quote:Huntelaar: "Ik voelde me vanaf het begin al goed bij Ajax"
Klaas-Jan Huntelaar is uiteraard erg blij met zijn vier doelpunten voor Ajax in de competitiewedstrijd tegen RBC Roosendaal. Door in de tweede helft een loepzuivere hattrick te produceren leverde de spits een grote bijdrage aan de 6-0 zege van de Amsterdammers. Afgelopen week kreeg Huntelaar ook al te horen dat hij deel uitmaakt van de voorselectie van het Nederlands Elftal voor de oefeninterland tegen Ecuador.
Klaas-Jan Huntelaar en Markus Rosenberg vieren samen feest De van SC Heerenveen overgekomen spits is dan ook opgetogen. "Ik ben blij dat ik een steentje heb kunnen bijdragen", zegt Huntelaar. "Vooral het laatste half uur in de tweede helft hebben we goed gespeeld. We kwamen veel via de zijkanten door en dan ben ik op m'n sterkst, denk ik." De aanvaller vindt echter niet dat de vier treffers de bevestiging zijn dat hij zijn draai heeft gevonden. "Die conclusie trek je als buitenstaander misschien wel na deze wedstrijd. Maar ik voelde me vanaf het begin al goed bij Ajax."
Met een mogelijke uitverkiezing voor Oranje houdt Huntelaar zich nog niet bezig. "Ik zit bij de voorselectie, dus ik wacht het gewoon af. Ik vind dat je gewoon moet blijven voetballen. Ik kijk niet naar anderen, ik kijk naar mezelf. Ik weet wat ik kan, maar wil het wel op het veld afdwingen en niet in de media."
Met ploeggenoot Markus Rosenberg, die in een eerder stadium liet weten niet blij te zijn met de komst van Huntelaar, heeft hij inmiddels een goede band. "Zo gaat dat in het voetbal. Hij gaat er goed mee om en ik merk er ook niks van. We spelen goed met elkaar, dus misschien is hij nu wél blij."
Ik juist net niet meer, dan had het net een paar weken eerder moeten komen. Niet dat het voetbal nu goed is, maar geloof er meer in als een paar weken geleden.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees voor een afstraffing.
Wel lullig dat Danny het niet aandurft met Sarpong in de basis..
Tomas ligt er 4 tot 6 weken uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat zeker? Wie speelt er dan?
En dat zei ik in het vorige topic ook al.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:32 schreef michiel_merk het volgende:
wat jan mulder al zei ze moeten volop in de aanval !
Nee, ik was er ook blij meequote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, goed zo. Die missen we niet.
Als Maduro of Lindenbergh straks ook een blessure krijgen, hebben we nog maar 1 verdedigende middenvelder over.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, goed zo. Die missen we niet.
Maduro en Olaf niet omgedraaid?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, ik was er ook blij mee
Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; Maduro, Lindenbergh, Urby; Rosales, KJH, Rosenberg.
Is de vermoedelijke opstelling
Neem aan dat Lindenbergh met de punt naar achteren speelt en Maduro af en toe met Urby mag inschuiven naar voren toe.quote:
de italianen gaan zowiezo 1 keer scoren was dat ook al gezegt ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En dat zei ik in het vorige topic ook al.
Ik meende op NU.nl ook al te lezen dat Urby Sneijder op de 10 zou vervangen, maar toen ik dat zei werd ik hier voor gek verklaard.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef Jajong het volgende:
Ja, of Olaf en Maduro controlerend, en Urby ervoor.
Heb je die smerige overtreding van een Inter speler gisteravond bij Studio Voetbal niet gezien? Daar word je ook bang van.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
We zijn veruit de underdog woensdag, maar als we verliezen zal dat met niet meer dan 1 doelpunt zijn, zo een wereldteam is Inter namelijk ook niet. Eigenlijk ben ik ook alleen bang voor Adriano.
als je er voor zorgt dat hij alleen met links kan schieten niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar hij schiet ze wel stijf in de kruising
Hij schiet met hetzelfde gemak met buitenkant links. Dat is een halve rechtspoot, dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
Adriano is niet zo een geweldige speler, hij is stijflinks dat is het punt waar je hem op kan pakken.
Blessure hoeft ie van mij niet, maar het lijkt erop dat Danny hem altijd opstelt als hij fit is helaas. Dus dan maar geblesseerd...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als Maduro of Lindenbergh straks ook een blessure krijgen, hebben we nog maar 1 verdedigende middenvelder over.
Het fijn vinden dat iemand een blessure heeft, vind ik erg jammer.
MM is nou eenmaal een zeldzame fan van boukhari, begin er maar niet over krijgen we die discussie weerquote:
Boukhari is ook sterker en langer.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Hoe bedien je Rosenberg het best? Juist, met de steekpass. Dan moet je Boukhari dus opstellen.
En pass die hij al 2 jaar niet heeft gegeven.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Hoe bedien je Rosenberg het best? Juist, met de steekpass. Dan moet je Boukhari dus opstellen.
Jezus.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Is juist goed, niet te snel brengen aubquote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees voor een afstraffing.
Wel lullig dat Danny het niet aandurft met Sarpong in de basis..
Dan moet hij wel de bal bij zich kunne houden en de bal goed rakenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Ho ho, ik vind Nourdin ook een goede optie voor de basis.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
MM is nou eenmaal een zeldzame fan van boukhari, begin er maar niet over krijgen we die discussie weermaargoed hij zal toch niet spelen....
Inter heeft geen italiaantjes, eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef Roycoooooo het volgende:
Laten we maar hopen dat KJH en Rosenberg het op hun heupen krijgen en die italiaantjes dol speelt![]()
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Inter heeft geen italiaantjes, eigenlijk.![]()
Sarpong staat in ieder geval niet in de basis.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef jna het volgende:
Dalijk doet Sarpong het goed tegen Inter met als gevolg dat ze hem meteen willen hebben.
Mwah, ik heb ook soms het idee dat ze bij Ajax te snel gebracht worden hoor. Dan gaat het in het begin vaak wel ok, maar later storten ze allemaal weer in.. Babel, maduro, zag er allemaal zo veel belovend uit, maar nu zijn die ook hopeloos soms..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef jna het volgende:
Dalijk doet Sarpong het goed tegen Inter met als gevolg dat ze hem meteen willen hebben.
Nee daaromquote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sarpong staat in ieder geval niet in de basis.
Kijken dusquote:Voetbal Insite, Rtl7, 20.30uur
Martin van Geel
Ik kan er niet mee zitten eigenlijk...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Houniet het volgende:
Galasek 4 tot 6 weken uitgeschakeld.
Nee, alleen worden we qua breedte nu wel erg dun.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:09 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten eigenlijk...
Mij ook niet, maar ik meld het nieuws alleenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:09 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten eigenlijk...
Qua tikkie's breed wel ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, alleen worden we qua breedte nu wel erg dun.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
Kwam net nog een leuke goal tegen. Van der Meyde vs Roma.
Kopen? martinvangeel@ajax.nlquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef Cart_man het volgende:
Wat heb iedereen toch tegen Boukhari, nuttige speler...
Sterker nog, je kan hem gratis halen na dit seizoen.quote:
iddquote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Jajong het volgende:
Haha Johan zegt dat Hans Vonk naar PSV gaat, aub zeg.
Zou hetquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had liever dat hij zei dat Bouma niet in een beeld was
Gast. Dat over Bouma is ook slechts een gerucht die driesnor Derksen uit heeft gekraamd. En dan nog was Bouma een alternatief.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had liever dat hij zei dat Bouma niet in een beeld was
"Dat is op dit moment niet aan de orde."quote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef jna het volgende:
Wat zei van Geel over de stelling van Adriaanse die terug zou kunnen komen?
Toen was ik net drinken pakken, zelfde verhaalquote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef jna het volgende:
Wat zei van Geel over de stelling over Adriaanse die terug zou kunnen komen?
Altijd leuk als iemand de tv stiekem op nederland 1 zet waardoor je denkt: "goh wat duurt die reclame lang zeg"![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef Jajong het volgende:
Hoe zag die opstelling er precies uit?
Steek
Heitinga Stam Mathijsen Urby
Landzaat Maduro
Sneijder
Jenner Huntelaar Perez
bank: Gentenaar Bouma Krohn-Dehli Rosenberg Mitea
??
Mooi hequote:
En inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Houniet het volgende:
"Geen contact met Bouma"
Jenner komt niet volgens Van Geel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef Jajong het volgende:
Hoe zag die opstelling er precies uit?
Steek
Heitinga Stam Mathijsen Urby
Landzaat Maduro
Sneijder
Jenner Huntelaar Perez
bank: Gentenaar Bouma Krohn-Dehli Rosenberg Mitea
??
Dat heb ik even gemist. Noemde ze een naam?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Jasza het volgende:
En de bron is nu ook bekend van Derksen, die word nu afgeslacht
Volgens mij de zaakwaarnemer van Bouma maar kweet niet zeker, maar van Geel weet het iig welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Noemde ze een naam?.
Nee hoor, dat heb jij gewoon gemistquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb jij gewoon gemist
quote:Van Geel: 'Joris Mathijsen is onhaalbaar'
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat het voor de Amsterdammers een onmogelijke zaak is om AZ-verdediger Joris Mathijsen binnen te halen.
De technisch directeur denkt dat Joris Mathijsen het komende seizoen voor een Europese topclub zal spelen en dus onhaalbaar zal zijn voor Ajax, wel hebben de AZ-verdediger met diens zaakwaarnemer al een oriënterend gesprek gehad met Ajax.
quote:Van Geel: 'Julian Jenner is niet aan de orde'
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat de geruchten over een eventuele interesse in NAC Breda-aanvaller Julian Jenner klinklare onzin zijn.
Ook over de interesse in NAC Breda-speler Julian Jenner liet Van Geel zich uit, hij wilde duidelijkheid scheppen rond de rechtsbuiten en meldde dat het gerucht over een overgang van Jenner naar Amsterdam een gerucht van de bovenste plank is en dat Jenner absoluut niet in beeld is bij Ajax.
Vermaelen niet? Is zowat de enige speler die iedere week constant presteertquote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef vdHoek het volgende:
Het enige slechte nieuws wat ik hoorde, is dat ze zoveel vertrouwen hebben in Vermaelen. Ik vind die jongen nog niet goed genoeg voor Ajax 1 en ik zal daarom ook blij zijn als bijv. Mathijsen toch naar Ajax komt.
Ja want dat was de UEFA-cupquote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef Ricky_ het volgende:
Mag Huntelaar eigenlijk wel spelen tegen Inter? Aangezien hij Europees al is uitgekomen voor Heerenveen dit seizoen.
Het mooiste nieuws van het jaar man.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef devv05 het volgende:
Alleen maar slecht nieuws of is er ook nog iets positiefs uitgekomen? Behalve dat Bouma niet komt dan.
Tja, waarom niet. Gomes weg, Zoetebier weg, blijft niet veel over.quote:
Doet hans nooit hij wil afbouwen in Zuid-Afrika.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, waarom niet. Gomes weg, Zoetebier weg, blijft niet veel over.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:51 schreef F1Bas het volgende:
Jong Ajax heeft eindelijk weer eens gewonnen, 0-2 tegen Heerenveen.
Babel en Martina hebben gescoord.
quote:Van Geel ontkend interesse in Wilfred Bouma
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat de geruchten over een eventuele interesse in Aston Villa-verdediger Wilfred Bouma pure onzin zijn.
Van Geel legde het verhaal over het contact met Bouma precies uit: "Na het aantrekken van Jaap Stam heeft Jaap (red. Stam) mij een sms-je gestuurd met daarin de vraag of wij geen interesse hebben in Wilfred Bouma (Aston Villa), hij zou in Engeland op een zijsport aan het geraken zijn."
"Nadat ik Jaap (red. Stam) een sms-je terug had gestuurd met de vraag wie Bouma's zaakwaarnemer is en ik daar antwoord op kreeg, heb ik met niemand gesproken over de eventuele interesse in Bouma en is deze interesse dan ook door mij in de koelkast gelegd," aldus Van Geel in Voetbal Insite.
Bouma maakte de afgelopen zomer de overstap van PSV naar Villa en heeft het in Engeland niet erg naar zijn zin en ziet zijn plaats bij de Nederlandse WK-selectie uit beeld verdwijnen.
Derksen met zijn bronnen ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was wel kwaad die Martin. Mooi was dat.
"Ik lieg nooit"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Derksen met zijn bronnen ook.
"Nou Martin dan ben je nu aan het liegen!"
Ja die hoeven we voorlopig ook niet meer serieus te nemen. Er waren ook al gesprekken met Jenner volgens Johan D.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Derksen met zijn bronnen ook.
"Nou Martin dan ben je nu aan het liegen!"
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef Houniet het volgende:
Travis Reuser uit de A1, is dat familie van?
quote:„We zijn een echte voetbalfamilie. Voetbal is hét favoriete gespreksonderwerp op verjaardagen. Martijn Reuser is een neef van mijn vader.''
zo zo, leuk hoor. en wat gaan we met dat stadion doen nu? omdopen tot Jari Litmanen stadion?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:22 schreef Cordoba32 het volgende:
Jong Ajax wint een bijna uitverkocht Abe Lenstra stadion![]()
![]()
ehhhh omdat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo zo, leuk hoor. en wat gaan we met dat stadion doen nu? omdopen tot Jari Litmanen stadion?
Je niet kan schrijvenquote:
Ik vind, dat hele programma 1 grote aanfluiting. De tijd dat Derksen nog is een gerucht had wat op waarheid berust ligt ver en ver achter ons. Op dit moment is Hugo Borst de enige die nog wel is wat goed heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:25 schreef Robar het volgende:
Was trouwens wel een onzinstelling zeg bij voetbal insite.
Ik denk dat de heer Scheringa hoogst persoonlijk verantwoordelijk is voor die 53%
Waarschijnlijk zien we hem binnenkort op TV met een gespalkte duim. . . .
Ajax koopt 1 speler en meteen maakt Ajax AZ kapot
Wat een onzin zeg.
Het leest best vreemd jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
"is" is een werkwoord, je post is echt verschrikkelijk om te lezen zo....
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:06 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik vind, dat hele programma 1 grote aanfluiting. De tijd dat Derksen nog is een gerucht had wat op waarheid berust ligt ver en ver achter ons. Op dit moment is Hugo Borst de enige die nog wel is wat goed heeft.
Zittten jullie allemaal op zeiken ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
"is" is een werkwoord, je post is echt verschrikkelijk om te lezen zo....
Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zittten jullie allemaal op zeiken ofzo?
O je gaat nu beweren, dat mijn zinnen iedere keer fouten bevatten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..
Dat zou heel tof zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef firecow het volgende:
Fototje dan maar.... Paar dagen terug bij de arena gemaakt
Kan hem ook wel als background res uppen als er mensen zijn die dat willen
[afbeelding]
Rustig maar. Het was slechts een opmerking over je gebruik van het woord "is"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
O je gaat nu beweren, dat mijn zinnen iedere keer fouten bevatten?
Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..
Als je nou eens gewoon weer ontopic gaat en deze discussie ergens anders voortzet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.
JOUW stukjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.
Ik begon hier niet de grote taalverbeteraar uit te hangen hoor. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde. Dus zoek jij ff een andere paal om tegen aan te zeikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon weer ontopic gaat en deze discussie ergens anders voortzet.
Ga lekker op elkaar zeiken over taalfouten in een appart topic of iets dergelijks.
![]()
![]()
Ik poog hier ook niet de perfecte schrijver te zijn.... echter zou ik het graag over Ajax willen hebben en niet over typ/taal/stijl -fouten.quote:
Het was meer een algemene reactie, maar kennelijk voel jij je zo snel aangevallen als jouw reactie als quote wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik begon hier niet de grote taalverbeteraar uit te hangen hoor. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde. Dus zoek jij ff een andere paal om tegen aan te zeiken
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik poog hier ook niet de perfecte schrijver te zijn.... echter zou ik het graag over Ajax willen hebben en niet over typ/taal/stijl -fouten.
Maar bedankt dat je je heb laten verleiden offtopic te gaan![]()
Wen er maar alvast aan, Blind heeft weinig keus op dit moment. Heitinga gaat spelen woensdag, samen met Vermaelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:57 schreef Rekkie het volgende:
Ik hoop niet dat Heitinga in de basis start eerlijk gezegd
Sorry, maar heb er zo'n hekel aan om elkaar in een forum op de spelfouten te gaan wijzen. Ik kom op veel forums en juist het elkaar in zijn of haar waarde laten is zo belangrijk. Hou er niet van als een kleine jongen in de hoek gezet te worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Roeni3 het volgende:
Jees, Cordoba, wat een felle reactie op zo'n kleine opmerking. Laat het nu gewoon rusten, man. Ontopic enzo.
Galasek is duidelijk over zijn top qua waarde binnen de lijnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nope, Galasek zal niet gemist worden, heb ik persoonlijk liever heijtinga in de basis... gry, Sneijder en mitea geblesseerd?
Laatste drie waarschijnlijk wel, ja. Hoewel ik nog steeds hoop op Sneijder morgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nope, Galasek zal niet gemist worden, heb ik persoonlijk liever heijtinga in de basis... gry, Sneijder en mitea geblesseerd?
Er stond alleen dat ie een linie naar voren zou schuiven omdat Sneijder er niet bij is.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik meende op NU.nl ook al te lezen dat Urby Sneijder op de 10 zou vervangen, maar toen ik dat zei werd ik hier voor gek verklaard.
Denk inderdaad, dat we met de punt naar achter gaan spelen. Urby zal langs Rosenberg op zoek naar de achterlijn gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er stond alleen dat ie een linie naar voren zou schuiven omdat Sneijder er niet bij is.
Er stond niet dat ie op 10 zou spelen hoor..
Er stond letterlijk dat Urby Sneijder zou vervangen. Of hij dan op 10 staat of niet, wordt inderdaad niet duidelijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er stond alleen dat ie een linie naar voren zou schuiven omdat Sneijder er niet bij is.
Er stond niet dat ie op 10 zou spelen hoor..
Je kan ook zelf nadenken..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:08 schreef Roeni3 het volgende:
Maar je kan het wel denken, natuurlijk.
Ja ik weet het, helaas! Ik vind Heitinga te onzeker. Maar goed het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan, Blind heeft weinig keus op dit moment. Heitinga gaat spelen woensdag, samen met Vermaelen.
Hij vindt zelf, dat hij de ouwe weer is en was verbaasd, dat hij gepasseerd was tegen RBCquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik weet het, helaas! Ik vind Heitinga te onzeker. Maar goed het doel heiligt de middelen.
Ik zeg dan weer gelukkig dat Blind niet zo denktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hij vindt zelf, dat hij de ouwe weer is en was verbaasd, dat hij gepasseerd was tegen RBC
Voorlopig zullen Johnny en Thomas het centrum wel gaan vormen. Op zich niet verkeerd, want dan kan Maduro eindelijk is een poosje op het middenveld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg dan weer gelukkig dat Blind niet zo denkt
Ik zag zondag eindelijk weer een paar van die prachtige lange ballen van hem. Er zit dus verbetering in bij hemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg dan weer gelukkig dat Blind niet zo denkt
Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef SiemeN het volgende:
Erg jammer dat Sneijder de wedstrijd tegen Inter niet gaat halen, met de punt naar achteren spelen is volgens mij nog dodelijker dan met de punt naar voren tegen Inter.
Sneijder is misschien nog een van de weinig Ajacieden die dit jaar wel zijn stinkende best doet om van Ajax iets te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.
Ben het met je eens dat we niet te defensief moeten gaan voetballen.
Ik denk van welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, zondag trabelsi ook nog eens geschorst: Eerste basisplaats voor Tismela?
????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.
"Nee, scheids, dat was WEER geen buitenspel".quote:CL-duels PSV en Ajax testcase voor UEFA
21/2/2006 11:39
De Europese voetbalbond zal deze week tijdens drie duels in de Champions League een test uitvoeren, waarbij de scheidsrechter via een zender in verbinding staat met de vierde official. PSV-Olympique Lyon en Ajax-Internazionale zijn met Bayern München-AC Milan uitverkoren als testcase.
De scheidsrechter kan op deze manier in het veld direct communiceren met de man langs de lijn. Deze vierde arbiter zal de scheidsrechter moeten voorzien van informatie over bijvoorbeeld het wisselen van spelers, blessuretijd en overtredingen die de scheidsrechter zijn ontgaan.
Zul je zien dat we nu wel uit buitenspel scoren....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
"Nee, scheids, dat was WEER geen buitenspel".
Urby breekt dit seizoen ook pas door, dat vergeten we nog wel eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zou ik wel stoer vinden... Is er dit seizoen toch wat positiefs gebeurd:
Tismela, wie is dat?quote:- Debuut Sarpong, Schilder en Tismela
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Urby breekt dit seizoen ook pas door, dat vergeten we nog wel eens.
[..]
Tismela, wie is dat?
Idd, Sneijder is 1 van de weinige die wel zijn niveau haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
????
Sneijder is zonder twijfel de beste en meest constante speler van dit seizoen.
Mwah, vooral de eerste twee maanden was hij goed, maar daarna heeft 'ie nou niet bijzonder veel laten zien. Als 'ie dan al constant speelt, dan is dat een niveautje onder wat 'ie zou moeten brengen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, Sneijder is 1 van de weinige die wel zijn niveau haalt.
Da's al jaren zo, maar dat durven scheidsrechters in de praktijk nooit door te voeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Badabingea het volgende:
Buitenspel - twijfel?
Door laten spelen. Wordt 't spelletje alleen maar leuker door.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Da's al jaren zo, maar dat durven scheidsrechters in de praktijk nooit door te voeren.
Dit ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, vooral de eerste twee maanden was hij goed, maar daarna heeft 'ie nou niet bijzonder veel laten zien. Als 'ie dan al constant speelt, dan is dat een niveautje onder wat 'ie zou moeten brengen.
Of misschien is 'ie gewoon helemaal niet zo goed
Want?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
????
Sneijder is zonder twijfel de beste en meest constante speler van dit seizoen.
Sarpong is redelijk balvast voor zijn leeftijd, gebruikt zijn lichaam goed en heeft ook leuke acties. Die gozer komt er zeker welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
Las vandaag bij de tandarts de Sportweek van een paar weken geleden. Volgens Piet de Visser was Sarpong het grootste talent van Nederland, nog voor Kalou en Farfan.
Maar dat lijkt me logisch. Kalou is een asielzoeker en Farfan een Peruvaan, of hoe je die gasten ook noemt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
Las vandaag bij de tandarts de Sportweek van een paar weken geleden. Volgens Piet de Visser was Sarpong het grootste talent van Nederland, nog voor Kalou en Farfan.
Kalou en Farfan, zijn niet echt meer talenten, die kennen we nou wel een beetje. Dat speelt natuurlijk wel mee, omdat we Sarpong enzo, nog niet kenden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sarpong is redelijk balvast voor zijn leeftijd, gebruikt zijn lichaam goed en heeft ook leuke acties. Die gozer komt er zeker wel![]()
Klopt, meer kan je ook nog niet echt van zo'n gozer verwachten in dit Ajaxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:32 schreef twi het volgende:
Inderdaad, je kunt 'm beter vergelijken met Aissati, en hoewel die aardig opgehypt is zo eind vorig jaar heeft 'ie nog wel iets meer laten zien dan Sarpong, die leuke momentjes had maar niet echt heel veel toe wist te voegen de wedstrijdjes die 'ie speelde.
Hij voetbalde mee, niet meer dan dat.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, meer kan je ook nog niet echt van zo'n gozer verwachten in dit AjaxIk vind het iig goed dat Blind hem vanavond morgen niet laat spelen, want dan zou hij wel heel snel gebracht worden
![]()
in de basis is niet slim idd,maar hij zou wat mij betreft best wissel mogen staan. buiten de selectie is niet zo handig als Blind dat in gedachten heeft. breng hem gewoon in de 75e minuut ongeveer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, meer kan je ook nog niet echt van zo'n gozer verwachten in dit AjaxIk vind het iig goed dat Blind hem vanavond niet laat spelen, want dan zou hij wel heel snel gebracht worden
![]()
Gezien het gebrek aan breedte in de selectie vermoed ik dat Sarpong wel een stoeltje in de dug-out mag warmhouden, ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
in de basis is niet slim idd,maar hij zou wat mij betreft best wissel mogen staan. buiten de selectie is niet zo handig als Blind dat in gedachten heeft. breng hem gewoon in de 75e minuut ongeveer.
dat veld in mag ook wel van mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gezien het gebrek aan breedte in de selectie vermoed ik dat Sarpong wel een stoeltje in de dug-out mag warmhouden, ja.
denk dat hij weinig in te brengen zal hebben dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat veld in mag ook wel van mij.
Wie wou je er dan in hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk dat hij weinig in te brengen zal hebben dan.
quote:Van Geel: sfeer bij Ajax niet optimaal 20 februari 2006
Martin van Geel ging maandagavond in het tv-programma Voetbal Insite in op de koers die hij met Ajax wil gaan varen. De technisch directeur van de Amsterdamse club heeft veel vertrouwen in de toekomst. "We hebben rust gecreëerd in de club, waar het heel onrustig was de afgelopen jaren", aldus Van Geel. "We weten waar we naartoe willen en daar werken wij stap voor stap naartoe. Maar dat heeft tijd nodig, al praten wij nooit over een overgangsjaar. We moeten de rest van het seizoen beter gaan voetballen dan we de afgelopen maanden gedaan hebben."
De Brabander is erg blij met het spel van aanwinst Klaas-Jan Huntelaar. Van Geel legde uit waarom de spits niet afgelopen zomer al is overgenomen van Heerenveen. "Er waren een aantal spelers die de spitspositie goed konden invullen, zoals Charisteas, Anastasiou en Rosenberg. Dan moet je eerst gaan kijken hoe dat gaat functioneren. Maar dat bleken geen typische spitsen in een 4-3-3-systeem."
Martin van GeelMarkus Rosenberg lijkt bij Ajax voorlopig niet in aanmerking te komen voor de rol van diepe spits. Van Geel: "Klaas-Jan Huntelaar is gehaald als diepe spits en Rosenberg is een ander type spits. Hij is niet de ideale spits voor Ajax in het systeem wat wij graag willen voetballen. Maar hij schiet ze toch makkelijk binnen en ik ben blij met hem in onze selectie." Ook met Mauro Rosales en Thomas Vermaelen is de td in zijn nopjes. "Wij hebben nog alle vertrouwen in Rosales. Als hij aan het spelen blijft zal hij naar een heel aanvaardbaar niveau groeien. Over Vermaelen zijn we zelfs enorm tevreden. Hij gaat een grote toekomst tegemoet."
Van Geel bekende in het programma dat de sfeer bij Ajax momenteel niet al te best is. Zo zouden veel spelers het niet goed naar hun zin hebben in Amsterdam. "De sfeer kan inderdaad beter en is niet optimaal, dat klopt. Spelers gaan op een gegeven moment meer aan het eigenbelang denken dan aan het teambelang, dat zie ik als een oorzaak. Het komt dus deels door de jongens zelf. Als je toekomst onzeker is ga je daarover nadenken en dan ga je niet meer zozeer in het teambelang denken. Iedere voetballer heeft zo nu en dan weer een nieuwe impuls nodig en dat is ook bij Ajax gebleken."
Wesley Sneijder liet in een eerder stadium weten dat hij volgend seizoen de nieuwe nummer 10 van Ajax is. Volgens Van Geel is de Utrechter iets te voorbarig. "Dat zegt hij iets harder dan dat het verteld is. Zijn positie is in eerste instantie de nummer 10-positie. Perez is gehaald voor nummer 11, maar komt ook in aanmerking voor de nummer 10-positie." Van Geel vertelde dat Nicolae Mitea volgend seizoen kans maakt op de positie van linksbuiten. "Mitea is nu helaas een heel jaar geblesseerd. Of hij een toekomstige Ajacied is weet ik niet, maar ik weet wel zeker dat hij een specifieke linksbuiten is."
Ook de verstoorde verhoudingen tussen Ajax en AZ kwamen nog ter sprake. Van Geel: "Het is de grootst mogelijke onzin dat ik meer informatie zou hebben over de spelers van AZ dan iemand anders. Kenneth Perez is de enige speler van AZ die naar Ajax komt tot op heden, dus waar hebben we het over?"
Kijk eens naar de topscoorders lijst, wie staat daar bovenaan KJHquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:15 schreef nednil het volgende:
Waar praten we nou helemaal over ? Inter : een internationale topclub die inderdaad aan éénmaal scoren meestal voldoende heeft omdat de verdediging ijzersterk is. Bij een voorsprong dringen zij niet verder aan om energie te sparen voor de rest van de zware Italiaanse competitie (ook al gezien de af te leggen afstanden niet te vergelijken met Nederland).
Ajax : een onzekere doelman, een slechte verdediging, een lui en verwend middenveld en eigenlijk maar één spits :Rosenberg. Ik begrijp niet wat Blind in Huntelaar ziet (scoren tegen RBC kan mijn 8o-jarige aan één oog blinde opoe ook). De Ajax fans weten dat dit de laatste stuiptrekking van Blind is. Ajax denkt er al over om Adriaansen te vragen terug te komen.
Detail:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef SiemeN het volgende:
Gezien het gebrek aan breedte in de selectie vermoed ik dat Sarpong wel een stoeltje in de dug-out mag warmhouden, ja.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef SiemeN het volgende:
Gezien het gebrek aan breedte in de selectie vermoed ik dat een stoeltje in de dug-out Sarpong wel mag warmhouden, ja.
:/quote:
Of je opoe, oma en moeder hebben heel vroeg kinderen gekregen, of we kunnen je niks kwalijk nemen voor deze post gezien je leeftijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:15 schreef nednil het volgende:
mijn 8o-jarige aan één oog blinde opoe
met ingebouwde verwarmingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, we hebben niet voor niks die Audi-kuipstoeltjes.
In de Nederlandse competitie. Aisattie stond op plaats nummer 4 dacht ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me logisch. Kalou is een asielzoeker en Farfan een Peruvaan, of hoe je die gasten ook noemt.
Vet filmpje ik denk dat de meeste hem onderschatten, vooral in het begin maar bij zlatan ging het precies hetzelfde deze jongen komt er ook wel volgend jaar als 2de man achter KJH.quote:
We winnen met een doelpunt verschilquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef S-Two het volgende:
Begin steeds meer vertrouwen te krijgen in Van Geel.
Tegen Inter verliezen we gewoon met 1 doelpunt verschil.
quote:Mancini maakt de Internazionale-selectie bekend
Internazionale-hoofdcoach Roberto Mancini heeft de 21 namen opgegeven die morgenanavond kunnen spelen voor de Italiaanse grootmacht in de Amsterdam ArenA tegen Ajax. Onder deze 21 namen bevinden zich wereldtoppers als Luis Figo, Adriano en Francesco Toldo.
Het duel tussen de beide teams is er één van de 1/8 finales van het Champions League-toernooi en zal om 20.45 uur aanvangen, de confrontatie is live te volgen bij de NOS.
Volledige selectie Internazionale:
Keepers: Francesco Toldo, Julio Cesar, Paolo Orlandoni
Verdedigers: Ivan Ramiro Cordoba, Nicolas Burdisso, Javier Zanetti, Sinisa Mihajlovic, Giuseppe Favalli, Marco Materazzi, Walter Samuel, Pierre Wome
Middenvelders: Dejan Stankovic, Luis Figo , David Pizarro, Kily González, Esteban Cambiasso, Santiago Solari, Cesar
Aanvallers: Julio Ricardo Cruz, Adriano, Obafemi Martins
nee dat snap ik ook echt niet, heeft nog helemaal niks laten zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:15 schreef nednil het volgende:
Ik begrijp niet wat Blind in Huntelaar ziet
slecht middenveld,pizzaro is niet meer zo goed en Figo speelt alsof hij 2 keer zo oud is als Vos. we maken wel kans,imo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:06 schreef Houniet het volgende:
Geen Veron of Recoba, dat scheelt een beetje.
quote:MILAN - "In these last three matches Inter have lacked goals, not courage," said Giacinto Facchetti before the squad's departure for Amsterdam, where the Nerazzurri face Ajax tomorrow in the Champions League. The Inter president is hoping that Adriano will return to form and be decisive on the pitch. " Adriano himself said he's not at is best, and you can see it," Facchetti said. "When you give your best no one thinks about your private life. He has done some soul searching, and he knows he has great talents and can do better".
With one point from their last three league matches, Inter have slipped to third place. "We didn't think the gap would be this big, we thought we could catch up with Juventus. Our objective now is the very important second place."
In the meantime Inter face an Ajax side that cannot be underestimated. "We mustn't think that Ajax are a weak team or an easy opponent just because they are twenty points behind PSV," Facchetti added. "They're a young team that often start seasons badly, but then they grow and their game improves. They'll play tomorrow without worrying about the result, so we mustn't think it's an easy game."
On the incident involving Adriano and Grandoni in Livorno, and the possibility of trial by TV, Facchetti said: "I absolutely don't think this is a case for trial by TV. Even Grandoni said that Adriano quite simply slapped him on the hand, so I would like to praise the Livorno player for his great sportsmanship and his words after the game."
Facchetti declined to comment on Ronaldo's messages from Madrid, adding: "Let's talk about Inter's players. It's the day before an important match and it's useless to think about other teams' players. We're not talking about strikers at the moment. Maybe we will do in the future."
pff man,je schrikt van namen die het fantastisch hebben gedaan. tegenwoordig zijn het maar matige spelers hoor. ze gaan ook slechter in de competitie en dat kan hun morgenavond ook de kop kosten. vergeet niet dat ze bij het B elftal van Milaan voetballen,iedereen die er speelt is middenmoot of heeft een stapje terug gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kang-He het volgende:
Verdomd, als ik die selectie zo weer op papier zie...
nou ik denk dat figo toch wat meer presteertquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef frenzy2003 het volgende:
wat presteerd een jongen als van hooijdonk bij nac? ik denk evenveel als Figo bij inter.
wat voor onzin loop je nou te lullen man?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pff man,je schrikt van namen die het fantastisch hebben gedaan. tegenwoordig zijn het maar matige spelers hoor. ze gaan ook slechter in de competitie en dat kan hun morgenavond ook de kop kosten. vergeet niet dat ze bij het B elftal van Milaan voetballen,iedereen die er speelt is middenmoot of heeft een stapje terug gedaan.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pff man,je schrikt van namen die het fantastisch hebben gedaan. tegenwoordig zijn het maar matige spelers hoor. ze gaan ook slechter in de competitie en dat kan hun morgenavond ook de kop kosten. vergeet niet dat ze bij het B elftal van Milaan voetballen,iedereen die er speelt is middenmoot of heeft een stapje terug gedaan.
wat presteerd een jongen als van hooijdonk bij nac? ik denk evenveel als Figo bij inter.
ik denk niet dat we heel bang hoeven te zijn,maar kruipen jullie maar alvast onder mama's bedje,we zullen morgen wel zien wat ervan komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat voor onzin loop je nou te lullen man?
Toldo is een superkeeper
Cordoba en Samuel zijn erg goede verdedigers.
en alleen al voor Adriano en Martins moeten we in onze broek schijten.
en dan vergeet ik mensen als Zanetti.
okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:26 schreef frenzy2003 het volgende:
maar kruipen jullie maar alvast onder mama's bedje
omdat ik daar niet benquote:
voor ons deel van het land is het vakantie menquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
omdat ik daar niet ben
school men
Toldo is niet meer zo goed als eerst, Die samuel moet je boos maken dan schopt hij wel en keer na en krijgt hij rood. En martins is niet zo geweldig. De enige waar we bang voor moeten zijn is Adriano. Ik zie Ajax wel winnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat voor onzin loop je nou te lullen man?
Toldo is een superkeeper
Cordoba en Samuel zijn erg goede verdedigers.
en alleen al voor Adriano en Martins moeten we in onze broek schijten.
en dan vergeet ik mensen als Zanetti.
als je het zo gaat bekijken kijk dan ook naar Ajax.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Toldo is niet meer zo goed als eerst, Die samuel moet je boos maken dan schopt hij wel en keer na en krijgt hij rood. En martins is niet zo geweldig. De enige waar we bang voor moeten zijn is Adriano. Ik zie Ajax wel winnen.![]()
Ach je moet positief blijven, uiteindelijk winnen die Italianen in Italië toch, maar liever positief als negatief. We zullen morgen zien wat Ajax kan brengen. Maar Inter is ook niet zo goed als iedereen denkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je het zo gaat bekijken kijk dan ook naar Ajax.
Stekelenburg is een onzekere keeper, de verdediging geeft zelfs tegen RBC levensgrote kansen weg, het hele team heeft al het hele jaar niets gepresteerd.![]()
echt....een beetje doen of dit ajax beter is dan inter
nee dat is helemaal waar. maar je moet ze niet bagatalliserenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach je moet positief blijven, uiteindelijk winnen die Italianen in Italië toch, maar liever positief als negatief. We zullen morgen zien wat Ajax kan brengen. Maar Inter is ook niet zo goed als iedereen denkt.
Als je kijkt zijn het wel vergelijkbare teams, Inter dat het moet hebben van een moment van Figo, Adriano of Martins en Ajax van KJH, Rosenberg of Sneijder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat is helemaal waar. maar je moet ze niet bagatalliseren
Ik vind dat we dat voor de verandering nu eens wel moeten doen, wat stelt Inter nu eigenljik voor?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat is helemaal waar. maar je moet ze niet bagatalliseren
Sneijder doet niet mee hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je kijkt zijn het wel vergelijkbare teams, Inter dat het moet hebben van een moment van Figo, Adriano of Martins en Ajax van KJH, Rosenberg of Sneijder.
niks gemist hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
Paar topics gemist
Dat zeg ik ook niet, maar ik gebruikte het als voorbeeld. En het is niet zeker dat Sneijder niet mee doet. Vermealen is toch ook al en keer plotseling trug gekomen van een blessure.quote:
emanuelson kan ook voor dreiging zorgen en rosales ook. als hij maar niet weer steeds de grond gaat opzoeken zoals tegen RBC.quote:
Die voorzetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Rosales en dreiging.
Het leek HEEL even goed te komen met hem 2-3 weken terug. Maar het is weer gewoon drama nu. Jammer want hij LIJKT het wel te kunnen.....
Wil die dat nog wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
Rosales
zet dan Babel rechtsbuiten.
Babel? nee dan hebben we helemaal geen vleugels meer. En Rosales gaat met de week beter spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
Rosales
zet dan Babel rechtsbuiten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Babel? nee dan hebben we helemaal geen vleugels meer. En Rosales gaat met de week beter spelen.
Ik kan het opzich wel begrijpen, hij is centrum spits en komt niet tot zijn recht op de buiten positie dan mag je dat toch wel aangeven dat je dit liever niet doet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ie niet wil dan mag ie oprotten![]()
jawel je mag het aangeven. maar je mag niet weigeren op een andere positie te spelen als dat nodig is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik kan het opzich wel begrijpen, hij is centrum spits en komt niet tot zijn recht op de buiten positie dan mag je dat toch wel aangeven dat je dit liever niet doet?
Tja, maar das niet de taktiek van Interquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef Robar het volgende:
Als Ajax maar niet TE blind gaat aanvallen.
Dat is juist zo vaak de valkuil tegen Italiaanse ploegen.
Er moet op de aanval gespeeld worden, maar tegelijkertijd mag er ook wel wat zekerheid ingebouwd worden.
Als ik tegen mijn coach zeg ik speel liever niet buiten dan sta ik er gewoon niet in hoor. dan wijger ik niet dan geef ik dat alleen aan. Babel is er nu de dupe van dat ajax geen Links buiten heeft gekocht en daarom moet hij daar nu maar spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel je mag het aangeven. maar je mag niet weigeren op een andere positie te spelen als dat nodig is.
Pfffquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Als er ons HIER al druk over gaan maken..... wie zijn we dan? F'noord??
als je coach tegen jou zegt dat ie je op linksbuiten wilt, dan weiger je toch niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn coach zeg ik speel liever niet buiten dan sta ik er gewoon niet in hoor. dan wijger ik niet dan geef ik dat alleen aan. Babel is er nu de dupe van dat ajax geen Links buiten heeft gekocht en daarom moet hij daar nu maar spelen.
Hij mag blij zijn als ie uberhaupt wat speelminuutjes krijgt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef stefmans het volgende:
Babel is er nu de dupe van heeft mazzel dat ajax geen linksbuiten heeft gekocht en daarom moet hij daar nu heeft hij nu het geluk dat hij daar af en toe mag spelen spelen.
Ja als ik weet dat ik daar niet goed tot me recht kom wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je coach tegen jou zegt dat ie je op linksbuiten wilt, dan weiger je toch niet?
dan moet jij uit dat team gesodemieterd worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja als ik weet dat ik daar niet goed tot me recht kom wel.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja als ik weet dat ik daar niet goed tot me recht kom wel.
Zou Ajax hier trouwens nog geld voor kunnen krijgen?quote:DarioSport meldt dat na Italiaanse topteams als AC Milan, Inter en Juventus ook Manchester United en Barcelona interesse hebben in AS-Roma verdediger Christian Chivu.
De ex-Ajacied en Roemeens international speelt sinds het seizoen 2004-2005 bij AS Roma dat momenteel aan een zeer goede reeks bezig is. Barcelona zal zelfs al gesprekken hebben gehad met Roma over een transfer. Maar dus ook Manchester United zou Chivu willen aantrekken. Manchester is misschien de voorspelbaarste club die interesse heeft in Chivu. United heeft de laatste jaren vele problemen achterin. Deze winter werden al wel weer twee verdedigers aangetrokken: Nemanja Vidic en Patrick Evra.
Als er en speler achter me zit die beter is op die positie heeft het toch niets met ego te maken dat ik hem daar liever zie, dan denk ik juist in het team-belang.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet jij uit dat team gesodemieterd worden.
als je ergens weigert te spelen als je team het nodig heeft dan heb je een te groot ego![]()
nee want de coach bepaalt hoe het moet gaan en jij weigert daaraan mee te werken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als er en speler achter me zit die beter is op die positie heeft het toch niets met ego te maken dat ik hem daar liever zie, dan denk ik juist in het team-belang.
Dan hoop ik toch niet dat hij mij op linksbuiten zet ik heb totaal geen techniek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee want de coach bepaalt hoe het moet gaan en jij weigert daaraan mee te werken.
Babel mag blij zijn dat hij bij Ajax mag spelen, dus die moet niet zo zeuren en als Blind hem als linksbuiten wil gebruiken en hij weigert moet ie niet gaan zeuren dat hij niet speelt. Ik vind het trouwens niet erg, Markusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee want de coach bepaalt hoe het moet gaan en jij weigert daaraan mee te werken.
het begon ermee dat ik Babel liever ipv Rosales zou zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel mag blij zijn dat hij bij Ajax mag spelen, dus die moet niet zo zeuren en als Blind hem als linksbuiten wil gebruiken en hij weigert moet ie niet gaan zeuren dat hij niet speelt. Ik vind het trouwens niet erg, Markus![]()
Hmz lastig, Rosales heeft een actie maar hij moet nu toch echt is op zijn voorzetten gaan trainen. Babel heeft ook niet de voorzet die we nodig hebben imo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het begon ermee dat ik Babel liever ipv Rosales zou zien
Ik denk dat Babel dan ook niets presteert op rechtsbuitenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het begon ermee dat ik Babel liever ipv Rosales zou zien
Daar dacht ik ook aan ja. Of hij nou vanaf rechts of vanaf links een beetje bij rommelt, maakt weinig uit. En als ze Perez dan per sé op links willen, is dat wel een optie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:35 schreef Radegast het volgende:
Ik verwacht dat Rosenberg volgend seizoen de rechtsbuiten gaat worden.
Idd zijn kind word een duitserquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Van der Vaart is op tijd weggegaan
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |