Okay, jij Auke ik Ferriquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ga jij eens snel achter de regie vandaan, ik wil Auke
![]()
40 idioten en een handvol josti's die kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
Nee hoor Ferri er kijken echt geen duizendennnnnnnnnn![]()
Henkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/koffer![]()
![]()
Nu is iedereen hier![]()
Hallo allemaa![]()
l ff de uitzending bekijken, het nieuws hebben we al gehad en uiteraard het sportnieuws
![]()
Ik ga er ook voor, spreek niet voor niets zo vaak met hem af. We zijn ook gewoon vriend en vriendin, alleen ontken ik dat nog zwaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is wel zo... maar om steeds een afwachtende houding aan te nemen omdat je anders bang bent gekwetst te worden is ook niet goed. Als het goed zit moet je er voor gaan.
Gezellig! Leuk voor je Melkequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kroegen en bios! Was leuk, waren maar met zn vieren in de zaal![]()
Hahahaha... dus jij was dat die beldequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/koffer![]()
![]()
Nu is iedereen hier![]()
Hallo allemaa![]()
l ff de uitzending bekijken, het nieuws hebben we al gehad en uiteraard het sportnieuws
![]()
Zie editquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, gehad... voor 14 jaar.
probeer eens een zweedsequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn zweed is ook niet meer wat het geweest is![]()
DaMook weltrusten en krijg geen nachtmerriequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
Naja ook al zijn ze erIk vind deze neger iig zwaaaaaaaar irritant
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahah Dizzy komt losquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tuurlijk Auke ziet mij niet, anders was het best wel strak gelul geweest![]()
De bubbelstream ook op kwart geluid nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Holt had het over "Arabische taal" en whoppa...subiet boel dicht
Even een simpele vraag..... veronderstel dat hij je volgende week zegt dat er een vriendin bij hem geslapen heeft..... wil je dan dat hij verantwoording aflegt wat voor een vriendin dat is en of ze apart geslapen hebben ???quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo.. Maar als ik hem 'mn vriend' ga noemen dan moeten we verantwoording aan elkaar afleggen, dan zitten we vast, dan ben je kwetsbaar. Eng eng eng
zijn het wel erg veel Jostis hoor, de 40 idioten hangen hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
40 idioten en een handvol josti's die kijken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
40 idioten en een handvol josti's die kijken
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De bubbelstream ook op kwart geluid nu![]()
Als je zweed wil ik best een beschuitknackerbrod met je eten hoorquote:
Truste daMookquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
Naja ook al zijn ze erIk vind deze neger iig zwaaaaaaaar irritant
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()