Oooohh.... tegen mij doen ze altijd poesliefquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je dat lief vind. Meiden zijn kattekoppen![]()
pillen mag je hebben dan komt er over 9 maanden een jong fokkertje bij, maar pado'squote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee Dizzy... hierrrrrrrrrr met die pillen en paddo's
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijkt net voor het eerst van haar leven in een spiegel ofzo![]()
quote:
Zal Arliator blij mee zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
pillen mag je hebben dan komt er over 9 maanden een jong fokkertje bij, maar pado'sdie sta ik echt niet af
![]()
Mini Snappies wel, grote Snappies somsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Behalve Snappies... want die zijn lief![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Krijg je er van he?![]()
Wanneer kom je nou uit de kast met alleen je eigen letter?![]()
Ja hoor, ik verwacht over een maand of negen zijn liefdesbabyquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef melke het volgende:
Hee morwen, nog iets van Newsman gehoord?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik verwacht over een maand of negen zijn liefdesbaby![]()
Zwarte magicas zijn sexiequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mini Snappies wel, grote Snappies soms
Vanmiddag? Ik was niet online vanmiddag hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je was vanmiddag ook weer snel weg
Hoe gaat het met je verkoudheid?
Champignons?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel dat ik me pado's mag houden![]()
![]()
Gelukkig mag ik haar altijd even bij jullie dumpen tijdelijk bij jullie onderbrengenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oooohh.... tegen mij doen ze altijd poeslief![]()
Dat is nou net het lieve eraanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je dat lief vind. Meiden zijn kattekoppen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oehquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik haar altijd even bij jullie dumpen tijdelijk bij jullie onderbrengen
Arme ForeverCapsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook altijd hebben![]()
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
De muziek moet uit van de Adelaar... ze kunnen de briljante gesprekken van Viool en Co niet volgen anders![]()
Deden ze vanmiddag al...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaan
Ik ben nog best wel schattig hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
OehMaar als zus(je) zijnde heb ik niets meer aan je
blijft het toch een vogel als we het hier moeten weergeven.... fuutquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaan
Ja dat merkte ik ook opquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee Dizzy... hierrrrrrrrrr met die pillen en paddo's
Maar welke vogel zou het dan moeten zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
blijft het toch een vogel als we het hier moeten weergeven.... fuut![]()
![]()
Ik weet waar jouw huis woontquote:
De eerste HBB-Fok-babyquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Sheridan heet dat jong Fiool
Violet, rose, daisy,en zoon sheridan. mijn god ik weet dit gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja![]()
En die ene zuster heet Violet...... daarom komt dat Vioolmens er niet op![]()
Nog even en ze gaan broodkruimels strooienquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |