Klopt als ze op de masterlock knop drukken gaan automatisch alle streams opslotquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De bubbelstream ook op kwart geluid nu![]()
even persoonljik zwaaien.... hallo henkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/koffer![]()
![]()
Nu is iedereen hier![]()
Hallo allemaa![]()
l ff de uitzending bekijken, het nieuws hebben we al gehad en uiteraard het sportnieuws
![]()
De basterds... Kliko wordt weer bedankt...quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt als ze op de masterlock knop drukken gaan automatisch alle streams opslot
Zwaaiquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
Naja ook al zijn ze erIk vind deze neger iig zwaaaaaaaar irritant
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet ben er nog niet achter of ik bij die 40 idioten hoor of bij de Josti'squote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zijn het wel erg veel Jostis hoor, de 40 idioten hangen hier![]()
![]()
![]()
Doen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan 'm wel wat lelijker voor je maken![]()
Om mijn waarde HBB collega te quoten:quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hoor bijna niets??????
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt als ze op de masterlock knop drukken gaan automatisch alle streams opslot
Als ik haar niet ken wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Even een simpele vraag..... veronderstel dat hij je volgende week zegt dat er een vriendin bij hem geslapen heeft..... wil je dan dat hij verantwoording aflegt wat voor een vriendin dat is en of ze apart geslapen hebben ???
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om mijn waarde HBB collega te quoten:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik haar niet ken wel ja![]()
Ik weet het.. Erg dubbel. Ons gedrag en doen en laten zegt vriend en vriendin. Zijn ouders weten van mij, mijn ouders weten van hem. Enige wat ik niet zeg is dat het mijn vriend is. Ik heb een leuke jongen leren kennen, meer nietStom he
![]()
Nope, heb ik ook gehad, jarenlang vrienden en toen toch maar eens wat anders geprobeert. Alleen was het bij ons nogal lachwekkend, het klikte romantisch totaal nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ik weet het.. Erg dubbel. Ons gedrag en doen en laten zegt vriend en vriendin. Zijn ouders weten van mij, mijn ouders weten van hem. Enige wat ik niet zeg is dat het mijn vriend is. Ik heb een leuke jongen leren kennen, meer nietStom he
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
Joh het is nog vroeg.. neem nog eenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan ga ik naar bedje toe...
BOEquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hoor bijna niets??????
Zijn er dan 80 hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik weet ben er nog niet achter of ik bij die 40 idioten hoor of bij de Josti's![]()
![]()
![]()
Ik niet zweed maar ben gek op knackebrotquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je zweed wil ik best een beschuitknackerbrod met je eten hoor
Jij en Henk zijn de echte die hards zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Joh het is nog vroeg.. neem nog een![]()
Joey en Rachelquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, heb ik ook gehad, jarenlang vrienden en toen toch maar eens wat anders geprobeert. Alleen was het bij ons nogal lachwekkend, het klikte romantisch totaal niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |