Er stond M3 op de site, maar hoe dan ook het is een zwaar verneukte wagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Die bovenset is een Audi A4, die onderste heeft Japanse lijnen
Hij is op z'n rechter koplamp de booskijkers verloren...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:23 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aftrappen maar
Wat is er mis met een Vento?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Zo'n ding zat ook in the fast and the furious![]()
![]()
ouwelullenbak bij uitstek![]()
Geen idee, ik draag nooit vrouwenkleren.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat heeft dat wijf voor een gek stringshirtje aan
Die hoorde niet een sbij de meeting, maar was dacht ik een show-auto van het tuningbedrifj (scorpion) waar de meeting gehouden werdquote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De ergste vind ik toch wel deze vento:
[afbeelding]
Maken bedrijven dit soort auto's?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die hoorde niet een sbij de meeting, maar was dacht ik een show-auto van het tuningbedrifj (scorpion) waar de meeting gehouden werd![]()
De voorkant viel nog redelijk mee btw
Als er sjonnie-vraag is is er sjonnie-aanbod..quote:Op maandag 26 juni 2006 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maken bedrijven dit soort auto's?.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
De ergste vind ik toch wel deze vento:
[afbeelding]
Scorpion tuning.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maken bedrijven dit soort auto's?.
Ik dacht huisvlijt, aan de scheve Lotus logootjes te zienquote:Op maandag 26 juni 2006 20:56 schreef PNG het volgende:
Mooi logo ook. Rennnuh.
Enig idee wat die 'Lotus' Monza is Alexxx ?
Eerst rondlopen op de meeting, en geinteresseerd foto's maken, en daarna hier de hobbie van mensen af lopen zeiken.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht huisvlijt, aan de scheve Lotus logootjes te zienMaar was wel 1 van de drie toppers voor mij van die show
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |