Welles, vanaf 7.30quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef dennistd het volgende:
de basis gaat pas om 8u open volgens mij, dus voor 7.30u zullen die bussen wel niet rijden
quote:
zoek het verschilquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef dennistd het volgende:
dus voor 7.30u zullen die bussen wel niet rijden
Ik ben er geweest, speciaal nog gekeken of ik je zag, maar je dus niet gezien.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Tot vandaag allemaal! Kom vooral even langs bij de Friese Aero Club!
Als je de lange laan bent uitgelopen linksaf en dan aan de linkerkant!
Rechtsaf kan trouwens ook, daar staan we ook nog es
Kortom, tot dan!
Oh, dus JIJ was diegene die nog met fotorolletjes werktequote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:57 schreef jozef444 het volgende:, maar de angels gaven daarna nog wel een ontiegelijk goede show weg
. Terugrijden ging trouwens vlotjes was in 2 uur thuis (brabant) heen heb ik een uur in de file gestaan voordat ik t FEC binnen kon rijden
Foto's gaan morgen naar de fotograaf en zal ik hier wel posten, hopelijk zijn ze redelijk gelukt
.
Vanaf het Fec?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De basis zal ookwel op loop afstand zijn. Dan loop ik wel... Tijd genoeg
ik ben er vandaag weer achter gekomen waarom ik dat leuker vin dan met digitaal te klooienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, dus JIJ was diegene die nog met fotorolletjes werkte
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:16 schreef Devilnl het volgende:
makkelijk zo'n schermpje.. weet je direct of de foto een beetje gelukt is
Leuk hoor, maar weinig leden gezien (iedereen nog op Malde zekerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Tot vandaag allemaal! Kom vooral even langs bij de Friese Aero Club!
Als je de lange laan bent uitgelopen linksaf en dan aan de linkerkant!
Rechtsaf kan trouwens ook, daar staan we ook nog es
Kortom, tot dan!
Ja, hij was per ongeluk over zn eigen arrogantie heen gereden of zo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:19 schreef Jimmeh het volgende:
Wat is er precies gebeurd met nummero 5 van de Blue Angels? klapband bij start ofzo?
Of ik ,.. stond aardig te klikken ... stond wel een langharige dude achter mij met zijn meisje ..... EOS350 en een 200mm lens .quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, dus JIJ was diegene die nog met fotorolletjes werkte
Arrogantie ... uhuh , , het druipde er vanaf , ... eerst een begroeting in het DUITS!!! vervolgens een USA propoganda verhaal ovwr de beste van de beste enz ,,,,,,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hij was per ongeluk over zn eigen arrogantie heen gereden of zo.
I OWN the picture........quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:42 schreef capetonian het volgende:
[..]
Arrogantie ... uhuh , , het druipde er vanaf , ... eerst een begroeting in het DUITS!!! vervolgens een USA propoganda verhaal ovwr de beste van de beste enz ,,,,,,
En dan ....
Okay Boss, .. We OWN the Airfield,
We OWN the airspace ..... cleared for take off ...
.......... 1234...........5 ... oeps .... klapband!
mijn meisje was bij mn ouders, en ik heb een EOS 300Dquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:39 schreef capetonian het volgende:
[..]
Of ik ,.. stond aardig te klikken ... stond wel een langharige dude achter mij met zijn meisje ..... EOS350 en een 200mm lens .
Dsmn , . ik heb 11 rolletjes volgeschoten (dia), .. morgen de rest, ..... komt een beetje zon hoop ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |