Is dat zo?? ja ik ben er dan ook niet zo erg in verdiept.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef x-tremed het volgende:
voor zover ik weet sinds een paar jaar al zelfs dat ze buiten amerika vliegen
18-55 Canon kitlens voor de static show, Tamron 55-200 voor de luchtfoto'squote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef ForrestX het volgende:
welke lenzen nemen de Fok!-ers mee vrijdag?
Zelf neem ik de hele collectie, Nikkon 18-70 en Sigma 70-300 APO, mee...(heel misschien voor de gein een Fish Eye...
Ik verwacht het meest met de 70-300 te schieten, jullie?
Hm, mijn vrouw gaat ook een paar dorpen verderop zitten tijdens de shows, maar we laten het dorpsfeest er niet om schietenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef x-tremed het volgende:
JELSUM/CORNJUM - Kinderen uit zeker zes gezinnen uit Jelsum en Cornjum doen vrijdagmiddag niet mee aan een spelmiddag op het voetbalveld uit angst voor neerstortende vliegtuigen.
Vrijdag en zaterdag houden de Friese dorpen gezamenlijk hun traditionele dorpsfeest. Tegelijkertijd wordt er echter ook een grote vliegshow vanaf de nabijgelegen vliegbasis Leeuwarden gehouden. "Sommige ouders vinden het risico te groot en het zijn wel hun kinderen", aldus directeur Fokke Hofman van basisschool Oan 't Skipperspypke donderdag
wel heel erg overdreven hoor
Of een F16 nu op het speelplein, school of hun eigen huis stort. Als er iets gebeurd ben je overal even veilig/onveilig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef x-tremed het volgende:
JELSUM/CORNJUM - Kinderen uit zeker zes gezinnen uit Jelsum en Cornjum doen vrijdagmiddag niet mee aan een spelmiddag op het voetbalveld uit angst voor neerstortende vliegtuigen.
Vrijdag en zaterdag houden de Friese dorpen gezamenlijk hun traditionele dorpsfeest. Tegelijkertijd wordt er echter ook een grote vliegshow vanaf de nabijgelegen vliegbasis Leeuwarden gehouden. "Sommige ouders vinden het risico te groot en het zijn wel hun kinderen", aldus directeur Fokke Hofman van basisschool Oan 't Skipperspypke donderdag
wel heel erg overdreven hoor
De laatste KLu Open Dag op Eindhoven!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef bleiblei het volgende:
Wat een mietjes gezeik. Wij woonden praktisch onder de aanvliegroute van Welschap vroeger en juist die ene KLu dag was prachtig. Dat je alles over zag komen vliegen op minimale hoogte.
Zijn zeker ook van die lui die hun kinderen opvoeden met smetvrees omdat alles vies is en overal kan je ziek van worden.
Met de F117quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De laatste KLu Open Dag op Eindhoven!
memories...
Ik was zo vroeg dat ze vliegtuigen nog an het parkeren waren. Ik werd in mijn auto bijna aangereden door een RAF Canberra, en liep net langs toen de F-117 naar zijn plek gebracht werd. Ik kon hem aanraken!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met de F117.
Stond ik daar als klein vliegtuigminnend manneke me te vergapen aan dat rare zwarte ding.
Ik stuur je zaterdag wel wat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb een vraag aan dege die foto's gaan schieten. Waarschijnlijk komt er een verslag bij de reviews over zaterdag bij de KLU. Nu ben ik geen ster in foto's schieten en wilde ik vragen of sommige het misschien leuk zouden vinden om wat foto's die je zelf geschoten hebt, op de FP zouden staan, met eervolle vermelding uiteraard.
Als dit je wel leuk lijkt, mail dan even naar silmarwen@fok.nl
gedaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef Silmarwen het volgende:
Als dit je wel leuk lijkt, mail dan even naar silmarwen@fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |