Hoi Manuquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:12 schreef Manu82 het volgende:yolande en iedereen die ik gemist heb
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
melke![]()
Toch wel met dezelfde neem ik aan![]()
Hier wordt je ook gevraagd, maar heeft niets met geld te makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:17 schreef melke het volgende:
[..]
Umn nee niet echt. Ze komen je vragen. Je moet inderdaad een beetje een naam hebben in de gemeenschap, maar het kost ook veel geld, waarvoor je dus zelf moet zorgen. Als je het dus niet wilt vanwege het geld of vanwege iets anders dan hoef je het niet te worden
Hahahaha... stiekem wil je gewoon nog lekker vrij zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ja hij is ook wel mijn vaste vriend maar ik noem hem niet zo omdat het anders allemaal zo officieel word. Dat moet ik niet![]()
Thank you dearquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Sjet dikkevoor je, heb het gelezen van je mammie
Ik wil ook wel je "vaste" vriend wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ja hij is ook wel mijn vaste vriend maar ik noem hem niet zo omdat het anders allemaal zo officieel word. Dat moet ik niet![]()
Moet je daar foto's van hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met vreselijk fout baardje ja![]()
Beter dan dat uit haar dikke nek gelul van Klikoquote:
Het weer de goeie kant op, beetje pc hangen lukt meestal welquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi M, fijn je weer tezien neem aan dat je weer helemaal![]()
ben
hmzzzzzzzzz, 2 stelletjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kroegen en bios! Was leuk, waren maar met zn vieren in de zaal![]()
Het zou kunnen dat dat in iedere gemeente anders isquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier wordt je ook gevraagd, maar heeft niets met geld te makenHier is regelmatig een jeugdprins geweest van ouders die net rond kunnen komen
en volgens mij ook weleens een "gewone" prins
(ik ken ze niet allemaal persoonlijk natuurlijk
)
Ik ga deze carnaval lekker werkenGeld verdienen ipv uitgeven
Lijkt er iig wel opquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat dat in iedere gemeente anders is
Ik heb alleen de bubbelunitstreamquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beter dan dat uit haar dikke nek gelul van Kliko![]()
Mannen... simpele wezens zijn het toch ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
Weer wat gemist, of is het wer mijndfuckerij
Kan je wel vertellen dat dezwe TT me na weken weer eens de streams aan deed zetten![]()
Maar ik zie niks
He hier wordt ik weer zo blij vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:16 schreef Sjet het volgende:
Voor Snapt, Yolande en mijzelf;
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hahahaha was ook bij BB in Zweden... dat volgen we soms hier doorheenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
Kan je wel vertellen dat dezwe TT me na weken weer eens de streams aan deed zetten![]()
Maar ik zie niks
Tuurlijk Auke ziet mij niet, anders was het best wel strak gelul geweestquote:
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha... stiekem wil je gewoon nog lekker vrij zijn
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tuurlijk Auke ziet mij niet, anders was het best wel strak gelul geweest![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*laat rollator ff los met 2 handen*Yolande en ook aan Henk
![]()
en toch heb je die.... anders zou je niet weer afsprekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..
Sorrie moet je de zweedse BB kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
Maar ik zie niks
Dat is wel zo... maar om steeds een afwachtende houding aan te nemen omdat je anders bang bent gekwetst te worden is ook niet goed. Als het goed zit moet je er voor gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik vind het eng om verwachtingen te hebben..
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
Naja ook al zijn ze erIk vind deze neger iig zwaaaaaaaar irritant
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja he?! Gooi je haar los!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
He hier wordt ik weer zo blij van [afbeelding]
Mijn zweed is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha was ook bij BB in Zweden... dat volgen we soms hier doorheen
Hoi Eend
Auke heeft een serieuze relatiequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee, gehad... voor 14 jaar.quote:
Ja dat is wel zo.. Maar als ik hem 'mn vriend' ga noemen dan moeten we verantwoording aan elkaar afleggen, dan zitten we vast, dan ben je kwetsbaar. Eng eng engquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
en toch heb je die.... anders zou je niet weer afspreken![]()
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/kofferquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha was te verwachten ja![]()
Okay, jij Auke ik Ferriquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ga jij eens snel achter de regie vandaan, ik wil Auke
![]()
40 idioten en een handvol josti's die kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
Nee hoor Ferri er kijken echt geen duizendennnnnnnnnn![]()
Henkquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/koffer![]()
![]()
Nu is iedereen hier![]()
Hallo allemaa![]()
l ff de uitzending bekijken, het nieuws hebben we al gehad en uiteraard het sportnieuws
![]()
Ik ga er ook voor, spreek niet voor niets zo vaak met hem af. We zijn ook gewoon vriend en vriendin, alleen ontken ik dat nog zwaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is wel zo... maar om steeds een afwachtende houding aan te nemen omdat je anders bang bent gekwetst te worden is ook niet goed. Als het goed zit moet je er voor gaan.
Gezellig! Leuk voor je Melkequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kroegen en bios! Was leuk, waren maar met zn vieren in de zaal![]()
Hahahaha... dus jij was dat die beldequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou topic ontruimd i.v.m. een verdacht pakketje/koffer![]()
![]()
Nu is iedereen hier![]()
Hallo allemaa![]()
l ff de uitzending bekijken, het nieuws hebben we al gehad en uiteraard het sportnieuws
![]()
Zie editquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, gehad... voor 14 jaar.
probeer eens een zweedsequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn zweed is ook niet meer wat het geweest is![]()
DaMook weltrusten en krijg geen nachtmerriequote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahah Dizzy komt losquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De bubbelstream ook op kwart geluid nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Holt had het over "Arabische taal" en whoppa...subiet boel dicht
Even een simpele vraag..... veronderstel dat hij je volgende week zegt dat er een vriendin bij hem geslapen heeft..... wil je dan dat hij verantwoording aflegt wat voor een vriendin dat is en of ze apart geslapen hebben ???quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo.. Maar als ik hem 'mn vriend' ga noemen dan moeten we verantwoording aan elkaar afleggen, dan zitten we vast, dan ben je kwetsbaar. Eng eng eng
zijn het wel erg veel Jostis hoor, de 40 idioten hangen hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
40 idioten en een handvol josti's die kijken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
40 idioten en een handvol josti's die kijken
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De bubbelstream ook op kwart geluid nu![]()
Als je zweed wil ik best een beschuitknackerbrod met je eten hoorquote:
Truste daMookquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
En ik ga slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()