quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ik ben in een hele vrijgevige bui......... die serveer ik door naar DizzyLady uiteraard![]()
Juistquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ambtenaren hè... tijdens het werk langzaam wakker worden en als ze afgewerkt zijn begint het echte leven![]()
heb het al vaker gezegd, maar echt niet druk over maken, geniet er nu voorlopig gewoon van, later komt al dat andere 'gezeik' welquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook. Maar de gedachten van dat voorstellen en leren kennen vind ik soms wel wat minder.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoelde de verhaallijn
Ach ik geloof dat ik meer een Chandler type ben zo af en toe en m'n vriendin een Phoebe. werkt prima, alhoewel het wel gewoon karakters zijn
Maak je daar geen zorgen om, daar hebben meer mensen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Dichtbij is voor mij soms lastig![]()
Je had helemaal gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
En jawel, hij stootte zijn zatte ei, toch?
Goh nix nieuws dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ook geen stijl eigelijk... je hotelgast zomaar alleen achter laten in een bubbelbad wat niet wil bubbelen
Hummie en Co. wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als die niet uitkijkt verzuipt die zo nog.... niemand kijkt meer naar hem om lijkt het...
Dat is waarquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb het al vaker gezegd, maar echt niet druk over maken, geniet er nu voorlopig gewoon van, later komt al dat andere 'gezeik' wel
Ik ben geloof ik mijn beroep misgelopen..... had spiegielator moeten wordenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een Phoebe/Rachel en val op Ross/Chandler
![]()
Dat kom ik werkelijk niet meer bijquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt ie die deksel op zijn lamme ei![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maak je daar geen zorgen om, daar hebben meer mensen last vanAls je voor jezelf maar weet dat je goed bezig bent komt het vanzelf allemaal in orde.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:49 schreef Foreverblue het volgende:
Auke heeft een auw hoofd nu
[afbeelding]
hahahaha hoorde ik het toch goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |