En vanuit Leeuwarden?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een crosspost vanuit het PTA topic, toch wel nuttige inf voor velen:
[..]
zoals ik al zei, dat is duidleijk aangegeven vanaf de troelstraweg... je moet dacht ik via de ingang bij westeinde, maar alles wijst zich vanzelf.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef skiczukie het volgende:
De Troelstraweg affietsen en dan verder ofzo?
Owjah, dat zei je al heh. Dat het zich vanzelf wijst, maar ik moest de richting nog een beetje weten, ik heb namelijk geen idee waar die vliegbasis is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoals ik al zei, dat is duidleijk aangegeven vanaf de troelstraweg... je moet dacht ik via de ingang bij westeinde, maar alles wijst zich vanzelf.
Zo'n vogel wil je niet in dat motortje hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef x-tremed het volgende:
[afbeelding]
in de pauze :p dat worden leuke foto's
Het ligt al klaar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Waar de fuck moet jij weg komen dan? :|
Hoe zien we er overigens uit?
Ik heb morgen een spijkerbroekkie aan en een desert camo blouse van de landsmacht en een alonso
(renault F1) petje.
Hengelo. Fok, het wordt zeker druk in Liwwadden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Hoe zien we er overigens uit?
Ik heb morgen een spijkerbroekkie aan en een desert camo blouse van de landsmacht en een alonso
(renault F1) petje.
Uit Venloquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Groene legerbroek...zwart T-shirtquote:Hoe zien we er overigens uit?
(renault F1) petje.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef skiczukie het volgende:
Komen er nou echt alleen maar van die gecamoufleerde mensen?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef -CRASH- het volgende:
Over 4 uurtjes vertrek ik...
Sleep or not to Sleep... thats the question![]()
Toen ik naar die open dagen ging waren het veelal van die kereltjes van 5 tot 10 jaar die parmantig in camouflage rond paradeerden. Schijnbaar is dat tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef skiczukie het volgende:
Komen er nou echt alleen maar van die gecamoufleerde mensen?
Kheb geen zin om te jagen.quote:
Teringquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:51 schreef -CRASH- het volgende:
Zo ik ga nu richting LW.....
C U at the show
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de c1000? Die is vernieuwd, is wel vet geworden, ik moet vanmiddag werken daar...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:13 schreef Noli. het volgende:
* Noli. is er ook niet bij
(morgen toch nog heel misschien.. hoop dat we dan wél oppas kunnen regelen..)
Moeten straks nog boodschappen doen (Stiens) dus misschien zien we her en der nog wat.. Vanmorgen net na negen kwamen er hier nog wel even twee over..
Ah vandaar!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:07 schreef x-tremed het volgende:
en zorgen dat de show op tijd afgelopen is en niet zoals vandaag uur later vanwege blue angel die klapband krijgt met opstijgen, boven noordzee kerosine moet dumpen en noodlanding moet maken
Vliegende legendes.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:01 schreef x-tremed het volgende:
[afbeelding]
het uniekste beeld van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |