Die veel te grote 'bling bling' wielen passen er totaal niet bij. Kitch ten top.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:31 schreef achla het volgende:
Ik vind dit toch wel een nette wagen hoor.
Zoalsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef OG-Loco het volgende:
Er zit veel net spul tussen hier hoor.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:54 schreef leolinedance het volgende:
Veel van jullie halen al die pics zo van het internet. Dan is er toch ook geen lol aan zeg![]()
Mja, als je met je camera in de hand met je klapstoel op het balkon gaat zitten, kun je lang wachten. Maar je kunt ook even de plaatselijke ghetto in gaan, of kijken op de parking bij een monteursopleiding of een (middel)groot bouwbedrijf. dat is dan weer wel effectiefquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo nietEffect is toch hetzelfde. Een plaatje is een plaatje.
Daarnaast is het stukken sneller dan met je camera afwachten of je misschien wat tegenkomt.
True, dat is ook zeker zo. Maar tussendoor wat internet plaatjes posten houdt het topic actief (en het kost ook best wat tijd qua uitzoekwerk, want lang niet alles is 'stratenmaker' materiaal). En bij deze respect voor alle tijd en moeite die jij in het fotograferen stopt, ik vind het altijd erg leuk om te zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, als je met je camera in de hand met je klapstoel op het balkon gaat zitten, kun je lang wachten. Maar je kunt ook even de plaatselijke ghetto in gaan, of kijken op de parking bij een monteursopleiding of een (middel)groot bouwbedrijf. dat is dan weer wel effectief
Jammer van die verneukte aerodynamica door al dat plastic, en schiet je er alsnog weinig mee opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die groene mag dan misschien niet jouw smaak zijn, maar er zit wel een T16 blok in, dus 2.0 16v met Turbo, goed voor zo'n 200pk
Een Chevy Photoshop, of is dat een speciale optie dat hij met zijn wielkasten zijn banden van de velg kan halen?quote:
Hier staat bij het bouwbedrijf een nieuwe oranje Focus ST.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als je met je camera in de hand met je klapstoel op het balkon gaat zitten, kun je lang wachten. Maar je kunt ook even de plaatselijke ghetto in gaan, of kijken op de parking bij een monteursopleiding of een (middel)groot bouwbedrijf. dat is dan weer wel effectief
Zal het perspectief zijn ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:09 schreef osmo het volgende:
[..]
Een Chevy Photoshop, of is dat een speciale optie dat hij met zijn wielkasten zijn banden van de velg kan halen?
Je zou er maar in moeten rondrijden...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je zal er als motorrijder achterop klappen..![]()
Dan nog liever er achterop klappenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:22 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Je zou er maar in moeten rondrijden...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:50 schreef S1nn3rz het volgende:
mijn god wat een creaties.
ik zag op markplaats een gouden calibra staan, ook helemaal fout gepimpt. helaas kan ik de foto's niet plaatsen.
Er is nog 2500 op geboden ookquote:Merk: Opel
Model: Calibra
Bouwjaar: 1991
Carroserie: Coupe 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1185 kg
Kleur: Goud Metalic
1550000 KM GELOPEN
APK"September 2006
-lichtmetalen velgen 17 inch
-Elecktrische hoogteverstelling koplampen
-elektr ramen
-stuurbekrachtiging
-schade (BUMPER) totale schade 200 euro valt van de vraagprijs af
-mistlampen
-abs
BIEDERS BOVEN DE e2000 WORDEN SERIEUS GENOMEN
Deze?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:50 schreef S1nn3rz het volgende:
mijn god wat een creaties.
ik zag op markplaats een gouden calibra staan, ook helemaal fout gepimpt. helaas kan ik de foto's niet plaatsen.
Volgens mij is hij nog niet zindelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Wel vet dat hij beide deuren heeft gedaan
Hehe..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:25 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog niet zindelijk
Die auto is ook gespot op Full Speed in Rosmalen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dit geval kwam ik een week of twee geleden tegen:
[afbeelding]
![]()
dikke performance wagen hoort hier niet thuis imoquote:
Wannabe Supra uit NFS Underground 2:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:52 schreef Techno het volgende:
Nog meer Marktplaats bagger....
Toyota Celica 2.0 GTI-16 LB U9
[afbeelding]
En die is weer Wannabe van deze jongen:quote:Op maandag 8 mei 2006 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wannabe Supra uit NFS Underground 2:
[afbeelding]
Het gaat er toch om hoe de auto eruit zit (niet dus). Roze Ferrari's en Hummers e.d. zijn ook kansloos.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:13 schreef ThaFreak het volgende:
dikke performance wagen hoort hier niet thuis imo![]()
En da's een Wannabe van een échte jongen...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En die is weer Wannabe van deze jongen:
[afbeelding]
Bovenste is echt niks mis mee, de onderste heeft wel een lelijke spoiler en uitlaat, maar verder ziet hij er goed uit!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:59 schreef Techno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twee maal Peugeot 309 GTi.![]()
Geen idee, ik vond deze foto's tijdens het googlen op eenofandere funny pictures site.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef Don_Tom het volgende:
Hij lijkt nog best ook, alleen dat pantervelletje begrijp ik niet helemaal..
Doet me denken aan die gekke japanners die een NSX verneukte door een neppe ferrari F50 ervan te maken. Wel prachtig om te zien hoe ze dat doen! Is hier ook een bouwverslag-site van?
En zelfs 230 pk in overboostquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die groene mag dan misschien niet jouw smaak zijn, maar er zit wel een T16 blok in, dus 2.0 16v met Turbo, goed voor zo'n 200pk
Ze hebben van een paard een ezel gemaaktquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:30 schreef peacetaker het volgende:
wat is hier in godsnaam mee gebeurt...![]()
vindt het er in ieder geval afschuwelijk uitzien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en die daarna aangereden met een intercity ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze hebben van een paard een ezel gemaakt
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
A3
Wel zo'n soort grille idd. Misschien een mishandelde Rover 45?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef SToRM81 het volgende:
Een Rover misschien?
die bumper hoort zo...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft ie een aanrijding gehad of is die bumper de bedoeling?
niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe kun je zo`n BMW op deze manier verkrachten![]()
het zag er niet uit in ieder geval. die achterkant lijkt wel uit een te hete was te komen. niks sluit op elkaar aan. allemaal grote kieren en rare bollingenquote:Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef OG-Loco het volgende:
Wat zit z'n achterklep rommelig. Of hoort dat zo
.
Zit een hele andere achterkant op. Normaal hebben ze een bol raam, zoals op die bovenaan de pagina. Hier zit een soort van Del Sol-achtig achterraam in.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef OG-Loco het volgende:
Wat zit z'n achterklep rommelig. Of hoort dat zo
.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef SToRM81 het volgende:
Een Rover misschien?
De voorloper van de 45, de 400quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel zo'n soort grille idd. Misschien een mishandelde Rover 45?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nog even iets toevoegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit model velgen is onlangs in de aanbieding geweest bij halfords ofzo? Komt veel voor op sjonniecars.
[afbeelding]
Lekker kontje.
Die Frans Maas vrachtwagen is nog het mooiste van die foto's, daar werkt mijn vriendin al heel langquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen weekend hier flink wat verneukte auto's gezien... Een heel deel van de CRX club was er, een stel verneukte golfjes en wat uitgezakte Ka's
Een motorkappiercing geloof ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef MrSASO het volgende:
Wat steekt er ingodsnaam daar uit de motorkap van die mazda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |