staat wel aangegeven (nu al) gewoon die kant op fieten, wijst zich vanzelf.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:22 schreef skiczukie het volgende:
Hoe kom je daar?
Ik zag ze door de stad rijden... Voor elke Angel een eigen taxibusjequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:22 schreef eL. het volgende:
Wat is die speciale behandeling dan ? Ik zag wel dat ze ook op de static staan, ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit een team heb zien staan. Maar misschien stel ik me er wel teveel van voor ook. Wel leuk, dan heb ik eindelijk de hele top 5 gezien.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag ze door de stad rijden... Voor elke Angel een eigen taxibusjeEn als ze vliegen mogen er op de hele basis geen auto's zijn... spottersplekken afgesloten.....
Als het onbewolkt is. Dan zullen de foto's ook beter worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag even in de tuin met mn zoomlens staan oefenen... Ben nog niet echt tevreden over, maar wie desondanks toch de foto's wil zien kan hier klikken
Mja, het regende zelfs tijdens het maken van de foto'squote:Op woensdag 14 juni 2006 21:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het onbewolkt is. Dan zullen de foto's ook beter worden.
Daar ben ik ook achter gekomen met me sigma 70-300
Da's klotequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het regende zelfs tijdens het maken van de foto's
balenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Noli. het volgende:
Damn........
Waarschijnlijk kunnen wij niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen geen oppas regelen voor de jongste.
Heb vanmiddag wel e.e.a. horen vliegen en we hadden cam al in de auto. Ik moest alleen "ff" naar de tandarts.. Dat "ff" werd alleen dik twee uur dus op de terugweg geen vliegtuigen in de lucht meer gezien..
Ja.. it is I Jonnetje..
Nu onder een nieuwe, andere naam omdat door een stom foutje van mezelf de andere nick het niet meer doet..
Hangt er helemaal vanaf hoeveel geheugenkaartjes je bij je hebtquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef -CRASH- het volgende:
Canon 350-D met sigma 70-300 1.4-5.6 APO DG
Olympus C-765 (10 X optical) en Sony digicam 8 (20 X optical)
Moet toch genoeg zijn voor 2 dagen...
2x 256 mb compactflash, 1x 512 mb XD en 20 gig imagetankquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf hoeveel geheugenkaartjes je bij je hebt![]()
Ik heb dus ook 3x 1 GB aan geheugen bij me + een 40GB imagetank
Dacht het welquote:
Ik denk dat zaterdag de videodag wordtquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:00 schreef Jimmeh het volgende:
De genoemde tijden en deelnemers zijn strikt onder voorbehoud. Het programma kan tot op het laatste moment worden gewijzigd.
Deelnemers vliegshow vrijdag
09.15 uur: Spitfire, Hunter Formation, CH-47 Chinook Bambi Bucket, Asas de Portugal
10.00 uur: Midnight Hawks, EF18A Hornet
11.00 uur: Royal Jordanian Falcons, Lockheed C130J, F16 MLU
12.00 uur: Tribute to 60 Years Blue Angels, Red Arrows
12.45 uur: Pauze + Christian Moullec![]()
13.10 uur: F16, PC7, AB412, Patrouille Suisse
14.10 uur: MI-24, F15E Strike Eagle, Patrouille de France, Heritage Flight
15.30 uur: Blue Angels Deelnemers vliegshow vrijdag![]()
Deelnemers vliegshow zaterdag
09.20 uur: Fokker Four + Saab Safir, P-51 Mustang, 2Excel
10.00 uur: F-16 MLU, Lockheed C-130 J, Hunter Formation, MI-24 Hind, Asas de Portugal
11.15 uur: CH-47 Chinook Bambi Bucket, Royal Jordanian Falcons,
12.00 uur: Spitfire, Airfield Attack, Midnight hawks, Fly-by F-16´s + KDC-10![]()
12.45 uur: Pauze + Christian Moullec![]()
13.10 uur: F16/PC-7/AB-412, EF-18A Hornet
14.00 uur: Patrouille Suisse, F-15 E Strike Eagle, Patrouille de France, Heritage Flight
15.30 uur: Blue Angels![]()
Ik heb nog geen idee. Ik hoop daar tussen 08:00 en 09:00 het terrein op te komen en dan even een verkenningsrondje te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:28 schreef -CRASH- het volgende:
Wie gaat waar staan... aan de start of het midden ??
Behoorlijk irritant. Van mij mogen die vliegtuigen allemaal afstorten. In zee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef Noli. het volgende:
Ze zijn aan het oefenen
Ik hoor ze al vanaf zo'n uur of negen... Er kwam net voor het eerst vandaag hier even één keren boven ons huis.. Echt wel een stukje lager dan normaal, vloog ook de andere kant op dan normaal trouwens..
*kippevel*
Husb is net naar zijn werk en heeft de cam mee, die komt er elke dag langs..
Maar ik ga morgen wel even kijken denk ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant. Van mij mogen die vliegtuigen allemaal afstorten. In zee.
Doen ze af en toe ook welquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach joh...die ene keer in de drie tot vier jaar dat ze daar zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ramptoeristquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar ik ga morgen wel even kijken denk ik.
Zouden ze ook blij worden als je met een Rammstein shirt aan komt zetten???quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zouden ze ook blij worden als je met een Rammstein shirt aan komt zetten???
Ik denk aan:quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef ForrestX het volgende:
welke lenzen nemen de Fok!-ers mee vrijdag?
Zelf neem ik de hele collectie, Nikkon 18-70 en Sigma 70-300 APO, mee...(heel misschien voor de gein een Fish Eye...
Ik verwacht het meest met de 70-300 te schieten, jullie?
Kolere, da's ook al weer 18jaar geleden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zouden ze ook blij worden als je met een Rammstein shirt aan komt zetten???
Briggy was erbij vertelde ze een tijdje geledenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kolere, da's ook al weer 18jaar geleden.
* RonaldV wordt een ouwe***
Ik zou gaan, maar degene waarmee ik zou gaan werd ziek. Ik had destijds nog geen rijbewijs. Ik baalde als een stekker. Achteraf had ik enorm veel geluk. Ik ken spotters die op die plek stonden, maar gewezen werden op een TR-1 (U-2 verkenningsvliegtuig) aan de andere kant van het veld. Ze waren net 5 minuten weg toen op hun plek dat toestel neerstortte. Een zwarte dag, die alleen maar door de crash in de Oekraine een paar jaar geleden is ingehaald in dodelijkheid.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Briggy was erbij vertelde ze een tijdje geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |