ehm, dat is een silouette oid. zeker geen nep auto!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Een peugeot 407 voor de Russische markt
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:53 schreef blup het volgende:
[..]
ehm, dat is een silouette oid. zeker geen nep auto!
in tegendeel een super vette wagen.
Zo, da's beterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef _Drake_ het volgende:
-x-------------------------[SHOW]--------------------------------------------------------------[GO]
Hij reed toch echt mee hoor ... was op MotorsTV een tijd geleden. Het was inderdaad de enige die er was en er was dan ook constant een team aanwezig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope. Het was een concept-car waarvan er maar ééntje op de hele wereld is. Door Peugeot zijn er wel een aantal testritten mee gemaakt, een tijdje terug stond er ook een review in de Autoweek, maar inmiddels is het ding richting een museum getransporteerd.
OMFGquote:Op zondag 26 februari 2006 11:44 schreef B_BOY het volgende:
zag deze pic in deel 3 [afbeelding]
en aangezien het nu carnaval is mag deze carnavalswagen er wel bij.
De aanschafprijs weer niet.. Dit is IMHO niet echt een stratenmakers ferrari.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=20477037&o_id=2759012&p_type_lijst=RL
De 6 uitlaten, 26" velgen én de neon, hebben volgens mij toch een redelijk hoog Sjonnie-gehalte.![]()
Maar anders moest ik dat foute-tuning topic weer omhoog gaan kicken.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
De aanschafprijs weer niet.. Dit is IMHO niet echt een stratenmakers ferrari.
Daar heb je ook weer een punt..quote:Op zondag 26 februari 2006 16:13 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Maar anders moest ik dat foute-tuning topic weer omhoog gaan kicken.![]()
Whehe ik weet ook nog ee Opel Tigra te staan met die velgenquote:
Die was laatst bij mij op school!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=20477037&o_id=2759012&p_type_lijst=RL
De 6 uitlaten, 26" velgen én de neon, hebben volgens mij toch een redelijk hoog Sjonnie-gehalte.![]()
Damn zet er een paar knollen voor een menner in bijbehorend apenpakje en je hebt een postkoets uit 1880........quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is gewoon een mooie bak hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Een peugeot 407 voor de Russische markt
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |