quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb jij gewoon gemist
quote:Van Geel: 'Joris Mathijsen is onhaalbaar'
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat het voor de Amsterdammers een onmogelijke zaak is om AZ-verdediger Joris Mathijsen binnen te halen.
De technisch directeur denkt dat Joris Mathijsen het komende seizoen voor een Europese topclub zal spelen en dus onhaalbaar zal zijn voor Ajax, wel hebben de AZ-verdediger met diens zaakwaarnemer al een oriënterend gesprek gehad met Ajax.
quote:Van Geel: 'Julian Jenner is niet aan de orde'
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat de geruchten over een eventuele interesse in NAC Breda-aanvaller Julian Jenner klinklare onzin zijn.
Ook over de interesse in NAC Breda-speler Julian Jenner liet Van Geel zich uit, hij wilde duidelijkheid scheppen rond de rechtsbuiten en meldde dat het gerucht over een overgang van Jenner naar Amsterdam een gerucht van de bovenste plank is en dat Jenner absoluut niet in beeld is bij Ajax.
Vermaelen niet? Is zowat de enige speler die iedere week constant presteertquote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef vdHoek het volgende:
Het enige slechte nieuws wat ik hoorde, is dat ze zoveel vertrouwen hebben in Vermaelen. Ik vind die jongen nog niet goed genoeg voor Ajax 1 en ik zal daarom ook blij zijn als bijv. Mathijsen toch naar Ajax komt.
Ja want dat was de UEFA-cupquote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef Ricky_ het volgende:
Mag Huntelaar eigenlijk wel spelen tegen Inter? Aangezien hij Europees al is uitgekomen voor Heerenveen dit seizoen.
Het mooiste nieuws van het jaar man.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef devv05 het volgende:
Alleen maar slecht nieuws of is er ook nog iets positiefs uitgekomen? Behalve dat Bouma niet komt dan.
Tja, waarom niet. Gomes weg, Zoetebier weg, blijft niet veel over.quote:
Doet hans nooit hij wil afbouwen in Zuid-Afrika.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, waarom niet. Gomes weg, Zoetebier weg, blijft niet veel over.

quote:Op maandag 20 februari 2006 23:51 schreef F1Bas het volgende:
Jong Ajax heeft eindelijk weer eens gewonnen, 0-2 tegen Heerenveen.
Babel en Martina hebben gescoord.
quote:Van Geel ontkend interesse in Wilfred Bouma
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat de geruchten over een eventuele interesse in Aston Villa-verdediger Wilfred Bouma pure onzin zijn.
Van Geel legde het verhaal over het contact met Bouma precies uit: "Na het aantrekken van Jaap Stam heeft Jaap (red. Stam) mij een sms-je gestuurd met daarin de vraag of wij geen interesse hebben in Wilfred Bouma (Aston Villa), hij zou in Engeland op een zijsport aan het geraken zijn."
"Nadat ik Jaap (red. Stam) een sms-je terug had gestuurd met de vraag wie Bouma's zaakwaarnemer is en ik daar antwoord op kreeg, heb ik met niemand gesproken over de eventuele interesse in Bouma en is deze interesse dan ook door mij in de koelkast gelegd," aldus Van Geel in Voetbal Insite.
Bouma maakte de afgelopen zomer de overstap van PSV naar Villa en heeft het in Engeland niet erg naar zijn zin en ziet zijn plaats bij de Nederlandse WK-selectie uit beeld verdwijnen.
Derksen met zijn bronnen ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was wel kwaad die Martin. Mooi was dat.
"Ik lieg nooit"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Derksen met zijn bronnen ook.
"Nou Martin dan ben je nu aan het liegen!"
Ja die hoeven we voorlopig ook niet meer serieus te nemen. Er waren ook al gesprekken met Jenner volgens Johan D.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Derksen met zijn bronnen ook.
"Nou Martin dan ben je nu aan het liegen!"
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef Houniet het volgende:
Travis Reuser uit de A1, is dat familie van?
quote:„We zijn een echte voetbalfamilie. Voetbal is hét favoriete gespreksonderwerp op verjaardagen. Martijn Reuser is een neef van mijn vader.''
zo zo, leuk hoor. en wat gaan we met dat stadion doen nu? omdopen tot Jari Litmanen stadion?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:22 schreef Cordoba32 het volgende:
Jong Ajax wint een bijna uitverkocht Abe Lenstra stadion![]()
![]()
ehhhh omdat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo zo, leuk hoor. en wat gaan we met dat stadion doen nu? omdopen tot Jari Litmanen stadion?
Je niet kan schrijvenquote:
Ik vind, dat hele programma 1 grote aanfluiting. De tijd dat Derksen nog is een gerucht had wat op waarheid berust ligt ver en ver achter ons. Op dit moment is Hugo Borst de enige die nog wel is wat goed heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:25 schreef Robar het volgende:
Was trouwens wel een onzinstelling zeg bij voetbal insite.
Ik denk dat de heer Scheringa hoogst persoonlijk verantwoordelijk is voor die 53%
Waarschijnlijk zien we hem binnenkort op TV met een gespalkte duim. . . .
Ajax koopt 1 speler en meteen maakt Ajax AZ kapot
Wat een onzin zeg.
Het leest best vreemd jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
"is" is een werkwoord, je post is echt verschrikkelijk om te lezen zo....
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:06 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik vind, dat hele programma 1 grote aanfluiting. De tijd dat Derksen nog is een gerucht had wat op waarheid berust ligt ver en ver achter ons. Op dit moment is Hugo Borst de enige die nog wel is wat goed heeft.
Zittten jullie allemaal op zeiken ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
"is" is een werkwoord, je post is echt verschrikkelijk om te lezen zo....
Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zittten jullie allemaal op zeiken ofzo?
O je gaat nu beweren, dat mijn zinnen iedere keer fouten bevatten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..
Dat zou heel tof zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef firecow het volgende:
Fototje dan maar.... Paar dagen terug bij de arena gemaakt
Kan hem ook wel als background res uppen als er mensen zijn die dat willen
[afbeelding]
Rustig maar. Het was slechts een opmerking over je gebruik van het woord "is"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
O je gaat nu beweren, dat mijn zinnen iedere keer fouten bevatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |