het is net het verhaal van de lamme helpt de blindequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Telefoon........ of Sokaboy Auke ff onder water wil houden![]()
Ik vind het ook geen naam gelijk........ konden ze daar nou echt niks anders voor verzinnen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor over voor het mapa mundo? zo is het de hele avond al genoemd door alle artiestengnah gna gnah
WAT wil je nou Dizzy in het hotel zetten..? hmmm dan rent Viool gelijk weg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
Toch is het een gemiste kans dat ze Chantal er niet bijgepropt hebben in het hotel, als ze toch relatief onbekende nederlanders erin proppen
Voorspel is zonder tquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijkGoed voorspelt
Ik weet wel wat hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
Auke roept tot op van bieden voor iets... weet alleen niet wat...
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbbquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
WAT wil je nou Dizzy in het hotel zetten.. hmmm dan rent Viool gelijk weg.![]()
goed idee
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Kunnen ze hem niet in die unit houden met een bordje erbij met bijzonderheden en voedertijden![]()
Whahahaha wat heb je tegen die jongen... aardige gast hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hoor![]()
Komt dat zien, komt dat zien, Auke in de bubbelunit. 10 Euro entree en bij de ingang glazen wijn a 10 euroom Auke down te houden
![]()
Degene met het dodelijke glas krijgt een overnachting voor 2 personen in de logeerkamer![]()
met of zonder Aukequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hoor![]()
Komt dat zien, komt dat zien, Auke in de bubbelunit. 10 Euro entree en bij de ingang glazen wijn a 10 euroom Auke down te houden
![]()
Degene met het dodelijke glas krijgt een overnachting voor 2 personen in de logeerkamer![]()
Vertel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbb
Perfect, ik steun je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbb
vertel!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vertel.... wat stond er in die mail (verwacht nu een sappig verhaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ohhh vertel van de HBB mailquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Uhm, necrofilie is in Nederland niet toegestaan, dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |