Haal die aanhalingstekentjes maar weg. Dit was een Lotus getuned blok.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:56 schreef PNG het volgende:
Mooi logo ook. Rennnuh.
Enig idee wat die 'Lotus' Monza is Alexxx ?
ZIe je mij ergens een waardeoordeel geven?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:20 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Eerst rondlopen op de meeting, en geinteresseerd foto's maken, en daarna hier de hobbie van mensen af lopen zeiken.
Beetje achterbaks mannetje ben je of niet?
Het is vaak ook niet mijn stijl wat iemand aan zijn auto doet, maar ga dat niet achter iemand zijn rug af zitten zeiken. Als je een echte vent bent heb je dat commentaar in real life.
Ja ik ben er ook geweest
Nee ik heb geen tupperware bak
je bent heel wat achter je pctje, niet?
Hij klonk in ieder geval heerlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 21:26 schreef PNG het volgende:
Uberphreak chill, Alexxx is juist lieV, 'volgens mij is dat "gewoon" een 3.0L blok met een Lotus kleppendeksel ', daarom de vraag.
Het is wel degelijk een echte Lotus, is in opdracht van de vorige eigenaar onder handen genomen door Lotus.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht huisvlijt, aan de scheve Lotus logootjes te zienMaar was wel 1 van de drie toppers voor mij van die show
![]()
Je moet toegeven dat er heel wat plastic tussen staat. Maar prachtbakken als de Lotus Monza, Opel GT en de Blitz camper, horen hier AB-SO-LUUT neit thuis, geef ik zo toequote:Op maandag 26 juni 2006 21:36 schreef UberPhreak het volgende:
ik heb mijn reactie wat aangepast, kwam wel een beetje aggressief over, sorry.
Maar nog ben ik het niet eens met je.
waardeoordeel geef je door dit te posten in "stratemaker ferraris" topic.
Het topic is daar trouwens al best oud, het zou dus zomaar kunnen dat dat blok er wel in lag, maar zag je dan ook logo's op het bovencarter staan?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:39 schreef PNG het volgende:
Ja maar twas mijn vraag wat het nu was.
En Sterke Yerke, thanks. Dit blok is dus idd een 'gewoon' blok. En er lag een Lotus Omega blok in vandaar de Lotus logo's. Tis me duidelijk. Thanks.
Het lotus blok is dit blok, de eigenaar wees het me nog aan, en er stonden letters in gezet aan de zijkant in het metaal gestanst (lotus)quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een echte Lotus, is in opdracht van de vorige eigenaar onder handen genomen door Lotus.
Zit een door lotus bewerkte van 3.6 naar 4 liter opgeboorde omega-blok in goed voor z'on 520pk, maar dat blok ligt er nu trouwens niet in.
Hoe weet ik dit?
Loopt een draadje over op het opel forum.![]()
Tsja, ik heb de link ook in het mooie Opel topic gezet, maar dat zie jij dan weer niet blijkbaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef UberPhreak het volgende:
Je gaat naar zo'n meeting om gezellig rond te kijken, dat geld ook voor die mensen die een andere smaak hebben.
Na zo'n dag dat je gezellig weg bent geweets zit niemand te wachten op een of andere knakker die gewoon rondloopt, wat foto's maakt, en dan jouw wagen te kijk zet op een forum.
zo van "kijk jongens want een lelijke bakken staan er tussen"
tis allemaal niet het eind vd wereld, maar echt netjes vind ik het niet.
iedereen heeft een andere smaak of budget, en als iemand er plezier in heeft zijn auto naar zijn smaak te maken vind ik het een beetje misselijk om diegene dan even op het schandblok te zetten als het niet je smaak is.
als je geen geld hebt om het goed te doen, moet je het vooral niet doen, en als je het wel doet niet lopen zeiken over het feit dat andere mensen een andere mening hebben....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef UberPhreak het volgende:
Je gaat naar zo'n meeting om gezellig rond te kijken, dat geld ook voor die mensen die een andere smaak hebben.
Na zo'n dag dat je gezellig weg bent geweets zit niemand te wachten op een of andere knakker die gewoon rondloopt, wat foto's maakt, en dan jouw wagen te kijk zet op een forum.
zo van "kijk jongens want een lelijke bakken staan er tussen"
tis allemaal niet het eind vd wereld, maar echt netjes vind ik het niet.
iedereen heeft een andere smaak of budget, en als iemand er plezier in heeft zijn auto naar zijn smaak te maken vind ik het een beetje misselijk om diegene dan even op het schandblok te zetten als het niet je smaak is.
Ah ok. Da's duidelijk dan.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:45 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Het lotus blok is dit blok, de eigenaar wees het me nog aan, en er stonden letters in gezet aan de zijkant in het metaal gestanst (lotus)
Zegt volgens mij een heleboel over zijn auto, als hij wel in een stratenmakers topic gaat kijken of er een foto van zijn auto staat, maar niet in het mooie Opel topicquote:Op maandag 26 juni 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, ik heb de link ook in het mooie Opel topic gezet, maar dat zie jij dan weer niet blijkbaar.
Als je dat niet leuk vind moet je je auto er niet neerzetten. Je kan vantevoren weten dat sommige mensen het een aarslelijke bak vinden en er grapjes over willen maken.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef UberPhreak het volgende:
-knip-
Hij staat ertussen ja, de blauwe opel manta zonder bodykit oid, zelfs originele spoiler eraf op et moment, alleen andere velgen, 187 pk, nou sinds een week gerestaureerd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zegt volgens mij een heleboel over zijn auto, als hij wel in een stratenmakers topic gaat kijken of er een foto van zijn auto staat, maar niet in het mooie Opel topic![]()
![]()
kan me een topic herinneren hier over een crx waar geen negatief commentaar meer mocht?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je dat niet leuk vind moet je je auto er niet neerzetten. Je kan vantevoren weten dat sommige mensen het een aarslelijke bak vinden en er grapjes over willen maken.
Ik bent 16quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:55 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Hij staat ertussen ja, de blauwe opel manta zonder bodykit oid, zelfs originele spoiler eraf op et moment, alleen andere velgen, 187 pk, nou sinds een week gerestaureerd.
wat rijdt jij?
Das een puike bakquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:55 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Hij staat ertussen ja, de blauwe opel manta zonder bodykit oid, zelfs originele spoiler eraf op et moment, alleen andere velgen, 187 pk, nou sinds een week gerestaureerd.
wat rijdt jij?
Niet in dát topic ja. Ik heb het graag schoon voor de mensen die het wel leuk vinden om het te volgen. Zo blijft het imho een béétje overzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:55 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
kan me een topic herinneren hier over een crx waar geen negatief commentaar meer mocht?
Bmw 316 denk ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Wat een mooie emm.... Accord?
Ik zie er echt geen Honda Accord lijnen inquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Die dus op een Honda Accord wilt lijken?
Wat is een honda accord imago?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Die dus op een Honda Accord wilt lijken?
Net als jouw Volvo: Ouwe lullen bakquote:
Waarschijnlijk wel, maar geen verkeers heuvel over.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:53 schreef lipje het volgende:
whehehe kan ie ook het bochie om?
die hebben ze toch niet in het zonnige zuiden?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen verkeers heuvel over.
Ho ho gewoon een standaard 850 T5 hoor, geen sjon troep voor mijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen verkeers heuvel over.
Dat is GEEN stratemakerferrariquote:Op zondag 9 juli 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Citroën Jumpy
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 8 juli 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij het Mega Trucks Festival
Een 'Duitse Sjonnie', kunnen we daar niet wat mooiers van maken? Ik ga voor de Hansie oder Heinrichquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:22 schreef eer-ik het volgende:
Duitse sjonnie gespot op de N11
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |