Breng maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik haar altijd even bij jullie dumpen tijdelijk bij jullie onderbrengen
Dat "wat moeite" staat me tegenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben nog best wel schattig hoorEn ik kan ook heel lief zijn, het kost wat moeite maar dan heb je ook wel wat
![]()
Jaja... Snel op je moeder afschuiven hequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Breng maarIk weet zeker dat er goed voor gezorgd wordt (door mijn moeder
)
Jij was er nog nietquote:
Ik zoek morgen nog ff verder, ik heb zo'n zooitje foto's op de PC, maar Uhhh die zangleraar die was toch ook lekker, of hoort die niet bij gast???quote:
Yolandeeeeeeeeeequote:
die was Te lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik zoek morgen nog ff verder, ik heb zo'n zooitje foto's op de PC, maar Uhhh die zangleraar die was toch ook lekker, of hoort die niet bij gast???
Missen we nog 2 idioten... nu staan er 2 camera's vrijquote:
Hoi Snaptnixquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij was er nog niet![]()
Hai Yolande
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Breng maarIk weet zeker dat er goed voor gezorgd wordt (door mijn moeder
)
* Dizzy-lizzy begroet op haar ouwe dag Yolande nog ffquote:
Hoi Aquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yolande
en Henk want die zal niet ver weg zijn![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja... Snel op je moeder afschuiven he![]()
Ok Okquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
niks daar van.... als je aanbied om op te passen dan hoor je dat zelf te doen en niet uit te besteden
![]()
![]()
Henk is natuurlijk de Zweedse streams aan het zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yolande
en Henk want die zal niet ver weg zijn![]()
Net zag je heel ff snel dat Ferri de jacuzzi in ging... en toen schoot het weg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en nou staan er 4 streams en geen enkele op de bubbelunitAuke
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi A![]()
Henk zit naar zweden te kijken
![]()
en te wachten op het worstelen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:11 schreef Sjet het volgende:
Zeg regie![]()
ik wil geen Ferri zien in bubbelunit![]()
En knip die Auke er maar bij![]()
Ik zat er niet ver vanaf dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi A![]()
![]()
Snappie, kanjer, dat je nachten gevuld mogen zijn met mooie dromen van Ferriquote:
Doet ie daar ook mee chatten??quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi A![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ok OkIk pas zelf op
alleen de luiers laat ik over aan mijn moeder
![]()
Dacht dat je een vaste vriend had nuquote:
FBquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Yolandeeeeeeeeee
Waar is Henk eigelijk?
Met vreselijk fout baardje jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uhm... welke zangleraar? Die van afgelopen week?
Met haar vaste vriend denk ik hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dacht dat je een vaste vriend had nu![]()
Kan ik er wat aan doen dat mijn moeder die uit mijn handen neemtquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je de lusten wilt, dan ook de lasten
![]()
Whahahaha was te verwachten jaquote:
Ha Dizzyquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy begroet op haar ouwe dag Yolande nog ff![]()
ja ik lees terug
Goed is ze he, niet iedereen heeft veel geld maar die prins die moet je aanklampen, en dubbele gage vragen want Jij was in het HBBquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ja hoor Viool, Prins carnaval betaalddddddddddddd heeeeel veel geld om prins te worden dus willen graag in het Hotel komen![]()
Umn nee niet echt. Ze komen je vragen. Je moet inderdaad een beetje een naam hebben in de gemeenschap, maar het kost ook veel geld, waarvoor je dus zelf moet zorgen. Als je het dus niet wilt vanwege het geld of vanwege iets anders dan hoef je het niet te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:14 schreef DaMook het volgende:
Als je prins carnaval wilt worden moet je veel geld investerenEcht niet
Je wordt gekozen
Maakt niet uit hoeveel geld je hebt hoor
Gaat vooral om hoe populair je in je vereniging bent
Ik hoor het al.... de kleine komt gewoon bij ons.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn moeder die uit mijn handen neemtMijn moeder vindt kleine kinderen nog leuker als ik
Dan mag ze die dingen ook doen ook
Ja hij is ook wel mijn vaste vriend maar ik noem hem niet zo omdat het anders allemaal zo officieel word. Dat moet ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dacht dat je een vaste vriend had nu![]()
Hoi Manuquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:12 schreef Manu82 het volgende:yolande en iedereen die ik gemist heb
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
melke![]()
Toch wel met dezelfde neem ik aan![]()
Hier wordt je ook gevraagd, maar heeft niets met geld te makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:17 schreef melke het volgende:
[..]
Umn nee niet echt. Ze komen je vragen. Je moet inderdaad een beetje een naam hebben in de gemeenschap, maar het kost ook veel geld, waarvoor je dus zelf moet zorgen. Als je het dus niet wilt vanwege het geld of vanwege iets anders dan hoef je het niet te worden
Hahahaha... stiekem wil je gewoon nog lekker vrij zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ja hij is ook wel mijn vaste vriend maar ik noem hem niet zo omdat het anders allemaal zo officieel word. Dat moet ik niet![]()
Thank you dearquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Sjet dikkevoor je, heb het gelezen van je mammie
Ik wil ook wel je "vaste" vriend wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ja hij is ook wel mijn vaste vriend maar ik noem hem niet zo omdat het anders allemaal zo officieel word. Dat moet ik niet![]()
Moet je daar foto's van hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met vreselijk fout baardje ja![]()
Beter dan dat uit haar dikke nek gelul van Klikoquote:
Het weer de goeie kant op, beetje pc hangen lukt meestal welquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi M, fijn je weer tezien neem aan dat je weer helemaal![]()
ben
hmzzzzzzzzz, 2 stelletjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kroegen en bios! Was leuk, waren maar met zn vieren in de zaal![]()
Het zou kunnen dat dat in iedere gemeente anders isquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier wordt je ook gevraagd, maar heeft niets met geld te makenHier is regelmatig een jeugdprins geweest van ouders die net rond kunnen komen
en volgens mij ook weleens een "gewone" prins
(ik ken ze niet allemaal persoonlijk natuurlijk
)
Ik ga deze carnaval lekker werkenGeld verdienen ipv uitgeven
Lijkt er iig wel opquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat dat in iedere gemeente anders is
Ik heb alleen de bubbelunitstreamquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beter dan dat uit haar dikke nek gelul van Kliko![]()
Mannen... simpele wezens zijn het toch ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
Weer wat gemist, of is het wer mijndfuckerij
Kan je wel vertellen dat dezwe TT me na weken weer eens de streams aan deed zetten![]()
Maar ik zie niks
He hier wordt ik weer zo blij vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Voor Snapt, Yolande en mijzelf;
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hahahaha was ook bij BB in Zweden... dat volgen we soms hier doorheenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
Kan je wel vertellen dat dezwe TT me na weken weer eens de streams aan deed zetten![]()
Maar ik zie niks
Tuurlijk Auke ziet mij niet, anders was het best wel strak gelul geweestquote:
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha... stiekem wil je gewoon nog lekker vrij zijn
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tuurlijk Auke ziet mij niet, anders was het best wel strak gelul geweest![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*laat rollator ff los met 2 handen*Yolande en ook aan Henk
![]()
en toch heb je die.... anders zou je niet weer afsprekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..
Sorrie moet je de zweedse BB kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
Maar ik zie niks
Dat is wel zo... maar om steeds een afwachtende houding aan te nemen omdat je anders bang bent gekwetst te worden is ook niet goed. Als het goed zit moet je er voor gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
Naja ook al zijn ze erIk vind deze neger iig zwaaaaaaaar irritant
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja he?! Gooi je haar los!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
He hier wordt ik weer zo blij van [afbeelding]
Mijn zweed is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha was ook bij BB in Zweden... dat volgen we soms hier doorheen
Hoi Eend
Auke heeft een serieuze relatiequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee, gehad... voor 14 jaar.quote:
Ja dat is wel zo.. Maar als ik hem 'mn vriend' ga noemen dan moeten we verantwoording aan elkaar afleggen, dan zitten we vast, dan ben je kwetsbaar. Eng eng engquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
en toch heb je die.... anders zou je niet weer afspreken![]()
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/kofferquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha was te verwachten ja![]()
Okay, jij Auke ik Ferriquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ga jij eens snel achter de regie vandaan, ik wil Auke
![]()
40 idioten en een handvol josti's die kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
Nee hoor Ferri er kijken echt geen duizendennnnnnnnnn![]()
Henkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/koffer![]()
![]()
Nu is iedereen hier![]()
Hallo allemaa![]()
l ff de uitzending bekijken, het nieuws hebben we al gehad en uiteraard het sportnieuws
![]()
Ik ga er ook voor, spreek niet voor niets zo vaak met hem af. We zijn ook gewoon vriend en vriendin, alleen ontken ik dat nog zwaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is wel zo... maar om steeds een afwachtende houding aan te nemen omdat je anders bang bent gekwetst te worden is ook niet goed. Als het goed zit moet je er voor gaan.
Gezellig! Leuk voor je Melkequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kroegen en bios! Was leuk, waren maar met zn vieren in de zaal![]()
Hahahaha... dus jij was dat die beldequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Nu is iedereen hier![]()
Hallo allemaa![]()
l ff de uitzending bekijken, het nieuws hebben we al gehad en uiteraard het sportnieuws
![]()
Zie editquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, gehad... voor 14 jaar.
probeer eens een zweedsequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn zweed is ook niet meer wat het geweest is![]()
DaMook weltrusten en krijg geen nachtmerriequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahah Dizzy komt losquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De bubbelstream ook op kwart geluid nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Holt had het over "Arabische taal" en whoppa...subiet boel dicht
Even een simpele vraag..... veronderstel dat hij je volgende week zegt dat er een vriendin bij hem geslapen heeft..... wil je dan dat hij verantwoording aflegt wat voor een vriendin dat is en of ze apart geslapen hebben ???quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo.. Maar als ik hem 'mn vriend' ga noemen dan moeten we verantwoording aan elkaar afleggen, dan zitten we vast, dan ben je kwetsbaar. Eng eng eng
zijn het wel erg veel Jostis hoor, de 40 idioten hangen hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
40 idioten en een handvol josti's die kijken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
40 idioten en een handvol josti's die kijken
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De bubbelstream ook op kwart geluid nu![]()
Als je zweed wil ik best een beschuitknackerbrod met je eten hoorquote:
Truste daMookquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt als ze op de masterlock knop drukken gaan automatisch alle streams opslotquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De bubbelstream ook op kwart geluid nu![]()
even persoonljik zwaaien.... hallo henkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Nu is iedereen hier![]()
Hallo allemaa![]()
![]()
De basterds... Kliko wordt weer bedankt...quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt als ze op de masterlock knop drukken gaan automatisch alle streams opslot
Zwaaiquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet ben er nog niet achter of ik bij die 40 idioten hoor of bij de Josti'squote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zijn het wel erg veel Jostis hoor, de 40 idioten hangen hier![]()
![]()
![]()
Doen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan 'm wel wat lelijker voor je maken![]()
Om mijn waarde HBB collega te quoten:quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hoor bijna niets??????
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik haar niet ken wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Even een simpele vraag..... veronderstel dat hij je volgende week zegt dat er een vriendin bij hem geslapen heeft..... wil je dan dat hij verantwoording aflegt wat voor een vriendin dat is en of ze apart geslapen hebben ???
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om mijn waarde HBB collega te quoten:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik haar niet ken wel ja![]()
Ik weet het.. Erg dubbel. Ons gedrag en doen en laten zegt vriend en vriendin. Zijn ouders weten van mij, mijn ouders weten van hem. Enige wat ik niet zeg is dat het mijn vriend is. Ik heb een leuke jongen leren kennen, meer nietStom he
![]()
Nope, heb ik ook gehad, jarenlang vrienden en toen toch maar eens wat anders geprobeert. Alleen was het bij ons nogal lachwekkend, het klikte romantisch totaal nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ik weet het.. Erg dubbel. Ons gedrag en doen en laten zegt vriend en vriendin. Zijn ouders weten van mij, mijn ouders weten van hem. Enige wat ik niet zeg is dat het mijn vriend is. Ik heb een leuke jongen leren kennen, meer nietStom he
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
Joh het is nog vroeg.. neem nog eenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan ga ik naar bedje toe...
BOEquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hoor bijna niets??????
Zijn er dan 80 hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik weet ben er nog niet achter of ik bij die 40 idioten hoor of bij de Josti's![]()
![]()
![]()
Ik niet zweed maar ben gek op knackebrotquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je zweed wil ik best een beschuitknackerbrod met je eten hoor
Jij en Henk zijn de echte die hards zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Joh het is nog vroeg.. neem nog een![]()
Joey en Rachelquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, heb ik ook gehad, jarenlang vrienden en toen toch maar eens wat anders geprobeert. Alleen was het bij ons nogal lachwekkend, het klikte romantisch totaal niet![]()
Hij had nog zo beloofd mijn nummer geheim te houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri noemt een telefoon nummer... 06 281 en 448 op het einde
Ik ben het allemaal ontzettend niet gewend! Iedereen heeft allemaal vragen en wil vanalles weten. Ik heb vooral zoiets van laat me/ons toch ff. Komt vanzelf wel als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
gewoon nog onzekerheid... maar die verdwijnt wel als je er echt voor wilt gaan.
![]()
vraag was ook een beetje plagen, maar dat mag als ik dat eerlijk zeg![]()
We zijn net uit ons werk, dus nu beginnen we pas te leven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij en Henk zijn de echte die hards zegIk snap niet dat jullie zolaat nog op kunnen blijven
Dank u dank uquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om mijn waarde HBB collega te quoten:
[..]
Wij zijn ook al jaren vriendenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, heb ik ook gehad, jarenlang vrienden en toen toch maar eens wat anders geprobeert. Alleen was het bij ons nogal lachwekkend, het klikte romantisch totaal niet![]()
Bong is een insiderquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij wilde Auke aan je koppelen hoorde ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hij had nog zo beloofd mijn nummer geheim te houden![]()
Hebben jullie al gegeten dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
We zijn net uit ons werk, dus nu beginnen we pas te leven.
Ik ben meer een Phoebe type en hij een Rossquote:
Ze vergeten de lock eraf te halen denk ikquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
Nieuwe Baantjer;
"Het lijk in de bubbelunit"
[afbeelding]
Ow vandaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
We zijn net uit ons werk, dus nu beginnen we pas te leven.
Weet ik, ik was jouw creatorquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sjet, weet wat je zegt [afbeelding]
Bedoelde de verhaallijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben meer een Phoebe type en hij een RossHet was nogal odd, zeg maar
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal ontzettend niet gewend! Iedereen heeft allemaal vragen en wil vanalles weten. Ik heb vooral zoiets van laat me/ons toch ff. Komt vanzelf wel als de tijd rijp is.
We werken meestal van 17:00 tot 1:30 en we hebben het geluk dat we avondmensen zijn dus in de nacht leven we helemaal opquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow vandaarDan snap ik het wel
Alleen een zelf gemaakt kippensoepjequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja hoor dank je, had je anders dan nog iets te eten voor ons?![]()
Heel mooi gesprokenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
is ook zo. En voordeel hier is dat je de onbekende bekende melke bent. Hier kun je er over praten als je wilt, maar niemand zal je de volgende dag op straat aanschieten met de vraag: "Vertel eens iets meer... ik wil het tot in de details weten". Hier kun je loslaten wat je zelf wilt. In het echte leven natuurlijk ook, maar daar zijn de mensen die het je vragen dichterbij... dus "angstwekkender".
![]()
tijdens de stroomstoringquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aaaaauuuhhh owww.. Paolo in the dark with the pussy![]()
Da's waar, maar ik vind het wel geinig om mensen om me heen te vergelijken. Ik ben nog niet zo heel lang een echte Friends fanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoelde de verhaallijn
Ach ik geloof dat ik meer een Chandler type ben zo af en toe en m'n vriendin een Phoebe. werkt prima, alhoewel het wel gewoon karakters zijn
Toppie hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
We werken meestal van 17:00 tot 1:30 en we hebben het geluk dat we avondmensen zijn dus in de nacht leven we helemaal op![]()
Hmmm en je was van de week een beetje grieperig?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen een zelf gemaakt kippensoepje![]()
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Dichtbij is voor mij soms lastigquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
is ook zo. En voordeel hier is dat je de onbekende bekende melke bent. Hier kun je er over praten als je wilt, maar niemand zal je de volgende dag op straat aanschieten met de vraag: "Vertel eens iets meer... ik wil het tot in de details weten". Hier kun je loslaten wat je zelf wilt. In het echte leven natuurlijk ook, maar daar zijn de mensen die het je vragen dichterbij... dus "angstwekkender".
![]()
ambtenaren hè... tijdens het werk langzaam wakker worden en als ze afgewerkt zijn begint het echte levenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
We werken meestal van 17:00 tot 1:30 en we hebben het geluk dat we avondmensen zijn dus in de nacht leven we helemaal op![]()
Van niemand iets aantrekken en het lekker in jou/jullie eigen tempo doen joh!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal ontzettend niet gewend! Iedereen heeft allemaal vragen en wil vanalles weten. Ik heb vooral zoiets van laat me/ons toch ff. Komt vanzelf wel als de tijd rijp is.
Dadelijk krijgt ie die deksel op zijn lamme eiquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
whahaha Auke is alweer aardig lam
Nee geen griep hoor, verkouden. Gelukkig welquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hmmm en je was van de week een beetje grieperig?![]()
Heel lief maar nee dank je
![]()
Nou ik ben in een hele vrijgevige bui......... die serveer ik door naar DizzyLady uiteraardquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij wilde Auke aan je koppelen hoorde ik![]()
ik ben een Chantalquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind het wel geinig om mensen om me heen te vergelijken. Ik ben nog niet zo heel lang een echte Friends fan![]()
Ja dat probeer ik ook. Maar de gedachten van dat voorstellen en leren kennen vind ik soms wel wat minder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Van niemand iets aantrekken en het lekker in jou/jullie eigen tempo doen joh!
Nee dat kan ik jammer genoeg niet, ik slaap meestal maar 4 a 5 uurtjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toppie hoor
Kan je natuurlijk ook lekker uitslapen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ik ben in een hele vrijgevige bui......... die serveer ik door naar DizzyLady uiteraard![]()
Juistquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ambtenaren hè... tijdens het werk langzaam wakker worden en als ze afgewerkt zijn begint het echte leven![]()
heb het al vaker gezegd, maar echt niet druk over maken, geniet er nu voorlopig gewoon van, later komt al dat andere 'gezeik' welquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook. Maar de gedachten van dat voorstellen en leren kennen vind ik soms wel wat minder.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoelde de verhaallijn
Ach ik geloof dat ik meer een Chandler type ben zo af en toe en m'n vriendin een Phoebe. werkt prima, alhoewel het wel gewoon karakters zijn
Maak je daar geen zorgen om, daar hebben meer mensen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Dichtbij is voor mij soms lastig![]()
Je had helemaal gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
En jawel, hij stootte zijn zatte ei, toch?
Goh nix nieuws dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ook geen stijl eigelijk... je hotelgast zomaar alleen achter laten in een bubbelbad wat niet wil bubbelen
Hummie en Co. wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als die niet uitkijkt verzuipt die zo nog.... niemand kijkt meer naar hem om lijkt het...
Dat is waarquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb het al vaker gezegd, maar echt niet druk over maken, geniet er nu voorlopig gewoon van, later komt al dat andere 'gezeik' wel
Ik ben geloof ik mijn beroep misgelopen..... had spiegielator moeten wordenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een Phoebe/Rachel en val op Ross/Chandler
![]()
Dat kom ik werkelijk niet meer bijquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt ie die deksel op zijn lamme ei![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maak je daar geen zorgen om, daar hebben meer mensen last vanAls je voor jezelf maar weet dat je goed bezig bent komt het vanzelf allemaal in orde.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:49 schreef Foreverblue het volgende:
Auke heeft een auw hoofd nu
[afbeelding]
hahahaha hoorde ik het toch goedquote:
Nou.... ik was ook afgenokt hoor........ ik was er niet bij in gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ook geen stijl eigelijk... je hotelgast zomaar alleen achter laten in een bubbelbad wat niet wil bubbelen
Oi, ik ben niet voor niks Phoebe hehquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijkGoed voorspelt
Auke is de manager van Sokaboy die Surinamer, dat is een artiest, en die slapen voor een nachtje in het hotel, ze kwamen altijd op de Hollandse avondenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Ja ja, terug lezen en SV lezen, maar zoek ik niet dus vraag het toch maar. Die Auke, wat doet hij in het hotel? Overnachten of nieuwe hulp?
Nee, overnachten... zou eigelijk gisteravond komen (samen met sokaboy) maar dat ging niet door... dus zijn ze er nu. Alleen slaapt Sokaboy volgens mij al.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Ja ja, terug lezen en SV lezen, maar zoek ik niet dus vraag het toch maar. Die Auke, wat doet hij in het hotel? Overnachten of nieuwe hulp?
Ja zeg me alsjeblieft dat je niet zo lachtquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
gnah gna gnah wat bedoel je![]()
Overnachten of verzuipen dat is nog niet duidelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Auke riep Monique....en Holt....dus die slaapkamer kan beter opslot
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auke is de manager van Sokaboy die Surinamer, dat is een artiest, en die slapen voor een nachtje in het hotel, ze kwamen altijd op de Hollandse avonden
doe die kuisheidsgordel aan, lalalaquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Auke riep Monique....en Holt....dus die slaapkamer kan beter opslot
hoeveel heb je er voor over voor het mapa mundo? zo is het de hele avond al genoemd door alle artiestenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja zeg me alsjeblieft dat je niet zo lacht![]()
![]()
![]()
yep... dat is hijquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ben altijd een super fan geweest van de Sokaboys
Waar ken ik die naam ook alweer van? Follow the leader?
Telefoon........ of Sokaboy Auke ff onder water wil houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Overnachten of verzuipen dat is nog niet duidelijk![]()
De Bubbelunitquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
Auke roept tot op van bieden voor iets... weet alleen niet wat...
het is net het verhaal van de lamme helpt de blindequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Telefoon........ of Sokaboy Auke ff onder water wil houden![]()
Ik vind het ook geen naam gelijk........ konden ze daar nou echt niks anders voor verzinnen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor over voor het mapa mundo? zo is het de hele avond al genoemd door alle artiestengnah gna gnah
WAT wil je nou Dizzy in het hotel zetten..? hmmm dan rent Viool gelijk weg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
Toch is het een gemiste kans dat ze Chantal er niet bijgepropt hebben in het hotel, als ze toch relatief onbekende nederlanders erin proppen
Voorspel is zonder tquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijkGoed voorspelt
Ik weet wel wat hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
Auke roept tot op van bieden voor iets... weet alleen niet wat...
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbbquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
WAT wil je nou Dizzy in het hotel zetten.. hmmm dan rent Viool gelijk weg.![]()
goed idee
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Kunnen ze hem niet in die unit houden met een bordje erbij met bijzonderheden en voedertijden![]()
Whahahaha wat heb je tegen die jongen... aardige gast hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hoor![]()
Komt dat zien, komt dat zien, Auke in de bubbelunit. 10 Euro entree en bij de ingang glazen wijn a 10 euroom Auke down te houden
![]()
Degene met het dodelijke glas krijgt een overnachting voor 2 personen in de logeerkamer![]()
met of zonder Aukequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hoor![]()
Komt dat zien, komt dat zien, Auke in de bubbelunit. 10 Euro entree en bij de ingang glazen wijn a 10 euroom Auke down te houden
![]()
Degene met het dodelijke glas krijgt een overnachting voor 2 personen in de logeerkamer![]()
Vertel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbb
Perfect, ik steun je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbb
vertel!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vertel.... wat stond er in die mail (verwacht nu een sappig verhaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ohhh vertel van de HBB mailquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Uhm, necrofilie is in Nederland niet toegestaan, dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |