Hahahaha was ook bij BB in Zweden... dat volgen we soms hier doorheenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
Weer wat gemist, of is het wer mijndfuckerij
Kan je wel vertellen dat dezwe TT me na weken weer eens de streams aan deed zetten![]()
Maar ik zie niks
Tuurlijk Auke ziet mij niet, anders was het best wel strak gelul geweestquote:
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha... stiekem wil je gewoon nog lekker vrij zijn
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tuurlijk Auke ziet mij niet, anders was het best wel strak gelul geweest![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*laat rollator ff los met 2 handen*Yolande en ook aan Henk
![]()
en toch heb je die.... anders zou je niet weer afsprekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..
Sorrie moet je de zweedse BB kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
Weer wat gemist, of is het wer mijndfuckerij
Kan je wel vertellen dat dezwe TT me na weken weer eens de streams aan deed zetten![]()
Maar ik zie niks
Dat is wel zo... maar om steeds een afwachtende houding aan te nemen omdat je anders bang bent gekwetst te worden is ook niet goed. Als het goed zit moet je er voor gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
Naja ook al zijn ze erIk vind deze neger iig zwaaaaaaaar irritant
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja he?! Gooi je haar los!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
He hier wordt ik weer zo blij van [afbeelding]
Mijn zweed is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha was ook bij BB in Zweden... dat volgen we soms hier doorheen
Hoi Eend
Auke heeft een serieuze relatiequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee, gehad... voor 14 jaar.quote:
Ja dat is wel zo.. Maar als ik hem 'mn vriend' ga noemen dan moeten we verantwoording aan elkaar afleggen, dan zitten we vast, dan ben je kwetsbaar. Eng eng engquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
en toch heb je die.... anders zou je niet weer afspreken![]()
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/kofferquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha was te verwachten ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |