiddelde beunhaas weggelegd.
Ik zou me echt dood schamen als iemand me daar een foto van zou zien nemen.. laat staan in rijdenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef j0rrit het volgende:
Een oude bekende hier van Fok! gespot in Almere...Allemachtig wat een grafbak!
[afbeelding]
[afbeelding]
whaha dies lachequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
de starslet is de ware stratemakerferrari
Met een lekke uitlaat? Die had ik bij de stoplichten bij de Eembrug naast me staan. Heb ik er toch ff mooi uitgeboekt met mijn Mantaquote:Op zondag 11 juni 2006 19:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag me gister toch een mooie.
E36 Cabrio, "Devils Rider" zonneband, enorm grote tribals op de zijkant, gare voorbumper, witte komlampen + blinkers, turk achter het stuur en keihard Sean Paul.
Wat een verkrachting van zo`n mooie auto, die eigenaar moeten ze ophangen.quote:
Echt wel, dit is hetquote:Op maandag 12 juni 2006 07:55 schreef OG-Loco het volgende:
De 6-serie kan er al niet lelijker op worden.
Eerlijk gezegd passen deze foto's niet echt in het rijtje 'stratenmakers ferarri's'. Hier zijn best wel proffessionele handjes aan te pas gekomen. Kost ook wel een paar knaken om hem zo te krijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar word ik best wel verdrietig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gedrochten staan er op die site zeg
Maar toch niet helemaal.
Er stond M3 op de site, maar hoe dan ook het is een zwaar verneukte wagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Die bovenset is een Audi A4, die onderste heeft Japanse lijnen
Hij is op z'n rechter koplamp de booskijkers verloren...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:23 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aftrappen maar
Wat is er mis met een Vento?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Zo'n ding zat ook in the fast and the furious![]()
![]()
ouwelullenbak bij uitstek![]()
Geen idee, ik draag nooit vrouwenkleren.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat heeft dat wijf voor een gek stringshirtje aan
Die hoorde niet een sbij de meeting, maar was dacht ik een show-auto van het tuningbedrifj (scorpion) waar de meeting gehouden werdquote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De ergste vind ik toch wel deze vento:
[afbeelding]
Maken bedrijven dit soort auto's?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die hoorde niet een sbij de meeting, maar was dacht ik een show-auto van het tuningbedrifj (scorpion) waar de meeting gehouden werd![]()
De voorkant viel nog redelijk mee btw
Als er sjonnie-vraag is is er sjonnie-aanbod..quote:Op maandag 26 juni 2006 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maken bedrijven dit soort auto's?.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De ergste vind ik toch wel deze vento:
[afbeelding]
Scorpion tuning.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maken bedrijven dit soort auto's?.
Ik dacht huisvlijt, aan de scheve Lotus logootjes te zienquote:Op maandag 26 juni 2006 20:56 schreef PNG het volgende:
Mooi logo ook. Rennnuh.
Enig idee wat die 'Lotus' Monza is Alexxx ?
Eerst rondlopen op de meeting, en geinteresseerd foto's maken, en daarna hier de hobbie van mensen af lopen zeiken.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht huisvlijt, aan de scheve Lotus logootjes te zienMaar was wel 1 van de drie toppers voor mij van die show
![]()
Haal die aanhalingstekentjes maar weg. Dit was een Lotus getuned blok.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:56 schreef PNG het volgende:
Mooi logo ook. Rennnuh.
Enig idee wat die 'Lotus' Monza is Alexxx ?
ZIe je mij ergens een waardeoordeel geven?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:20 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Eerst rondlopen op de meeting, en geinteresseerd foto's maken, en daarna hier de hobbie van mensen af lopen zeiken.
Beetje achterbaks mannetje ben je of niet?
Het is vaak ook niet mijn stijl wat iemand aan zijn auto doet, maar ga dat niet achter iemand zijn rug af zitten zeiken. Als je een echte vent bent heb je dat commentaar in real life.
Ja ik ben er ook geweest
Nee ik heb geen tupperware bak
je bent heel wat achter je pctje, niet?
Hij klonk in ieder geval heerlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 21:26 schreef PNG het volgende:
Uberphreak chill, Alexxx is juist lieV, 'volgens mij is dat "gewoon" een 3.0L blok met een Lotus kleppendeksel ', daarom de vraag.
Het is wel degelijk een echte Lotus, is in opdracht van de vorige eigenaar onder handen genomen door Lotus.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht huisvlijt, aan de scheve Lotus logootjes te zienMaar was wel 1 van de drie toppers voor mij van die show
![]()
Je moet toegeven dat er heel wat plastic tussen staat. Maar prachtbakken als de Lotus Monza, Opel GT en de Blitz camper, horen hier AB-SO-LUUT neit thuis, geef ik zo toequote:Op maandag 26 juni 2006 21:36 schreef UberPhreak het volgende:
ik heb mijn reactie wat aangepast, kwam wel een beetje aggressief over, sorry.
Maar nog ben ik het niet eens met je.
waardeoordeel geef je door dit te posten in "stratemaker ferraris" topic.
Het topic is daar trouwens al best oud, het zou dus zomaar kunnen dat dat blok er wel in lag, maar zag je dan ook logo's op het bovencarter staan?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:39 schreef PNG het volgende:
Ja maar twas mijn vraag wat het nu was.
En Sterke Yerke, thanks. Dit blok is dus idd een 'gewoon' blok. En er lag een Lotus Omega blok in vandaar de Lotus logo's. Tis me duidelijk. Thanks.
Het lotus blok is dit blok, de eigenaar wees het me nog aan, en er stonden letters in gezet aan de zijkant in het metaal gestanst (lotus)quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een echte Lotus, is in opdracht van de vorige eigenaar onder handen genomen door Lotus.
Zit een door lotus bewerkte van 3.6 naar 4 liter opgeboorde omega-blok in goed voor z'on 520pk, maar dat blok ligt er nu trouwens niet in.
Hoe weet ik dit?
Loopt een draadje over op het opel forum.![]()
Tsja, ik heb de link ook in het mooie Opel topic gezet, maar dat zie jij dan weer niet blijkbaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef UberPhreak het volgende:
Je gaat naar zo'n meeting om gezellig rond te kijken, dat geld ook voor die mensen die een andere smaak hebben.
Na zo'n dag dat je gezellig weg bent geweets zit niemand te wachten op een of andere knakker die gewoon rondloopt, wat foto's maakt, en dan jouw wagen te kijk zet op een forum.
zo van "kijk jongens want een lelijke bakken staan er tussen"
tis allemaal niet het eind vd wereld, maar echt netjes vind ik het niet.
iedereen heeft een andere smaak of budget, en als iemand er plezier in heeft zijn auto naar zijn smaak te maken vind ik het een beetje misselijk om diegene dan even op het schandblok te zetten als het niet je smaak is.
als je geen geld hebt om het goed te doen, moet je het vooral niet doen, en als je het wel doet niet lopen zeiken over het feit dat andere mensen een andere mening hebben....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef UberPhreak het volgende:
Je gaat naar zo'n meeting om gezellig rond te kijken, dat geld ook voor die mensen die een andere smaak hebben.
Na zo'n dag dat je gezellig weg bent geweets zit niemand te wachten op een of andere knakker die gewoon rondloopt, wat foto's maakt, en dan jouw wagen te kijk zet op een forum.
zo van "kijk jongens want een lelijke bakken staan er tussen"
tis allemaal niet het eind vd wereld, maar echt netjes vind ik het niet.
iedereen heeft een andere smaak of budget, en als iemand er plezier in heeft zijn auto naar zijn smaak te maken vind ik het een beetje misselijk om diegene dan even op het schandblok te zetten als het niet je smaak is.
Ah ok. Da's duidelijk dan.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:45 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Het lotus blok is dit blok, de eigenaar wees het me nog aan, en er stonden letters in gezet aan de zijkant in het metaal gestanst (lotus)
Zegt volgens mij een heleboel over zijn auto, als hij wel in een stratenmakers topic gaat kijken of er een foto van zijn auto staat, maar niet in het mooie Opel topicquote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, ik heb de link ook in het mooie Opel topic gezet, maar dat zie jij dan weer niet blijkbaar.
Als je dat niet leuk vind moet je je auto er niet neerzetten. Je kan vantevoren weten dat sommige mensen het een aarslelijke bak vinden en er grapjes over willen maken.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef UberPhreak het volgende:
-knip-
Hij staat ertussen ja, de blauwe opel manta zonder bodykit oid, zelfs originele spoiler eraf op et moment, alleen andere velgen, 187 pk, nou sinds een week gerestaureerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zegt volgens mij een heleboel over zijn auto, als hij wel in een stratenmakers topic gaat kijken of er een foto van zijn auto staat, maar niet in het mooie Opel topic![]()
![]()
kan me een topic herinneren hier over een crx waar geen negatief commentaar meer mocht?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je dat niet leuk vind moet je je auto er niet neerzetten. Je kan vantevoren weten dat sommige mensen het een aarslelijke bak vinden en er grapjes over willen maken.
Ik bent 16quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:55 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Hij staat ertussen ja, de blauwe opel manta zonder bodykit oid, zelfs originele spoiler eraf op et moment, alleen andere velgen, 187 pk, nou sinds een week gerestaureerd.
wat rijdt jij?
Das een puike bakquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:55 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Hij staat ertussen ja, de blauwe opel manta zonder bodykit oid, zelfs originele spoiler eraf op et moment, alleen andere velgen, 187 pk, nou sinds een week gerestaureerd.
wat rijdt jij?
Niet in dát topic ja. Ik heb het graag schoon voor de mensen die het wel leuk vinden om het te volgen. Zo blijft het imho een béétje overzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:55 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
kan me een topic herinneren hier over een crx waar geen negatief commentaar meer mocht?
Bmw 316 denk ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Wat een mooie emm.... Accord?
Ik zie er echt geen Honda Accord lijnen inquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Die dus op een Honda Accord wilt lijken?
Wat is een honda accord imago?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Die dus op een Honda Accord wilt lijken?
Net als jouw Volvo: Ouwe lullen bakquote:
Waarschijnlijk wel, maar geen verkeers heuvel over.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:53 schreef lipje het volgende:
whehehe kan ie ook het bochie om?
die hebben ze toch niet in het zonnige zuiden?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen verkeers heuvel over.
Ho ho gewoon een standaard 850 T5 hoor, geen sjon troep voor mijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen verkeers heuvel over.
Dat is GEEN stratemakerferrariquote:Op zondag 9 juli 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Citroën Jumpy
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 8 juli 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij het Mega Trucks Festival
Een 'Duitse Sjonnie', kunnen we daar niet wat mooiers van maken? Ik ga voor de Hansie oder Heinrichquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:22 schreef eer-ik het volgende:
Duitse sjonnie gespot op de N11
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |