Hij had nog zo beloofd mijn nummer geheim te houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri noemt een telefoon nummer... 06 281 en 448 op het einde
Ik ben het allemaal ontzettend niet gewend! Iedereen heeft allemaal vragen en wil vanalles weten. Ik heb vooral zoiets van laat me/ons toch ff. Komt vanzelf wel als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
gewoon nog onzekerheid... maar die verdwijnt wel als je er echt voor wilt gaan.
![]()
vraag was ook een beetje plagen, maar dat mag als ik dat eerlijk zeg![]()
We zijn net uit ons werk, dus nu beginnen we pas te leven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij en Henk zijn de echte die hards zegIk snap niet dat jullie zolaat nog op kunnen blijven
Dank u dank uquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om mijn waarde HBB collega te quoten:
[..]
Wij zijn ook al jaren vriendenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, heb ik ook gehad, jarenlang vrienden en toen toch maar eens wat anders geprobeert. Alleen was het bij ons nogal lachwekkend, het klikte romantisch totaal niet![]()
Bong is een insiderquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt als ze op de masterlock knop drukken gaan automatisch alle streams opslot
Hij wilde Auke aan je koppelen hoorde ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hij had nog zo beloofd mijn nummer geheim te houden![]()
Hebben jullie al gegeten dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
We zijn net uit ons werk, dus nu beginnen we pas te leven.
Ik ben meer een Phoebe type en hij een Rossquote:
Ze vergeten de lock eraf te halen denk ikquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
Nieuwe Baantjer;
"Het lijk in de bubbelunit"
[afbeelding]
Ow vandaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
We zijn net uit ons werk, dus nu beginnen we pas te leven.
Weet ik, ik was jouw creatorquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sjet, weet wat je zegt [afbeelding]
Bedoelde de verhaallijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben meer een Phoebe type en hij een RossHet was nogal odd, zeg maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |