Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en ik vind een tikfoutje oid echt niet erg, maar je zinnen KLOPPEN gewoon niet meer, en dat leest verschrikkelijk vervelend. Als je WEL normaal Nederlands leest/schrijft dan.... blijkbaar valt de halve wereld het al niet eens meer op..
Als je nou eens gewoon weer ontopic gaat en deze discussie ergens anders voortzet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.
JOUW stukjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Rustig maar? Dan heb je de verkeerde voor je meneer Heatwave. Vind je jou stukje trouwens nou zo duidelijk? Je plaatst komma's op plekken waar ze helemaal niet horen.... En die laatste zin is helemaal geen touw meer aan vast te knopen.
Ik begon hier niet de grote taalverbeteraar uit te hangen hoor. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde. Dus zoek jij ff een andere paal om tegen aan te zeikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon weer ontopic gaat en deze discussie ergens anders voortzet.
Ga lekker op elkaar zeiken over taalfouten in een appart topic of iets dergelijks.
![]()
![]()
Ik poog hier ook niet de perfecte schrijver te zijn.... echter zou ik het graag over Ajax willen hebben en niet over typ/taal/stijl -fouten.quote:
Het was meer een algemene reactie, maar kennelijk voel jij je zo snel aangevallen als jouw reactie als quote wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik begon hier niet de grote taalverbeteraar uit te hangen hoor. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde. Dus zoek jij ff een andere paal om tegen aan te zeiken
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik poog hier ook niet de perfecte schrijver te zijn.... echter zou ik het graag over Ajax willen hebben en niet over typ/taal/stijl -fouten.
Maar bedankt dat je je heb laten verleiden offtopic te gaan![]()
Wen er maar alvast aan, Blind heeft weinig keus op dit moment. Heitinga gaat spelen woensdag, samen met Vermaelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:57 schreef Rekkie het volgende:
Ik hoop niet dat Heitinga in de basis start eerlijk gezegd
Sorry, maar heb er zo'n hekel aan om elkaar in een forum op de spelfouten te gaan wijzen. Ik kom op veel forums en juist het elkaar in zijn of haar waarde laten is zo belangrijk. Hou er niet van als een kleine jongen in de hoek gezet te worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Roeni3 het volgende:
Jees, Cordoba, wat een felle reactie op zo'n kleine opmerking. Laat het nu gewoon rusten, man. Ontopic enzo.
Galasek is duidelijk over zijn top qua waarde binnen de lijnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nope, Galasek zal niet gemist worden, heb ik persoonlijk liever heijtinga in de basis... gry, Sneijder en mitea geblesseerd?
Laatste drie waarschijnlijk wel, ja. Hoewel ik nog steeds hoop op Sneijder morgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nope, Galasek zal niet gemist worden, heb ik persoonlijk liever heijtinga in de basis... gry, Sneijder en mitea geblesseerd?
Er stond alleen dat ie een linie naar voren zou schuiven omdat Sneijder er niet bij is.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik meende op NU.nl ook al te lezen dat Urby Sneijder op de 10 zou vervangen, maar toen ik dat zei werd ik hier voor gek verklaard.
Denk inderdaad, dat we met de punt naar achter gaan spelen. Urby zal langs Rosenberg op zoek naar de achterlijn gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er stond alleen dat ie een linie naar voren zou schuiven omdat Sneijder er niet bij is.
Er stond niet dat ie op 10 zou spelen hoor..
Er stond letterlijk dat Urby Sneijder zou vervangen. Of hij dan op 10 staat of niet, wordt inderdaad niet duidelijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er stond alleen dat ie een linie naar voren zou schuiven omdat Sneijder er niet bij is.
Er stond niet dat ie op 10 zou spelen hoor..
Je kan ook zelf nadenken..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:08 schreef Roeni3 het volgende:
Maar je kan het wel denken, natuurlijk.
Ja ik weet het, helaas! Ik vind Heitinga te onzeker. Maar goed het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan, Blind heeft weinig keus op dit moment. Heitinga gaat spelen woensdag, samen met Vermaelen.
Hij vindt zelf, dat hij de ouwe weer is en was verbaasd, dat hij gepasseerd was tegen RBCquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik weet het, helaas! Ik vind Heitinga te onzeker. Maar goed het doel heiligt de middelen.
Ik zeg dan weer gelukkig dat Blind niet zo denktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hij vindt zelf, dat hij de ouwe weer is en was verbaasd, dat hij gepasseerd was tegen RBC
Voorlopig zullen Johnny en Thomas het centrum wel gaan vormen. Op zich niet verkeerd, want dan kan Maduro eindelijk is een poosje op het middenveld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg dan weer gelukkig dat Blind niet zo denkt
Ik zag zondag eindelijk weer een paar van die prachtige lange ballen van hem. Er zit dus verbetering in bij hemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg dan weer gelukkig dat Blind niet zo denkt
Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef SiemeN het volgende:
Erg jammer dat Sneijder de wedstrijd tegen Inter niet gaat halen, met de punt naar achteren spelen is volgens mij nog dodelijker dan met de punt naar voren tegen Inter.
Sneijder is misschien nog een van de weinig Ajacieden die dit jaar wel zijn stinkende best doet om van Ajax iets te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.
Ben het met je eens dat we niet te defensief moeten gaan voetballen.
Ik denk van welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, zondag trabelsi ook nog eens geschorst: Eerste basisplaats voor Tismela?
????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.
"Nee, scheids, dat was WEER geen buitenspel".quote:CL-duels PSV en Ajax testcase voor UEFA
21/2/2006 11:39
De Europese voetbalbond zal deze week tijdens drie duels in de Champions League een test uitvoeren, waarbij de scheidsrechter via een zender in verbinding staat met de vierde official. PSV-Olympique Lyon en Ajax-Internazionale zijn met Bayern München-AC Milan uitverkoren als testcase.
De scheidsrechter kan op deze manier in het veld direct communiceren met de man langs de lijn. Deze vierde arbiter zal de scheidsrechter moeten voorzien van informatie over bijvoorbeeld het wisselen van spelers, blessuretijd en overtredingen die de scheidsrechter zijn ontgaan.
Zul je zien dat we nu wel uit buitenspel scoren....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
"Nee, scheids, dat was WEER geen buitenspel".
Urby breekt dit seizoen ook pas door, dat vergeten we nog wel eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zou ik wel stoer vinden... Is er dit seizoen toch wat positiefs gebeurd:
Tismela, wie is dat?quote:- Debuut Sarpong, Schilder en Tismela
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Urby breekt dit seizoen ook pas door, dat vergeten we nog wel eens.
[..]
Tismela, wie is dat?
Idd, Sneijder is 1 van de weinige die wel zijn niveau haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
????
Sneijder is zonder twijfel de beste en meest constante speler van dit seizoen.
Mwah, vooral de eerste twee maanden was hij goed, maar daarna heeft 'ie nou niet bijzonder veel laten zien. Als 'ie dan al constant speelt, dan is dat een niveautje onder wat 'ie zou moeten brengen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, Sneijder is 1 van de weinige die wel zijn niveau haalt.
Da's al jaren zo, maar dat durven scheidsrechters in de praktijk nooit door te voeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Badabingea het volgende:
Buitenspel - twijfel?
Door laten spelen. Wordt 't spelletje alleen maar leuker door.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Da's al jaren zo, maar dat durven scheidsrechters in de praktijk nooit door te voeren.
Dit ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, vooral de eerste twee maanden was hij goed, maar daarna heeft 'ie nou niet bijzonder veel laten zien. Als 'ie dan al constant speelt, dan is dat een niveautje onder wat 'ie zou moeten brengen.
Of misschien is 'ie gewoon helemaal niet zo goed
Want?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
????
Sneijder is zonder twijfel de beste en meest constante speler van dit seizoen.
Sarpong is redelijk balvast voor zijn leeftijd, gebruikt zijn lichaam goed en heeft ook leuke acties. Die gozer komt er zeker welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
Las vandaag bij de tandarts de Sportweek van een paar weken geleden. Volgens Piet de Visser was Sarpong het grootste talent van Nederland, nog voor Kalou en Farfan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |