Nu al een top programma aangezien de 3 beste demoteams aanwezig zijn, de Red Arrows, Patrouille de France en de Blue Angels.quote:Op 16 en 17 juni 2006 organiseert de Koninklijke Luchtmacht op de Vliegbasis Leeuwarden de Open Dagen 2006. Dit jaarlijks terugkerende evenement behoort tot de grootste evenementen die Nederland rijk is. In twee dagen laat de krijgsmacht, en in het bijzonder de luchtmacht, zien waar het voor staat door het geven van voorlichtingen en demonstraties. Ook nu belooft het weer een groot spektakel te worden waarbij militaire jachtvliegtuigen en helikopters op een professionele wijze hun mogelijkheden demonstreren. Tevens zullen enkele wereldberoemde demonstratieteams hun adembenemende aerobatische kunsten vertonen. Op de grond wordt een static show voorbereid met een uitgebreid arsenaal van defensiematerieel uit binnen- en buitenland.
Er gaan altijd wel wat FOTters naartoe, en waarschijnlijk ook veel "gewone" Fok!ers. De show staat in ieder geval al een poosje in de FOT-agendaquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Nu al een top programma aangezien de 3 beste demoteams aanwezig zijn, de Red Arrows, Patrouille de France en de Blue Angels.
Gaan hier veel Fokkers heen? en zo jah zijn er al plannen om gezamelijk iets te gaan doen daar?
Volgens mij wordt het dit jaar ook op vrijdag stervensdrukquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef x-tremed het volgende:
denk dat ik (afhankelijk van het programma van beide dagen / het weer) op de vrijdag er naartoe ga. aangezien het altijd zaterdags stukken drukker is.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef Jelleee het volgende:
De Red Arrows, die waren toch ook een keer bij Gilzerije ofzo?
hey hoeveel mensen kun jij bergen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik woon tegen de vliegbasis aan, heb dus geen keus. Hoop wel voor de tijd een puikende zoomlens te hebben.
edit:anders schop ik even een oud topic
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey hoeveel mensen kun jij bergen?
er moeten er veel van ver komen. dus een slaap plek heeeeel dichtbij is wel prettig![]()
we hebben één logeerbed, maar niet zomaar iedere onbekende komt bij ons binnen, zul je begrijpenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey hoeveel mensen kun jij bergen?
er moeten er veel van ver komen. dus een slaap plek heeeeel dichtbij is wel prettig![]()
ach het was te proberenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben één logeerbed, maar niet zomaar iedere onbekende komt bij ons binnen, zul je begrijpen
Ik ga straks trouwens een zoomlens kopen voor dit evenement(Vakantiegeld binnen
)
edit: het topic in PTA
Die knuppel heeft al een reservering lopen bij mij.. Maar dat is ie al vergeten..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je me mailt kan ik je de gegevens van de plaatselijke camping doorspelen
jij woont niet op loop afstandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die knuppel heeft al een reservering lopen bij mij.. Maar dat is ie al vergeten..![]()
Wat voor 1quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga straks trouwens een zoomlens kopen voor dit evenement(Vakantiegeld binnen
)
Dit jaar ga ik er ook weer alle 2 de dagen heen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Nu al een top programma aangezien de 3 beste demoteams aanwezig zijn, de Red Arrows, Patrouille de France en de Blue Angels.
Gaan hier veel Fokkers heen? en zo jah zijn er al plannen om gezamelijk iets te gaan doen daar?
oh ja, oordoppen meequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik er ook weer alle 2 de dagen heen...
voor de rustgevende geluiden van de jet engines![]()
Heb afgelopen jaar extra een andere cameraquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tamron 55-200Zaterdag kan ik m halen.
Ben vorig jaar (Gilze) voor de eerste keer geweest...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:07 schreef gexxz het volgende:
Oehhh daar wil ik ook heen!!
En het is lekker dichtbijquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ben vorig jaar (Gilze) voor de eerste keer geweest...
en de "fever" heeft me te pakken.
Dus je bent gewaarschuwd
En ik moet helemaal van Limburg naar de andere kant van NL reizen...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:17 schreef gexxz het volgende:
[..]
En het is lekker dichtbijwaaah meteen maar ff in de agenda noteren.
woahh, het fototoestel gaat mee.. en de oordopjes lijkt me ook wel handig hahaquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En ik moet helemaal van Limburg naar de andere kant van NL reizen...
Maar dat mag de pret niet drukken.
En vooral niet omdat de Blue Angels er komen
[afbeelding]
Oordopjes zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef gexxz het volgende:
[..]
woahh, het fototoestel gaat mee.. en de oordopjes lijkt me ook wel handig haha
LIever een mietje met oordopjes dan een stoere man met een gehoorbeschadigingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oordopjes zijn voor mietjes.
[afbeelding]
Zo erg is een vliegshow niet hoor. Een popconcert in het Feijenoordstadion is schadelijker. Een vliegshow duurt weliswaar een hele dag, maar de geluidsbelasting heeft maar een paar korte pieken. Ik heb maar één keer een silencer meegenomen, en dat was omdat ik mijn zoontje van (toendertijd) 6 mee had. Uiteindelijk deed hij hem op omdat hij koude oren kreeg. Zo bleven ze lekker warm.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIever een mietje met oordopjes dan een stoere man met een gehoorbeschadiging
Nah, ik neem ze toch lekker mee.... Ik weet als geen ander hoe luid de F16's klinkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo erg is een vliegshow niet hoor. Een popconcert in het Feijenoordstadion is schadelijker. Een vliegshow duurt weliswaar een hele dag, maar de geluidsbelasting heeft maar een paar korte pieken. Ik heb maar één keer een silencer meegenomen, en dat was omdat ik mijn zoontje van (toendertijd) 6 mee had. Uiteindelijk deed hij hem op omdat hij koude oren kreeg. Zo bleven ze lekker warm.
Met alle respect voor de Reds: die heb ik al zo vaak gezien. Als ze vliegen op zaterdag ( ze doen wel vaker iets op verzoek) dan zal ik het niet nalaten ze te fotograferen. Maar in principe ben ik er voor de Blues en dat finse teamquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef kzieniks het volgende:
De red arrows vliegen alleen op de vrijdag... dus als dat één van je favorieten is ......
als inwoner van leeuwarden ben ik natuurlijk ook van de partij![]()
Al is het blauw of rood.....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met alle respect voor de Reds: die heb ik al zo vaak gezien. Als ze vliegen op zaterdag ( ze doen wel vaker iets op verzoek) dan zal ik het niet nalaten ze te fotograferen. Maar in principe ben ik er voor de Blues en dat finse team
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:16 schreef -CRASH- het volgende:
Als er maar IETS in de lucht vliegt, en spektakel veeeeeeeeeel herrie maakt en snel is.....
Kan ook niet wachten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:16 schreef Robocock het volgende:
Heb er zin in!Tijd geleden dat ik naar een vliegshow ben geweest.
Vroeger ging ik heel vaak met mn vader, ook naar Frankrijk, Engeland etc. Was echt te gek altijd.
Nog een Harrier neer zien storten toen, op een vliegshow in FrankrijkTe bizar, toen was ik 10 ofzo. Wat een chaos was dat zeg.
Die jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef -CRASH- het volgende:
Ben benieuwd naar dit ...ahum.... ligtgewichtje
[afbeelding]
Mi-24V HIND
Daarom wil mn vrouw tijdens de show bij haar moeder logeren, ze is als de dood dat er iets op ons huis land.....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:16 schreef Robocock het volgende:
Heb er zin in!Tijd geleden dat ik naar een vliegshow ben geweest.
Vroeger ging ik heel vaak met mn vader, ook naar Frankrijk, Engeland etc. Was echt te gek altijd.
Nog een Harrier neer zien storten toen, op een vliegshow in FrankrijkTe bizar, toen was ik 10 ofzo. Wat een chaos was dat zeg.
Nou !!! op het vliegshow helicopters gedeelte staat toch aangegeven dat de Hind meedoetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die jaEn de Mig-29
Hoewel die beide niet vliegen
Jammer dat ie (en ook de Mig) alleen te zien is als static.quote:
Fulcrums heb ik al zat. Corsairs niet. De laatste Corsair-II die ik gefotografeerd heb was er één van de OH ANG, ergens begin jaren 90.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Jammer dat ie (en ook de Mig) alleen te zien is als static.
- vervoer .... check is ookal geregeldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:32 schreef -CRASH- het volgende:
FF een lijstje maken wat er allemaal mee moet...
Belangrijkste eerst :
Goed weer (al dan niet met Hoge bewolking).
- camera's en objectieven ..... check
- opgeladen batterijen ..... check
- imagetank en kabel ..... check
- geheugenkaartjes ..... check
Camping :
- tent ..... zoeken
- stoel ..... check
en nou de dagen aftellen.....
VEEEEEEEEEEEEEEEL zoomquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:25 stelde Jimmeh veel vragen:
Aangezien dit topic in FOT zit. Hebben de fotografen hier nog wat tips voor de mooiste platen?
Hoeveel zoom heb je bijv minimaal nodig om echt mooie closeups te maken van de vliegtuigen. (goed, afstand van de vliegtuigen varieert heelveel maar gewoon beetje gemiddeld om duidelijk de piloot in zn bak te zien zitten enzo)
Daar waar er speciale dingen gebeuren in de showquote:Wat zijn nou momenten om een mooie kliek te maken,
Dat zowiezoquote:of maak je heeeelveel foto's waarvan je de mooiste uitkiest etc
Over het algemeen kun je een vliegtuig met 300mm aardig volgen hoorquote:Voor mensen met een zoomlens hoe volg je het best een vliegtuig wat met zo'n 800 km/u vliegt
Ik gebruik de AF over het algemeen.quote:Overigens heb ik geen cam met dikke zoom, en is daarmee het volgen ook niet heel moeilijk, maar als ik ooit een leuke zoomlens met een goeie cam heb is dit soort kennis wel handig
En nog bepaalde cam settings als handmatig scherp stellen of automatisch laten doen (kan dat met een grote zoomlens?), sluitertijd, weet ik veel wat nog meer![]()
Er zijn geen domme vragen; wel domme antwoordenquote:Al deze vragen klinken allemaal hartstikke newbie maar ben toch geintresseerd en wie weet hebben de meer ervaren mensen er ook nog wat aan, aangezien niet iedereen altijd snelle vliegende objecten aan het fotograferen is
Kwam me bekent voor die foto....quote:
En wat wil je hiermee dan zeggenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kwam me bekent voor die foto....![]()
[afbeelding]
En na wat croppen![]()
[afbeelding]
een vraag of antwoord is nooit dom, hoogstens degene die em stelt/beantwoordquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn geen domme vragen; wel domme antwoorden
dat jullie of elkaars kloon zijn, of heel dicht bij elkaar stondenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dat jullie of elkaars kloon zijn, of heel dicht bij elkaar stonden
Mailen hoeft niet.....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat ding stond stil
Hij zal ongetwijfeld wel vaker op de foto gezet zijn
En als Crash mijn origineel wil zien......ik wil hem met alle plezier wel even de 45mb-scan mailen hoor
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mailen hoeft niet.....
Maar dat dat de foto's bijna onder dezelfde hoek zijn genomen.
en dat afzonderlijk van elkaar het idee hadden om het als ZW foto
te bewerken. maar dat gecropte heb ik net pas gedaan.
Mja, ik heb ze er ook al opquote:Op maandag 12 juni 2006 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Kickje:
De Blue Angels zijn gearriveerd![]()
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=120690#120690
Als ik alle verhalen moet geloven dan gaan ze donderdag nog oefenenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef RonaldV het volgende:
Da's vroeg... zouden ze soms ook nog een paar oefenmissies doen? Want officieel zijn ze gewoon inzetbaar als frontlijn squadron.
Nee, ik bedoel air-to-air, of air-to-groundquote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik alle verhalen moet geloven dan gaan ze donderdag nog oefenen
Ze gaan inderdaad een generale repetitie doen. Bron: Omrop Fryslân.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Maar om nou 2 showcases te gaan openen op 1 dag?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm.....wat heeft dit met de open dagen van de luchtmacht te makenIk zou een showcase openen als ik jou was
Neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef ForrestX het volgende:
is er iets bekend over showtijden op vrijdag??
wie?
wat?
waar?
en wanneer / hoe laat?
stiekum met voetbal en reistijden in het achterhoofd![]()
geintje toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk weet alleen dat de Blue Angels om 15:30 gaan vliegen.
Hmmz...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hey, een Riedstraquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:30 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Hmmz...
*gaat hier in de tussentijd de lucht ook maar ff in de gaten houden..*
Vrijdag op het fietsje heen...![]()
Uhuh... ikke.. Grapjas!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Maak ook ff foto's JonnetjeDan weten we wat we misten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W ~ H ~ T
dat niet maar wel graag iemand met een hengel van een meter of 10 en een vlagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:59 schreef RonaldV het volgende:
Misschien moeten we volgend jaar maar eens met een Fok!-stand naar een airshow
In de business waarin zij zitten zijn ze echt sterren hoor! In het lijstje van top-demo-teams staan ze in de top 5, samen met de Thunderbirds (USAF), Red Arrows (RAF), Patrouille de France (AdA) en Frecce Tricolore (AMI). Dat is ook de reden waarom er zo veel demo-teams zijn dit jaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:17 schreef DinoPK het volgende:
Best leuk die Blue Angels, jammer alleen dan weer dat ze weer een speciale treatment eisen. Niemand mag er in de buurt komen (als ze op de grond zijn), extra service etc. Aan de ene kant logisch dat je niet iedereen om je heen wil hebben, maar kom op zeg, het zijn geen popsterren...
Hallo zegquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:17 schreef DinoPK het volgende:
Best leuk die Blue Angels, jammer alleen dan weer dat ze weer een speciale treatment eisen. Niemand mag er in de buurt komen (als ze op de grond zijn), extra service etc. Aan de ene kant logisch dat je niet iedereen om je heen wil hebben, maar kom op zeg, het zijn geen popsterren...
staat wel aangegeven (nu al) gewoon die kant op fieten, wijst zich vanzelf.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:22 schreef skiczukie het volgende:
Hoe kom je daar?
Ik zag ze door de stad rijden... Voor elke Angel een eigen taxibusjequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:22 schreef eL. het volgende:
Wat is die speciale behandeling dan ? Ik zag wel dat ze ook op de static staan, ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit een team heb zien staan. Maar misschien stel ik me er wel teveel van voor ook. Wel leuk, dan heb ik eindelijk de hele top 5 gezien.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag ze door de stad rijden... Voor elke Angel een eigen taxibusjeEn als ze vliegen mogen er op de hele basis geen auto's zijn... spottersplekken afgesloten.....
Als het onbewolkt is. Dan zullen de foto's ook beter worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag even in de tuin met mn zoomlens staan oefenen... Ben nog niet echt tevreden over, maar wie desondanks toch de foto's wil zien kan hier klikken
Mja, het regende zelfs tijdens het maken van de foto'squote:Op woensdag 14 juni 2006 21:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het onbewolkt is. Dan zullen de foto's ook beter worden.
Daar ben ik ook achter gekomen met me sigma 70-300
Da's klotequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het regende zelfs tijdens het maken van de foto's
balenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Noli. het volgende:
Damn........
Waarschijnlijk kunnen wij niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen geen oppas regelen voor de jongste.
Heb vanmiddag wel e.e.a. horen vliegen en we hadden cam al in de auto. Ik moest alleen "ff" naar de tandarts.. Dat "ff" werd alleen dik twee uur dus op de terugweg geen vliegtuigen in de lucht meer gezien..
Ja.. it is I Jonnetje..
Nu onder een nieuwe, andere naam omdat door een stom foutje van mezelf de andere nick het niet meer doet..
Hangt er helemaal vanaf hoeveel geheugenkaartjes je bij je hebtquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef -CRASH- het volgende:
Canon 350-D met sigma 70-300 1.4-5.6 APO DG
Olympus C-765 (10 X optical) en Sony digicam 8 (20 X optical)
Moet toch genoeg zijn voor 2 dagen...
2x 256 mb compactflash, 1x 512 mb XD en 20 gig imagetankquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf hoeveel geheugenkaartjes je bij je hebt![]()
Ik heb dus ook 3x 1 GB aan geheugen bij me + een 40GB imagetank
Dacht het welquote:
Ik denk dat zaterdag de videodag wordtquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:00 schreef Jimmeh het volgende:
De genoemde tijden en deelnemers zijn strikt onder voorbehoud. Het programma kan tot op het laatste moment worden gewijzigd.
Deelnemers vliegshow vrijdag
09.15 uur: Spitfire, Hunter Formation, CH-47 Chinook Bambi Bucket, Asas de Portugal
10.00 uur: Midnight Hawks, EF18A Hornet
11.00 uur: Royal Jordanian Falcons, Lockheed C130J, F16 MLU
12.00 uur: Tribute to 60 Years Blue Angels, Red Arrows
12.45 uur: Pauze + Christian Moullec![]()
13.10 uur: F16, PC7, AB412, Patrouille Suisse
14.10 uur: MI-24, F15E Strike Eagle, Patrouille de France, Heritage Flight
15.30 uur: Blue Angels Deelnemers vliegshow vrijdag![]()
Deelnemers vliegshow zaterdag
09.20 uur: Fokker Four + Saab Safir, P-51 Mustang, 2Excel
10.00 uur: F-16 MLU, Lockheed C-130 J, Hunter Formation, MI-24 Hind, Asas de Portugal
11.15 uur: CH-47 Chinook Bambi Bucket, Royal Jordanian Falcons,
12.00 uur: Spitfire, Airfield Attack, Midnight hawks, Fly-by F-16´s + KDC-10![]()
12.45 uur: Pauze + Christian Moullec![]()
13.10 uur: F16/PC-7/AB-412, EF-18A Hornet
14.00 uur: Patrouille Suisse, F-15 E Strike Eagle, Patrouille de France, Heritage Flight
15.30 uur: Blue Angels![]()
Ik heb nog geen idee. Ik hoop daar tussen 08:00 en 09:00 het terrein op te komen en dan even een verkenningsrondje te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:28 schreef -CRASH- het volgende:
Wie gaat waar staan... aan de start of het midden ??
Behoorlijk irritant. Van mij mogen die vliegtuigen allemaal afstorten. In zee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef Noli. het volgende:
Ze zijn aan het oefenen
Ik hoor ze al vanaf zo'n uur of negen... Er kwam net voor het eerst vandaag hier even één keren boven ons huis.. Echt wel een stukje lager dan normaal, vloog ook de andere kant op dan normaal trouwens..
*kippevel*
Husb is net naar zijn werk en heeft de cam mee, die komt er elke dag langs..
Maar ik ga morgen wel even kijken denk ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant. Van mij mogen die vliegtuigen allemaal afstorten. In zee.
Doen ze af en toe ook welquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach joh...die ene keer in de drie tot vier jaar dat ze daar zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ramptoeristquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar ik ga morgen wel even kijken denk ik.
Zouden ze ook blij worden als je met een Rammstein shirt aan komt zetten???quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zouden ze ook blij worden als je met een Rammstein shirt aan komt zetten???
Ik denk aan:quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef ForrestX het volgende:
welke lenzen nemen de Fok!-ers mee vrijdag?
Zelf neem ik de hele collectie, Nikkon 18-70 en Sigma 70-300 APO, mee...(heel misschien voor de gein een Fish Eye...
Ik verwacht het meest met de 70-300 te schieten, jullie?
Kolere, da's ook al weer 18jaar geleden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zouden ze ook blij worden als je met een Rammstein shirt aan komt zetten???
Briggy was erbij vertelde ze een tijdje geledenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kolere, da's ook al weer 18jaar geleden.
* RonaldV wordt een ouwe***
Ik zou gaan, maar degene waarmee ik zou gaan werd ziek. Ik had destijds nog geen rijbewijs. Ik baalde als een stekker. Achteraf had ik enorm veel geluk. Ik ken spotters die op die plek stonden, maar gewezen werden op een TR-1 (U-2 verkenningsvliegtuig) aan de andere kant van het veld. Ze waren net 5 minuten weg toen op hun plek dat toestel neerstortte. Een zwarte dag, die alleen maar door de crash in de Oekraine een paar jaar geleden is ingehaald in dodelijkheid.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Briggy was erbij vertelde ze een tijdje geleden
Is dat zo?? ja ik ben er dan ook niet zo erg in verdiept.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef x-tremed het volgende:
voor zover ik weet sinds een paar jaar al zelfs dat ze buiten amerika vliegen
18-55 Canon kitlens voor de static show, Tamron 55-200 voor de luchtfoto'squote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef ForrestX het volgende:
welke lenzen nemen de Fok!-ers mee vrijdag?
Zelf neem ik de hele collectie, Nikkon 18-70 en Sigma 70-300 APO, mee...(heel misschien voor de gein een Fish Eye...
Ik verwacht het meest met de 70-300 te schieten, jullie?
Hm, mijn vrouw gaat ook een paar dorpen verderop zitten tijdens de shows, maar we laten het dorpsfeest er niet om schietenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef x-tremed het volgende:
JELSUM/CORNJUM - Kinderen uit zeker zes gezinnen uit Jelsum en Cornjum doen vrijdagmiddag niet mee aan een spelmiddag op het voetbalveld uit angst voor neerstortende vliegtuigen.
Vrijdag en zaterdag houden de Friese dorpen gezamenlijk hun traditionele dorpsfeest. Tegelijkertijd wordt er echter ook een grote vliegshow vanaf de nabijgelegen vliegbasis Leeuwarden gehouden. "Sommige ouders vinden het risico te groot en het zijn wel hun kinderen", aldus directeur Fokke Hofman van basisschool Oan 't Skipperspypke donderdag
wel heel erg overdreven hoor
Of een F16 nu op het speelplein, school of hun eigen huis stort. Als er iets gebeurd ben je overal even veilig/onveilig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef x-tremed het volgende:
JELSUM/CORNJUM - Kinderen uit zeker zes gezinnen uit Jelsum en Cornjum doen vrijdagmiddag niet mee aan een spelmiddag op het voetbalveld uit angst voor neerstortende vliegtuigen.
Vrijdag en zaterdag houden de Friese dorpen gezamenlijk hun traditionele dorpsfeest. Tegelijkertijd wordt er echter ook een grote vliegshow vanaf de nabijgelegen vliegbasis Leeuwarden gehouden. "Sommige ouders vinden het risico te groot en het zijn wel hun kinderen", aldus directeur Fokke Hofman van basisschool Oan 't Skipperspypke donderdag
wel heel erg overdreven hoor
De laatste KLu Open Dag op Eindhoven!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef bleiblei het volgende:
Wat een mietjes gezeik. Wij woonden praktisch onder de aanvliegroute van Welschap vroeger en juist die ene KLu dag was prachtig. Dat je alles over zag komen vliegen op minimale hoogte.
Zijn zeker ook van die lui die hun kinderen opvoeden met smetvrees omdat alles vies is en overal kan je ziek van worden.
Met de F117quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De laatste KLu Open Dag op Eindhoven!
memories...
Ik was zo vroeg dat ze vliegtuigen nog an het parkeren waren. Ik werd in mijn auto bijna aangereden door een RAF Canberra, en liep net langs toen de F-117 naar zijn plek gebracht werd. Ik kon hem aanraken!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met de F117.
Stond ik daar als klein vliegtuigminnend manneke me te vergapen aan dat rare zwarte ding.
Ik stuur je zaterdag wel wat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb een vraag aan dege die foto's gaan schieten. Waarschijnlijk komt er een verslag bij de reviews over zaterdag bij de KLU. Nu ben ik geen ster in foto's schieten en wilde ik vragen of sommige het misschien leuk zouden vinden om wat foto's die je zelf geschoten hebt, op de FP zouden staan, met eervolle vermelding uiteraard.
Als dit je wel leuk lijkt, mail dan even naar silmarwen@fok.nl
gedaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef Silmarwen het volgende:
Als dit je wel leuk lijkt, mail dan even naar silmarwen@fok.nl
Makkelijkst is om de auto bij het FEC ofzo te zetten en met de pendelbus verder...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef x-tremed het volgende:
hmmz net telefoon van pa gehad, morgen 7 uur haalt ie me op dus rond kwart voor 9 ben ik er wel
de grote parking bij het FEC staat al vol met kermisauto's ivm de kermis nu in Leeuwarden, en de klien parking is gereserveerd voor motorfietsen, en staat nu vol met connexxion bussen. duys dat feestje gaat niet door.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Makkelijkst is om de auto bij het FEC ofzo te zetten en met de pendelbus verder...
Ze was daar samen met mijn broer. En om het verhaal volledig te maken, ze moesten eigenlijk precies op de plek staan waar het gebeurde, ware het niet dat mijn broer iets op de static wou platen, en ze het team al zo vaak hadden gezien, dus ze waren er net 5-10 (20) minuten weg ofzo. [/pikant]quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
Briggy was erbij vertelde ze een tijdje geleden
Hmmmm...als dat de luchten worden, vrees ik het ergstequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
hier nog wat kiekjes van de generale repetitie van de Blue Angels
Morgen en zaterdag zou het beter weer worden.... Ik hoop er maar op, vooralsnog regent het hier bijna de hele dagquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...als dat de luchten worden, vrees ik het ergste
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef eL. het volgende:
Volgens Jolly Rogers (en andere Tomcat vliegers) zijn alle Hornet vliegers gewoon homo's trouwens..
Die heb ik ook gemist jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:32 schreef CrazyCavia het volgende:
Het was vandaag grijs, nat en koud. Stond in het weiland bij 06 te kijken/fotograveren, tering wat kwam die highspeed pass van de solo Blue Angel verdomd snel over. Normaal is mijn camera binnen de seconde klaar om foto's te schieten dat was nu te langzaam.
De banen zijn genummerd naar de kompaskoers, en dan zonder de achterliggende nul. De 06 is dus de baankop vanuit het zuidwesten, als je koers 060 vliegt, en de 24 is de baankop aan de noordoostkant als je koers 240 vliegt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist ja
06 is toch de Marssum/spottersheuvel kant? en 24 de Jelsum/Cornjum/Titan/Piet Riet kant?
Maar nu weet ik nog niet welke dorpjes er bij welke banen liggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De banen zijn genummerd naar de kompaskoers, en dan zonder de achterliggende nul. De 06 is dus de baankop vanuit het zuidwesten, als je koers 060 vliegt, en de 24 is de baankop aan de noordoostkant als je koers 240 vliegt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet welke dorpjes er bij welke banen liggen
Is je parkeerplaats zaterdag nog vrij? Zo ja: kom ff op MSN.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah ok, dank je!Ik woon btw aan de andere kant van het witte streepje bij het groene blokje tussen Jelsum en Cornjum
![]()
Zo'n gewedig filmpje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef -CRASH- het volgende:
DE Blue's waren op RTLnieuws te zien om 19:30.
En de verslaggever Bart Hettema mocht mee ( very lucky bastard )
Loopingkje hier... barrelroll daar... kotszakje hier.... passout daar...
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is je parkeerplaats zaterdag nog vrij? Zo ja: kom ff op MSN.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo'n gewedig filmpje!
Ik heb 9 jaar geleden mee mogen vliegen bij de canadese luchtmacht in een T-33A (CT-133A). Ik pas in maar twee toestellen: de F-18 en de T-33. We kregen de keus: zeker mee met een CT-133A, of wachten op een misschien slot in een CF-188.
Alle andere toestellen die ik ooit gepast heb, A-10 (pas ik niet in, en heeft bovendien geen dual versie), F-16 (pas ik in, maar moet wel het risico nemen mijn onderbenen te verliezen bij een bail out) en Harrier-II (te klein) waren geen optie voor me. De F-15C (bij 32FS) heb ik ooit eens voor op de lijst gestaan, maar de reis werd gecancelled.
Ik ben benieuwd wat er nog aan "onverwachte" gasten langskomt. Ik heb vanaf Leeuwarden vaker tripjes mogen vliegen, want het is een belangrijke transit voor vluchte vanuit grote delen van Europa naar Engeland. Ik heb alleen nooit de kans gehad om de toestellen op de foto te zetten, en dat wil ik alsnog goed maken als ik de kans krijg.
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bezoekers aan de Open Dagen die met de auto komen, worden vanaf de (auto)wegen in de regio naar de verschillende parkeerterreinen geleid.
Vanuit richting Harlingen
Volg borden “OPEN DAG KONINKIJKE LUCHTMACHT” naar de A-31. Vanaf Marssum wordt de bezoeker een parkeerplaats toegewezen op de A-31. Vanaf 07:30 uur rijden de pendelbussen naar de poort aan de Schapenlaan. Hier kunt u de vliegbasis betreden door de speciaal daarvoor gecreëerde drie ingangen. Mocht dit gedeelte van de A-31 vol raken, dan wordt het zuidelijke gedeelte tussen Dronrijp en Franeker ook in gebruik genomen.
Vanuit richting Heerenveen
Volg borden “OPEN DAG KONINKLIJKE LUCHTMACHT” op de A-32/N-31/N-32. Afhankelijk van de verkeersdrukte wordt u naar respectievelijk de A-31, het FEC-terrein of de Groene Ster geleid. Vanaf 07:30 uur rijden de pendelbussen naar de poort aan de Schapenlaan. Hier kunt u de vliegbasis betreden door de speciaal daarvoor gecreëerde drie ingangen. Komt u vanaf de Groene Ster, dan wordt u aan de Kampweg afgezet en kunt u daar de vliegbasis betreden.
Vanuit richting Dokkum / Hardegarijp
Vanaf N-355/N-356, ter hoogte van Tietjerk volg de borden “OPEN DAG KONINKLIJKE LUCHTMACHT”. Parkeren vindt zowel plaats op de parkeerplaatsen van de Groene Ster als op de noordelijke helft van de N-355. Vanaf 07:30 rijden de pendelbussen naar de Kampweg, waar men via de poort Kampweg de vliegbasis kan betreden.
Vanuit richting Stiens
Bezoekers welke uit de richting Stiens / Hallum komen, worden verzocht zo veel mogelijk van het openbaar vervoer gebruik te maken of met de fiets te komen. Mocht u besluiten om toch met de eigen auto te komen, dan volg borden “OPEN DAG KONINKLIJKE LUCHTMACHT” op de N-357. Bezoekers worden verzocht de auto te parkeren op de twee parkeerplaatsen op It Noarderfjild in Stiens. Mochten deze parkeerterreinen vol zijn, dan wordt u doorverwezen naar de Groene Ster of N-355. In de directe nabijheid van de vliegbasis is namelijk geen parkeergelegenheid!
Voor het parkeren wordt gebruik gemaakt van parkeermunten die op het Open Dagen terrein, voor vertrek, dienen te worden aangeschaft. De locatie van de betreffende kassa zal duidelijk worden aangegeven. Voor de parkeermunt voor auto’s dient 5 euro betaald te worden.
En vanuit Leeuwarden?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een crosspost vanuit het PTA topic, toch wel nuttige inf voor velen:
[..]
zoals ik al zei, dat is duidleijk aangegeven vanaf de troelstraweg... je moet dacht ik via de ingang bij westeinde, maar alles wijst zich vanzelf.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef skiczukie het volgende:
De Troelstraweg affietsen en dan verder ofzo?
Owjah, dat zei je al heh. Dat het zich vanzelf wijst, maar ik moest de richting nog een beetje weten, ik heb namelijk geen idee waar die vliegbasis is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoals ik al zei, dat is duidleijk aangegeven vanaf de troelstraweg... je moet dacht ik via de ingang bij westeinde, maar alles wijst zich vanzelf.
Zo'n vogel wil je niet in dat motortje hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef x-tremed het volgende:
[afbeelding]
in de pauze :p dat worden leuke foto's
Het ligt al klaar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Waar de fuck moet jij weg komen dan? :|
Hoe zien we er overigens uit?
Ik heb morgen een spijkerbroekkie aan en een desert camo blouse van de landsmacht en een alonso
(renault F1) petje.
Hengelo. Fok, het wordt zeker druk in Liwwadden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Hoe zien we er overigens uit?
Ik heb morgen een spijkerbroekkie aan en een desert camo blouse van de landsmacht en een alonso
(renault F1) petje.
Uit Venloquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Groene legerbroek...zwart T-shirtquote:Hoe zien we er overigens uit?
(renault F1) petje.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef skiczukie het volgende:
Komen er nou echt alleen maar van die gecamoufleerde mensen?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef -CRASH- het volgende:
Over 4 uurtjes vertrek ik...
Sleep or not to Sleep... thats the question![]()
Toen ik naar die open dagen ging waren het veelal van die kereltjes van 5 tot 10 jaar die parmantig in camouflage rond paradeerden. Schijnbaar is dat tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef skiczukie het volgende:
Komen er nou echt alleen maar van die gecamoufleerde mensen?
Kheb geen zin om te jagen.quote:
Teringquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:51 schreef -CRASH- het volgende:
Zo ik ga nu richting LW.....
C U at the show
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de c1000? Die is vernieuwd, is wel vet geworden, ik moet vanmiddag werken daar...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:13 schreef Noli. het volgende:
* Noli. is er ook niet bij
(morgen toch nog heel misschien.. hoop dat we dan wél oppas kunnen regelen..)
Moeten straks nog boodschappen doen (Stiens) dus misschien zien we her en der nog wat.. Vanmorgen net na negen kwamen er hier nog wel even twee over..
Ah vandaar!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:07 schreef x-tremed het volgende:
en zorgen dat de show op tijd afgelopen is en niet zoals vandaag uur later vanwege blue angel die klapband krijgt met opstijgen, boven noordzee kerosine moet dumpen en noodlanding moet maken
Vliegende legendes.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:01 schreef x-tremed het volgende:
[afbeelding]
het uniekste beeld van de dag
Thanksquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:56 schreef x-tremed het volgende:
Blue Angels en Red Arrows
Edit RonaldV: sorry, maar deze was echt veel te groot, ik wil geen precedenten in dit en volgende topics.
Die foto heb ik ookquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:01 schreef x-tremed het volgende:
[afbeelding]
het uniekste beeld van de dag
Morgen is dus precies hetzelfde te zien?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:00 schreef Jimmeh het volgende:
De genoemde tijden en deelnemers zijn strikt onder voorbehoud. Het programma kan tot op het laatste moment worden gewijzigd.
Deelnemers vliegshow vrijdag
09.15 uur: Spitfire, Hunter Formation, CH-47 Chinook Bambi Bucket, Asas de Portugal
10.00 uur: Midnight Hawks, EF18A Hornet
11.00 uur: Royal Jordanian Falcons, Lockheed C130J, F16 MLU
12.00 uur: Tribute to 60 Years Blue Angels, Red Arrows
12.45 uur: Pauze + Christian Moullec
13.10 uur: F16, PC7, AB412, Patrouille Suisse
14.10 uur: MI-24, F15E Strike Eagle, Patrouille de France, Heritage Flight
15.30 uur: Blue Angels Deelnemers vliegshow vrijdag
Deelnemers vliegshow zaterdag
09.20 uur: Fokker Four + Saab Safir, P-51 Mustang, 2Excel
10.00 uur: F-16 MLU, Lockheed C-130 J, Hunter Formation, MI-24 Hind, Asas de Portugal
11.15 uur: CH-47 Chinook Bambi Bucket, Royal Jordanian Falcons,
12.00 uur: Spitfire, Airfield Attack, Midnight hawks, Fly-by F-16´s + KDC-10
12.45 uur: Pauze + Christian Moullec
13.10 uur: F16/PC-7/AB-412, EF-18A Hornet
14.00 uur: Patrouille Suisse, F-15 E Strike Eagle, Patrouille de France, Heritage Flight
15.30 uur: Blue Angels
Nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Morgen is dus precies hetzelfde te zien?
dat waren de blue angels volgens mij, vooral veel herrie vond ik hetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef skiczukie het volgende:
Toen ik om kwart voor vijf naar mijn werk fietste kwam er echt een supersnel vliegtuig over, alleen en maakte een hels kabaal. Wat was dat voor ding?
ja, een hele rserie zelfs... ben nu klaar met bewerken, straks nog uploadenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:51 schreef Willem_B het volgende:
Heeft iemand misschien een mooie foto gemaakt van de MI-24 Hind?
Ik heb ook nog even gekeken of ik mischien iemand kon herkennen aan de beschrijvingen, alleen dat gaat erg moeilijk als je ze nog nooit hebt gezien, en bijna iedereen die je tegen komt een fotocamera om de nek heeft hangen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:31 schreef x-tremed het volgende:
heb nog gezocht naar fok! fotograven maar waren er zoveel :p had na tijdje wel vermoeden, waren 3 fotograven die voor mij stonden, alle3 volgens mij canon toestellen met grote grijze telelenz en die melden mij van die ene blue angel met zijn band, daarna tijdens de show van de angel nog beetje mee gepraat
Ik was toch echt de enige met een korte broek aanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:49 schreef nexcro het volgende:
[..]
Ik heb ook nog even gekeken of ik mischien iemand kon herkennen aan de beschrijvingen, alleen dat gaat erg moeilijk als je ze nog nooit hebt gezien, en bijna iedereen die je tegen komt een fotocamera om de nek heeft hangen.
Ik had nog gekeken of ik iemand met lang blond haar zagquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was toch echt de enige met een korte broek aan
grootste deel van de dag aan de vlak bij het journalistenpodium (?) langs de startbaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:01 schreef nexcro het volgende:
[..]
Ik had nog gekeken of ik iemand met lang blond haar zag, maar ja niet gevonden dus. Waar stond je ongeveer?
Op de basis dan misschien...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was toch echt de enige met een korte broek aan
Hmm, dat was dat podium bij die vrachtwagens met beeldschermen of was dat daar bij die tent waar je ook alleen met een uitnodiging ofzo inkon?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
grootste deel van de dag aan de vlak bij het journalistenpodium (?) langs de startbaan
Nee, meer links van de vrachtwagens, niet eens zo gek ver van Fat Albert zn standplaats vandaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:16 schreef nexcro het volgende:
[..]
Hmm, dat was dat podium bij die vrachtwagens met beeldschermen of was dat daar bij die tent waar je ook alleen met een uitnodiging ofzo inkon?
Het is beide keren één grote teringbende. te weinig treinen en te volle bussen OF file's en een pokke end lopen naar de parking.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:37 schreef Mr.Natural het volgende:
Wat is aan te raden met de trein of de auto gaan? Kaartje voor de ns en benzinekosten maakt niet veel uit voor mij.
Ga je dan NOG meer verschillende voertuigen op de foto proberen te zetten?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
hier mijn 553 foto's van vandaag. LET OP! Er is ook een pagina twee, mis hem niet
En dan nu maar bijna op bed, morgen weer een dag....
IDD... Was redelijk koud gisteren. Ik heb zelfs er een bomberjack gekocht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:07 schreef jozef444 het volgende:
Ik wor jaloers als ik t weer van vandaag zieen idd ondeugend t lijkt wel traditie te worden om op vrijdag rotweer te hebben
maarja over 2 uurtjes heb ik 3x 36 foto's om met jullie te delen
![]()
Volkel hmmm das wel mooi das een kwartiertje fietsenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
IDD... Was redelijk koud gisteren. Ik heb zelfs er een bomberjack gekocht.
Ik had vandaag ook aanwezig willen zijn
maar van de barstende hoofdpijn ben ik maar
na de show linea recta naar huis gegaan.
Gelukkig is het volgend jaar in Volkel.... 30 minutjes hier vandaan
En er is weer een update. Alexxxxxx vertrekt nu zo ongeveer weer om nieuwe foto's te maken btwquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
hier mijn 553 foto's van vandaag. LET OP! Er is ook een pagina twee, mis hem niet
En dan nu maar bijna op bed, morgen weer een dag....
Tussen de eerste 80 foto's van vandaag die hij gemaakt heeft stonden geeneens vliegtuigenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:42 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ga je dan NOG meer verschillende voertuigen op de foto proberen te zetten?
Ik kon een lach echt even niet onderdrukken, volgens mij heb je echt overal een foto van gemaakt
Geen mens te bekennen op die foto's, was het zo rustig gisteren? Of echt daar op gelet tijdens het maken van de foto's?
Ik vind het randgebeuren als ik heel eerlijk ben interessanter dan de vliegtuigen zelfquote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:42 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ga je dan NOG meer verschillende voertuigen op de foto proberen te zetten?
Ik kon een lach echt even niet onderdrukken, volgens mij heb je echt overal een foto van gemaakt
Geen mens te bekennen op die foto's, was het zo rustig gisteren? Of echt daar op gelet tijdens het maken van de foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |