Eeeeeeej man...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
Och viola heeft iets gehoord over een asbak in het afwas machineIets met vergif
![]()
De enigste reden dat een asbak niet in het afwasmachien mag is omdat de afvoer erdoor verstopt kan raken
En die neger doet iets teveel zijn best om negers te praten.
Voor deze ene keer danquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
als ik heel lief naar M kijk wil hij Auke onder de douche wellicht wel ff dumpen in het lekkere kwijl topiek![]()
![]()
Linkkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de zweedse kijkers : topless worstelen !
Vandaar andere poker nu.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze wil het niet meer elke avond doen en moet wat bijleren
Töplëss wörstëlenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
big brother zweden http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=highquote:
Zweedse BB is alleen maar voor mannen zeker?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, zeker nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zweedse BB is alleen maar voor mannen zeker?![]()
![]()
Lijkt het wel op, en die zijn dan ook vertrokken nu hier, zouden daar zoveel vrijgezellen wonen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Zou het een nepperd zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
Och viola heeft iets gehoord over een asbak in het afwas machineIets met vergif
![]()
De enigste reden dat een asbak niet in het afwasmachien mag is omdat de afvoer erdoor verstopt kan raken
En die neger doet iets teveel zijn best om negers te praten.
Gelukkig hebben wij het Grote lekkere mannen topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Thanx Fb, Mor, en M.had A niet nog een paar van Flugel d'r lekkertje
![]()
Ik zie geen topless worstelen hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
big brother zweden http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=high
Hebben wij lady's night nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, en die zijn dan ook vertrokken nu hier, zouden daar zoveel vrijgezellen wonen dan![]()
![]()
Vertelquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef DaMook het volgende:
Hmmm pa's telefoon gaat dus ik neem op, een chauffeur die met pech onderweg staat . Kan gebeuren dus ik naar boven om pa zijn telefoon te geven. De geluiden die ik hoor terwijl ik de trap oploop vergeet ik nu het liefste meteen![]()
![]()
(heb maar halverwege de trap even geroepen
)
Awalief, wil je een broertje of een zusjequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef DaMook het volgende:
Hmmm pa's telefoon gaat dus ik neem op, een chauffeur die met pech onderweg staat . Kan gebeuren dus ik naar boven om pa zijn telefoon te geven. De geluiden die ik hoor terwijl ik de trap oploop vergeet ik nu het liefste meteen![]()
![]()
(heb maar halverwege de trap even geroepen
)
En waar is het topless gedeeltequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
big brother zweden http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=high
En dat weet ik en nog tik ik het verkeerd om, was te druk met flugel mannetje en Aukequote:
Kijkt net voor het eerst van haar leven in een spiegel ofzoquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie geen topless worstelen hoor...![]()
[afbeelding]
Ze waren net klaar natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie geen topless worstelen hoor...![]()
[afbeelding]
Dat gaat niet eens meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Awalief, wil je een broertje of een zusje![]()
Ze moeten mij ook altijd hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh jochie..... ben je bij de neus genomen?
[afbeelding]
Weet je wel zeker dat je dat lief vind. Meiden zijn kattekoppenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens meerDaar heeft pa al voor gezorgd
(En heb al een broertje en zou er niet nog een willen![]()
![]()
![]()
Al zou ik gerust nog wel een zusje willen
Da's lief
)
Wel veel vrouwen iigquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, en die zijn dan ook vertrokken nu hier, zouden daar zoveel vrijgezellen wonen dan![]()
![]()
Behalve Snappies... want die zijn liefquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je dat lief vind. Meiden zijn kattekoppen![]()
Ik wil best jouw zus zijn hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens meerDaar heeft pa al voor gezorgd
(En heb al een broertje en zou er niet nog een willen![]()
![]()
![]()
Al zou ik gerust nog wel een zusje willen
Da's lief
)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij het Grote lekkere mannen topic![]()
Okee Dizzy... hierrrrrrrrrr met die pillen en paddo'squote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En wie is er als enige nog aan het werk?? nou nou nou??? de rest zit maar te zuipen, roken, badderen, slapen en Viola als enige is nog druk bezig![]()
* Dizzy-lizzy kijkt ook eens in spiegel en op streamsquote:
voor deze keer zal ik het je vergevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat weet ik en nog tik ik het verkeerd om, was te druk met flugel mannetje en Auke![]()
solly![]()
Holt werkt echt hard hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En wie is er als enige nog aan het werk?? nou nou nou??? de rest zit maar te zuipen, roken, badderen, slapen en Viola als enige is nog druk bezig![]()
Oooohh.... tegen mij doen ze altijd poesliefquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
pillen mag je hebben dan komt er over 9 maanden een jong fokkertje bij, maar pado'squote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee Dizzy... hierrrrrrrrrr met die pillen en paddo's
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijkt net voor het eerst van haar leven in een spiegel ofzo![]()
quote:
Zal Arliator blij mee zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
pillen mag je hebben dan komt er over 9 maanden een jong fokkertje bij, maar pado'sdie sta ik echt niet af
![]()
Mini Snappies wel, grote Snappies somsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Behalve Snappies... want die zijn lief![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Krijg je er van he?![]()
Wanneer kom je nou uit de kast met alleen je eigen letter?![]()
Ja hoor, ik verwacht over een maand of negen zijn liefdesbabyquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef melke het volgende:
Hee morwen, nog iets van Newsman gehoord?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik verwacht over een maand of negen zijn liefdesbaby![]()
Zwarte magicas zijn sexiequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mini Snappies wel, grote Snappies soms
Vanmiddag? Ik was niet online vanmiddag hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je was vanmiddag ook weer snel weg
Hoe gaat het met je verkoudheid?
Champignons?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel dat ik me pado's mag houden![]()
![]()
Gelukkig mag ik haar altijd even bij jullie dumpen tijdelijk bij jullie onderbrengenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oooohh.... tegen mij doen ze altijd poeslief![]()
Dat is nou net het lieve eraanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oehquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik haar altijd even bij jullie dumpen tijdelijk bij jullie onderbrengen
Arme ForeverCapsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook altijd hebben![]()
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
De muziek moet uit van de Adelaar... ze kunnen de briljante gesprekken van Viool en Co niet volgen anders![]()
Deden ze vanmiddag al...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaan
Ik ben nog best wel schattig hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
OehMaar als zus(je) zijnde heb ik niets meer aan je
blijft het toch een vogel als we het hier moeten weergeven.... fuutquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaan
Ja dat merkte ik ook opquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee Dizzy... hierrrrrrrrrr met die pillen en paddo's
Maar welke vogel zou het dan moeten zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
blijft het toch een vogel als we het hier moeten weergeven.... fuut![]()
![]()
Ik weet waar jouw huis woontquote:
De eerste HBB-Fok-babyquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Sheridan heet dat jong Fiool
Violet, rose, daisy,en zoon sheridan. mijn god ik weet dit gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja![]()
En die ene zuster heet Violet...... daarom komt dat Vioolmens er niet op![]()
Nog even en ze gaan broodkruimels strooienquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |