Ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:43 schreef gdejong het volgende:
Kun je ook oordoppen kopen bij de ingang van het terrein ofzo?
Ik wil er wel een paar voor je meenemen, maar ik ben wel duurquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:43 schreef gdejong het volgende:
Kun je ook oordoppen kopen bij de ingang van het terrein ofzo?
Zucht.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Op dit moment zijn er wat F16 aan het figuurvliegenDe HErcules van de Blue Agels staat prominent in zicht vanaf de N357 gezien, en ik kwam het team zelf ook nog tegen in de stad... Voor elk teammember een apart 7-persons taxibusje
En er staat nog een witte vrachtkist op de basis... Verder vandaag een konvooi vrachtwagens aangekomen, met ik meen een zwikje raketten. Maandag zijn er al mindtens 9 vrachtwagens vol met mobiele toiletten afgeleverd![]()
Ze zijn lekker bezig iig
Hier zijn vandaag de 2 accu's binnen gekomenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nieuwe lens is er!
Dat word mooie foto's maken van de vliegtuigen
Ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:22 schreef Joostve het volgende:
even een vraagje, klopt het dat de red arrows alleen vrijdag optreden?
Meestal wordt dit pas op het laatste moment duidelijk en staat het in de folder die je bij de ingang krijgt/koopt. En dan nog is het onder voorbehoud.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef ForrestX het volgende:
Weet iemand of er uitgebreide programma's komen waarop showtijden zijn aangegeven???
bron: nu.nlquote:Leerlingen thuis uit angst om neerstortende vliegtuigen
Uitgegeven: 15 juni 2006 13:29
JELSUM/CORNJUM - Kinderen uit zeker zes gezinnen uit Jelsum en Cornjum doen vrijdagmiddag niet mee aan een spelmiddag op het voetbalveld uit angst voor neerstortende vliegtuigen.
Vrijdag en zaterdag houden de Friese dorpen gezamenlijk hun traditionele dorpsfeest. Tegelijkertijd wordt er echter ook een grote vliegshow vanaf de nabijgelegen vliegbasis Leeuwarden gehouden. "Sommige ouders vinden het risico te groot en het zijn wel hun kinderen", aldus directeur Fokke Hofman van basisschool Oan 't Skipperspypke donderdag.
Stakkers heb je overal.quote:
Zonet tikte hij bijna het dak van ons huisquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Devilnl het volgende:
die fat albert waar die ene gast het over heeft @ jou forum steeg gisteravond op. rond een uur of 8,
reed net onder hem door (Marsum > Beetgumermolen)
Ik ben me af en toe rot geschrokken hier in Lwdquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
hier nog wat kiekjes van de generale repetitie van de Blue Angels
Niks gewend, die stadsluiquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:51 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik ben me af en toe rot geschrokken hier in Lwdsommige kwamen wel heel dicht bij
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef ondeugend het volgende:
Kan je er met de motor dichterbij komen dan met de auto ?
bron: http://www.luchtmacht.nl:30280/opendagen2006/home/informatie/motoren.htmlquote:Bezoekers aan de Open Dagen die op de motor komen, worden vanaf de (auto)wegen in de regio naar het parkeerterrein op het FEC terrein geleid. De motoren kunnen hier binnen gestald worden, tevens kunt u uw kleding achterlaten bij de garderobe. Vanaf 07:30 uur rijden de pendelbussen naar de poort aan de Schapenlaan. Hier kunt u de vliegbasis betreden door de speciaal daarvoor gecreëerde drie ingangen.
Voor het parkeren wordt gebruik gemaakt van parkeermunten die op Open Dagen terrein, voor vertrek, dienen te worden aangeschaft. De locatie van de betreffende kassa zal duidelijk worden aangegeven. Voor de parkeermunt voor motoren moet 5 euro betaald worden. Bij het uitrijden van het F.E.C. dient u de munt in te leveren bij het dienstdoende personeel.
Jij mag mij altijd over je knie leggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:47 schreef ondeugend het volgende:
Wij kunnen er niet vroeg zijn helaas.... maar als die pendelbussen rijden maakt het ook niet uit denk ik. Fulcrum ga je morgen ? RB herkent je wel .... kan ik je over de knie doen.
Van alle speciaal aangewezen parkeerplaatsen rijden pendelbussen naar de luchtmachtbasis. Parkeren dichtbij de basis is niet mogelijk. Mensen met een invalidenkaart mogen wel op de basis parkeren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:56 schreef Bombardier het volgende:
Ik hoop dat ik wat dichterbij mag parkeren (de chauffeur dan) omdat ik pas geopereerd ben en momenteel met krukken loop.
Vanaf hoelaat rijden de bussen al.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van alle speciaal aangewezen parkeerplaatsen rijden pendelbussen naar de luchtmachtbasis. Parkeren dichtbij de basis is niet mogelijk. Mensen met een invalidenkaart mogen wel op de basis parkeren.
De basis zal ookwel op loop afstand zijn. Dan loop ik wel... Tijd genoegquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef dennistd het volgende:
de basis gaat pas om 8u open volgens mij, dus voor 7.30u zullen die bussen wel niet rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |