staat wel aangegeven (nu al) gewoon die kant op fieten, wijst zich vanzelf.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:22 schreef skiczukie het volgende:
Hoe kom je daar?
Ik zag ze door de stad rijden... Voor elke Angel een eigen taxibusjequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:22 schreef eL. het volgende:
Wat is die speciale behandeling dan ? Ik zag wel dat ze ook op de static staan, ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit een team heb zien staan. Maar misschien stel ik me er wel teveel van voor ook. Wel leuk, dan heb ik eindelijk de hele top 5 gezien.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag ze door de stad rijden... Voor elke Angel een eigen taxibusjeEn als ze vliegen mogen er op de hele basis geen auto's zijn... spottersplekken afgesloten.....
Als het onbewolkt is. Dan zullen de foto's ook beter worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag even in de tuin met mn zoomlens staan oefenen... Ben nog niet echt tevreden over, maar wie desondanks toch de foto's wil zien kan hier klikken
Mja, het regende zelfs tijdens het maken van de foto'squote:Op woensdag 14 juni 2006 21:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het onbewolkt is. Dan zullen de foto's ook beter worden.
Daar ben ik ook achter gekomen met me sigma 70-300
Da's klotequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het regende zelfs tijdens het maken van de foto's
balenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Noli. het volgende:
Damn........
Waarschijnlijk kunnen wij niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen geen oppas regelen voor de jongste.
Heb vanmiddag wel e.e.a. horen vliegen en we hadden cam al in de auto. Ik moest alleen "ff" naar de tandarts.. Dat "ff" werd alleen dik twee uur dus op de terugweg geen vliegtuigen in de lucht meer gezien..
Ja.. it is I Jonnetje..
Nu onder een nieuwe, andere naam omdat door een stom foutje van mezelf de andere nick het niet meer doet..
Hangt er helemaal vanaf hoeveel geheugenkaartjes je bij je hebtquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef -CRASH- het volgende:
Canon 350-D met sigma 70-300 1.4-5.6 APO DG
Olympus C-765 (10 X optical) en Sony digicam 8 (20 X optical)
Moet toch genoeg zijn voor 2 dagen...
2x 256 mb compactflash, 1x 512 mb XD en 20 gig imagetankquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf hoeveel geheugenkaartjes je bij je hebt![]()
Ik heb dus ook 3x 1 GB aan geheugen bij me + een 40GB imagetank
Dacht het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |