tja, een typisch geval waar de man niet alleen het type auto heeft uitgezocht maar ook de kleur(en)quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef Inorbit het volgende:
het is ook werkelijk een schitterende kleurcombinatie, blauw en rood
Zie mijn post. Ze kunnen ook onder een Mondeoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Herkauwer het volgende:
Deze velgen zag ik vorig jaar onder een gifgroene cabro Audi 80! Daar kwam zo'n hoogblond mokkel uitstappen
[afbeelding]
Ik vind dit dus echt lelijke velgen.
Ik vind hem ook nog wel gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef Spyronius het volgende:
Opzich nog wel een brute wagen, niets verkeerd mee.
die spiegels hebben ze er mooi opgeplakt. het zal ook wel moeilijk instappen achter, nu de deuren zijn verdwenen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Een peugeot 407 voor de Russische markt
[afbeelding]
[afbeelding]
Het kan zijn dat ik iets niet zie wat jij wel ziet, maar waarom zou je achter willen zitten als er in die auto geen achterbank zit, aangezien ik die achterbank niet zie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:48 schreef Inorbit het volgende:
[..]
die spiegels hebben ze er mooi opgeplakt. het zal ook wel moeilijk instappen achter, nu de deuren zijn verdwenen.
dom van mequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik iets niet zie wat jij wel ziet, maar waarom zou je achter willen zitten als er in die auto geen achterbank zit, aangezien ik die achterbank niet zie.
Echt niet, de Manta heeft imho geen waardige opvolger gehad. Dan hadden ze de Calibra achterwielaangedreven moeten maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef Dromer het volgende:
Het is wel meteen weer duidelijk dat de Calibra echt de opvolger van de Manta is
Zo'n ding zat ook in the fast and the furiousquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik trap af met wat archiefplaatjes
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Vento
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 10-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: heeft het opschrift "Wolf"
Je snapt me niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef GSi het volgende:
[..]
Echt niet, de Manta heeft imho geen waardige opvolger gehad. Dan hadden ze de Calibra achterwielaangedreven moeten maken.
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear
Een peugeot 407 voor de Russische markt
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |