quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal ontzettend niet gewend! Iedereen heeft allemaal vragen en wil vanalles weten. Ik heb vooral zoiets van laat me/ons toch ff. Komt vanzelf wel als de tijd rijp is.
We werken meestal van 17:00 tot 1:30 en we hebben het geluk dat we avondmensen zijn dus in de nacht leven we helemaal opquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow vandaarDan snap ik het wel
Alleen een zelf gemaakt kippensoepjequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja hoor dank je, had je anders dan nog iets te eten voor ons?![]()
Heel mooi gesprokenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
is ook zo. En voordeel hier is dat je de onbekende bekende melke bent. Hier kun je er over praten als je wilt, maar niemand zal je de volgende dag op straat aanschieten met de vraag: "Vertel eens iets meer... ik wil het tot in de details weten". Hier kun je loslaten wat je zelf wilt. In het echte leven natuurlijk ook, maar daar zijn de mensen die het je vragen dichterbij... dus "angstwekkender".
![]()
tijdens de stroomstoringquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aaaaauuuhhh owww.. Paolo in the dark with the pussy![]()
Da's waar, maar ik vind het wel geinig om mensen om me heen te vergelijken. Ik ben nog niet zo heel lang een echte Friends fanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoelde de verhaallijn
Ach ik geloof dat ik meer een Chandler type ben zo af en toe en m'n vriendin een Phoebe. werkt prima, alhoewel het wel gewoon karakters zijn
Toppie hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
We werken meestal van 17:00 tot 1:30 en we hebben het geluk dat we avondmensen zijn dus in de nacht leven we helemaal op![]()
Hmmm en je was van de week een beetje grieperig?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen een zelf gemaakt kippensoepje![]()
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Dichtbij is voor mij soms lastigquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
is ook zo. En voordeel hier is dat je de onbekende bekende melke bent. Hier kun je er over praten als je wilt, maar niemand zal je de volgende dag op straat aanschieten met de vraag: "Vertel eens iets meer... ik wil het tot in de details weten". Hier kun je loslaten wat je zelf wilt. In het echte leven natuurlijk ook, maar daar zijn de mensen die het je vragen dichterbij... dus "angstwekkender".
![]()
ambtenaren hè... tijdens het werk langzaam wakker worden en als ze afgewerkt zijn begint het echte levenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
We werken meestal van 17:00 tot 1:30 en we hebben het geluk dat we avondmensen zijn dus in de nacht leven we helemaal op![]()
Van niemand iets aantrekken en het lekker in jou/jullie eigen tempo doen joh!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal ontzettend niet gewend! Iedereen heeft allemaal vragen en wil vanalles weten. Ik heb vooral zoiets van laat me/ons toch ff. Komt vanzelf wel als de tijd rijp is.
Dadelijk krijgt ie die deksel op zijn lamme eiquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
whahaha Auke is alweer aardig lam
Nee geen griep hoor, verkouden. Gelukkig welquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hmmm en je was van de week een beetje grieperig?![]()
Heel lief maar nee dank je
![]()
Nou ik ben in een hele vrijgevige bui......... die serveer ik door naar DizzyLady uiteraardquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij wilde Auke aan je koppelen hoorde ik![]()
ik ben een Chantalquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind het wel geinig om mensen om me heen te vergelijken. Ik ben nog niet zo heel lang een echte Friends fan![]()
Ja dat probeer ik ook. Maar de gedachten van dat voorstellen en leren kennen vind ik soms wel wat minder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Van niemand iets aantrekken en het lekker in jou/jullie eigen tempo doen joh!
Nee dat kan ik jammer genoeg niet, ik slaap meestal maar 4 a 5 uurtjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toppie hoor
Kan je natuurlijk ook lekker uitslapen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ik ben in een hele vrijgevige bui......... die serveer ik door naar DizzyLady uiteraard![]()
Juistquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ambtenaren hè... tijdens het werk langzaam wakker worden en als ze afgewerkt zijn begint het echte leven![]()
heb het al vaker gezegd, maar echt niet druk over maken, geniet er nu voorlopig gewoon van, later komt al dat andere 'gezeik' welquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook. Maar de gedachten van dat voorstellen en leren kennen vind ik soms wel wat minder.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoelde de verhaallijn
Ach ik geloof dat ik meer een Chandler type ben zo af en toe en m'n vriendin een Phoebe. werkt prima, alhoewel het wel gewoon karakters zijn
Maak je daar geen zorgen om, daar hebben meer mensen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Dichtbij is voor mij soms lastig![]()
Je had helemaal gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
En jawel, hij stootte zijn zatte ei, toch?
Goh nix nieuws dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ook geen stijl eigelijk... je hotelgast zomaar alleen achter laten in een bubbelbad wat niet wil bubbelen
Hummie en Co. wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als die niet uitkijkt verzuipt die zo nog.... niemand kijkt meer naar hem om lijkt het...
Dat is waarquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb het al vaker gezegd, maar echt niet druk over maken, geniet er nu voorlopig gewoon van, later komt al dat andere 'gezeik' wel
Ik ben geloof ik mijn beroep misgelopen..... had spiegielator moeten wordenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een Phoebe/Rachel en val op Ross/Chandler
![]()
Dat kom ik werkelijk niet meer bijquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt ie die deksel op zijn lamme ei![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maak je daar geen zorgen om, daar hebben meer mensen last vanAls je voor jezelf maar weet dat je goed bezig bent komt het vanzelf allemaal in orde.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:49 schreef Foreverblue het volgende:
Auke heeft een auw hoofd nu
[afbeelding]
hahahaha hoorde ik het toch goedquote:
Nou.... ik was ook afgenokt hoor........ ik was er niet bij in gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ook geen stijl eigelijk... je hotelgast zomaar alleen achter laten in een bubbelbad wat niet wil bubbelen
Oi, ik ben niet voor niks Phoebe hehquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijkGoed voorspelt
Auke is de manager van Sokaboy die Surinamer, dat is een artiest, en die slapen voor een nachtje in het hotel, ze kwamen altijd op de Hollandse avondenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Ja ja, terug lezen en SV lezen, maar zoek ik niet dus vraag het toch maar. Die Auke, wat doet hij in het hotel? Overnachten of nieuwe hulp?
Nee, overnachten... zou eigelijk gisteravond komen (samen met sokaboy) maar dat ging niet door... dus zijn ze er nu. Alleen slaapt Sokaboy volgens mij al.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Ja ja, terug lezen en SV lezen, maar zoek ik niet dus vraag het toch maar. Die Auke, wat doet hij in het hotel? Overnachten of nieuwe hulp?
Ja zeg me alsjeblieft dat je niet zo lachtquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
gnah gna gnah wat bedoel je![]()
Overnachten of verzuipen dat is nog niet duidelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Auke riep Monique....en Holt....dus die slaapkamer kan beter opslot
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auke is de manager van Sokaboy die Surinamer, dat is een artiest, en die slapen voor een nachtje in het hotel, ze kwamen altijd op de Hollandse avonden
doe die kuisheidsgordel aan, lalalaquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Auke riep Monique....en Holt....dus die slaapkamer kan beter opslot
hoeveel heb je er voor over voor het mapa mundo? zo is het de hele avond al genoemd door alle artiestenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja zeg me alsjeblieft dat je niet zo lacht![]()
![]()
![]()
yep... dat is hijquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ben altijd een super fan geweest van de Sokaboys
Waar ken ik die naam ook alweer van? Follow the leader?
Telefoon........ of Sokaboy Auke ff onder water wil houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Overnachten of verzuipen dat is nog niet duidelijk![]()
De Bubbelunitquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
Auke roept tot op van bieden voor iets... weet alleen niet wat...
het is net het verhaal van de lamme helpt de blindequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Telefoon........ of Sokaboy Auke ff onder water wil houden![]()
Ik vind het ook geen naam gelijk........ konden ze daar nou echt niks anders voor verzinnen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor over voor het mapa mundo? zo is het de hele avond al genoemd door alle artiestengnah gna gnah
WAT wil je nou Dizzy in het hotel zetten..? hmmm dan rent Viool gelijk weg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
Toch is het een gemiste kans dat ze Chantal er niet bijgepropt hebben in het hotel, als ze toch relatief onbekende nederlanders erin proppen
Voorspel is zonder tquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijkGoed voorspelt
Ik weet wel wat hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
Auke roept tot op van bieden voor iets... weet alleen niet wat...
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbbquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
WAT wil je nou Dizzy in het hotel zetten.. hmmm dan rent Viool gelijk weg.![]()
goed idee
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Kunnen ze hem niet in die unit houden met een bordje erbij met bijzonderheden en voedertijden![]()
Whahahaha wat heb je tegen die jongen... aardige gast hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hoor![]()
Komt dat zien, komt dat zien, Auke in de bubbelunit. 10 Euro entree en bij de ingang glazen wijn a 10 euroom Auke down te houden
![]()
Degene met het dodelijke glas krijgt een overnachting voor 2 personen in de logeerkamer![]()
met of zonder Aukequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hoor![]()
Komt dat zien, komt dat zien, Auke in de bubbelunit. 10 Euro entree en bij de ingang glazen wijn a 10 euroom Auke down te houden
![]()
Degene met het dodelijke glas krijgt een overnachting voor 2 personen in de logeerkamer![]()
Vertel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbb
Perfect, ik steun je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb wel ff tijd voor dr hoor, ik ben er nog niet klaar mee en ik heb er de kracht nog wel voor En heb mail gehad van Hbb
vertel!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vertel.... wat stond er in die mail (verwacht nu een sappig verhaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ohhh vertel van de HBB mailquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Uhm, necrofilie is in Nederland niet toegestaan, dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |