staat die voor het huis van een geestelijk gehandicapte?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef j0rrit het volgende:
Een oude bekende hier van Fok! gespot in Almere...Allemachtig wat een grafbak!
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vermoed eerder een blinde....quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:19 schreef Inorbit het volgende:
[..]
staat die voor het huis van een geestelijk gehandicapte?
quote:
Die achterkant is een knap stukje werk maar de voorkant zit toch niet echt lekker in elkaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:11 schreef Kolkie het volgende:
[..]
Mooi is het niet maar je kunt niet anders zeggen dan dat het knap gedaan is. Volgens mij is er zelfs een topchop gedaan en dat is niet voor de gemiddelde beunhaas weggelegd.
Ik zou me echt dood schamen als iemand me daar een foto van zou zien nemen.. laat staan in rijdenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef j0rrit het volgende:
Een oude bekende hier van Fok! gespot in Almere...Allemachtig wat een grafbak!
[afbeelding]
[afbeelding]
whaha dies lachequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
de starslet is de ware stratemakerferrari
Met een lekke uitlaat? Die had ik bij de stoplichten bij de Eembrug naast me staan. Heb ik er toch ff mooi uitgeboekt met mijn Mantaquote:Op zondag 11 juni 2006 19:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag me gister toch een mooie.
E36 Cabrio, "Devils Rider" zonneband, enorm grote tribals op de zijkant, gare voorbumper, witte komlampen + blinkers, turk achter het stuur en keihard Sean Paul.
Wat een verkrachting van zo`n mooie auto, die eigenaar moeten ze ophangen.quote:
Echt wel, dit is hetquote:Op maandag 12 juni 2006 07:55 schreef OG-Loco het volgende:
De 6-serie kan er al niet lelijker op worden.
Eerlijk gezegd passen deze foto's niet echt in het rijtje 'stratenmakers ferarri's'. Hier zijn best wel proffessionele handjes aan te pas gekomen. Kost ook wel een paar knaken om hem zo te krijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar word ik best wel verdrietig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gedrochten staan er op die site zeg
Maar toch niet helemaal.
Er stond M3 op de site, maar hoe dan ook het is een zwaar verneukte wagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Die bovenset is een Audi A4, die onderste heeft Japanse lijnen
Hij is op z'n rechter koplamp de booskijkers verloren...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:23 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aftrappen maar
Wat is er mis met een Vento?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Zo'n ding zat ook in the fast and the furious![]()
![]()
ouwelullenbak bij uitstek![]()
Geen idee, ik draag nooit vrouwenkleren.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat heeft dat wijf voor een gek stringshirtje aan
Die hoorde niet een sbij de meeting, maar was dacht ik een show-auto van het tuningbedrifj (scorpion) waar de meeting gehouden werdquote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De ergste vind ik toch wel deze vento:
[afbeelding]
Maken bedrijven dit soort auto's?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die hoorde niet een sbij de meeting, maar was dacht ik een show-auto van het tuningbedrifj (scorpion) waar de meeting gehouden werd![]()
De voorkant viel nog redelijk mee btw
Als er sjonnie-vraag is is er sjonnie-aanbod..quote:Op maandag 26 juni 2006 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maken bedrijven dit soort auto's?.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De ergste vind ik toch wel deze vento:
[afbeelding]
Scorpion tuning.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maken bedrijven dit soort auto's?.
Ik dacht huisvlijt, aan de scheve Lotus logootjes te zienquote:Op maandag 26 juni 2006 20:56 schreef PNG het volgende:
Mooi logo ook. Rennnuh.
Enig idee wat die 'Lotus' Monza is Alexxx ?
Eerst rondlopen op de meeting, en geinteresseerd foto's maken, en daarna hier de hobbie van mensen af lopen zeiken.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht huisvlijt, aan de scheve Lotus logootjes te zienMaar was wel 1 van de drie toppers voor mij van die show
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |