quote:Van Geel ontkend interesse in Wilfred Bouma
Vanavond was Ajax' technisch-directeur Martin van Geel te gast bij onder meer Johan Derksen en Barbara Barend in het RTL 7-programma Voetbal Insite. Van Geel maakte in de uitzending bekend dat de geruchten over een eventuele interesse in Aston Villa-verdediger Wilfred Bouma pure onzin zijn.
Van Geel legde het verhaal over het contact met Bouma precies uit: "Na het aantrekken van Jaap Stam heeft Jaap (red. Stam) mij een sms-je gestuurd met daarin de vraag of wij geen interesse hebben in Wilfred Bouma (Aston Villa), hij zou in Engeland op een zijsport aan het geraken zijn."
"Nadat ik Jaap (red. Stam) een sms-je terug had gestuurd met de vraag wie Bouma's zaakwaarnemer is en ik daar antwoord op kreeg, heb ik met niemand gesproken over de eventuele interesse in Bouma en is deze interesse dan ook door mij in de koelkast gelegd," aldus Van Geel in Voetbal Insite.
Bouma maakte de afgelopen zomer de overstap van PSV naar Villa en heeft het in Engeland niet erg naar zijn zin en ziet zijn plaats bij de Nederlandse WK-selectie uit beeld verdwijnen.

Derksen met zijn bronnen ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was wel kwaad die Martin. Mooi was dat.

"Ik lieg nooit"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Derksen met zijn bronnen ook.
"Nou Martin dan ben je nu aan het liegen!"

Ja die hoeven we voorlopig ook niet meer serieus te nemen. Er waren ook al gesprekken met Jenner volgens Johan D.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Derksen met zijn bronnen ook.
"Nou Martin dan ben je nu aan het liegen!"

Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef Houniet het volgende:
Travis Reuser uit de A1, is dat familie van?
quote:„We zijn een echte voetbalfamilie. Voetbal is hét favoriete gespreksonderwerp op verjaardagen. Martijn Reuser is een neef van mijn vader.''

zo zo, leuk hoor. en wat gaan we met dat stadion doen nu? omdopen tot Jari Litmanen stadion?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:22 schreef Cordoba32 het volgende:
Jong Ajax wint een bijna uitverkocht Abe Lenstra stadion![]()
![]()

ehhhh omdat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo zo, leuk hoor. en wat gaan we met dat stadion doen nu? omdopen tot Jari Litmanen stadion?

Je niet kan schrijvenquote:

Ik vind, dat hele programma 1 grote aanfluiting. De tijd dat Derksen nog is een gerucht had wat op waarheid berust ligt ver en ver achter ons. Op dit moment is Hugo Borst de enige die nog wel is wat goed heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:25 schreef Robar het volgende:
Was trouwens wel een onzinstelling zeg bij voetbal insite.
Ik denk dat de heer Scheringa hoogst persoonlijk verantwoordelijk is voor die 53%
Waarschijnlijk zien we hem binnenkort op TV met een gespalkte duim. . . .
Ajax koopt 1 speler en meteen maakt Ajax AZ kapot
Wat een onzin zeg.

Het leest best vreemd jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
"is" is een werkwoord, je post is echt verschrikkelijk om te lezen zo....

quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:06 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik vind, dat hele programma 1 grote aanfluiting. De tijd dat Derksen nog is een gerucht had wat op waarheid berust ligt ver en ver achter ons. Op dit moment is Hugo Borst de enige die nog wel is wat goed heeft.

Zittten jullie allemaal op zeiken ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
"is" is een werkwoord, je post is echt verschrikkelijk om te lezen zo....

Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zittten jullie allemaal op zeiken ofzo?

O je gaat nu beweren, dat mijn zinnen iedere keer fouten bevatten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..

Dat zou heel tof zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:37 schreef firecow het volgende:
Fototje dan maar.... Paar dagen terug bij de arena gemaakt
Kan hem ook wel als background res uppen als er mensen zijn die dat willen
[afbeelding]

Rustig maar. Het was slechts een opmerking over je gebruik van het woord "is"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
O je gaat nu beweren, dat mijn zinnen iedere keer fouten bevatten?

Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..

Als je nou eens gewoon weer ontopic gaat en deze discussie ergens anders voortzet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.

JOUW stukjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.

Ik begon hier niet de grote taalverbeteraar uit te hangen hoor. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde. Dus zoek jij ff een andere paal om tegen aan te zeikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon weer ontopic gaat en deze discussie ergens anders voortzet.
Ga lekker op elkaar zeiken over taalfouten in een appart topic of iets dergelijks.
![]()
![]()

Ik poog hier ook niet de perfecte schrijver te zijn.... echter zou ik het graag over Ajax willen hebben en niet over typ/taal/stijl -fouten.quote:

Het was meer een algemene reactie, maar kennelijk voel jij je zo snel aangevallen als jouw reactie als quote wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik begon hier niet de grote taalverbeteraar uit te hangen hoor. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde. Dus zoek jij ff een andere paal om tegen aan te zeiken

quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik poog hier ook niet de perfecte schrijver te zijn.... echter zou ik het graag over Ajax willen hebben en niet over typ/taal/stijl -fouten.
Maar bedankt dat je je heb laten verleiden offtopic te gaan![]()

Wen er maar alvast aan, Blind heeft weinig keus op dit moment. Heitinga gaat spelen woensdag, samen met Vermaelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:57 schreef Rekkie het volgende:
Ik hoop niet dat Heitinga in de basis start eerlijk gezegd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |