Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef SiemeN het volgende:
Erg jammer dat Sneijder de wedstrijd tegen Inter niet gaat halen, met de punt naar achteren spelen is volgens mij nog dodelijker dan met de punt naar voren tegen Inter.
Sneijder is misschien nog een van de weinig Ajacieden die dit jaar wel zijn stinkende best doet om van Ajax iets te maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.
Ben het met je eens dat we niet te defensief moeten gaan voetballen.
Ik denk van welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, zondag trabelsi ook nog eens geschorst: Eerste basisplaats voor Tismela?
????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sneijder laat helemaal niets zien dit seizoen, dus zo erg vind ik het niet.
"Nee, scheids, dat was WEER geen buitenspel".quote:CL-duels PSV en Ajax testcase voor UEFA
21/2/2006 11:39
De Europese voetbalbond zal deze week tijdens drie duels in de Champions League een test uitvoeren, waarbij de scheidsrechter via een zender in verbinding staat met de vierde official. PSV-Olympique Lyon en Ajax-Internazionale zijn met Bayern München-AC Milan uitverkoren als testcase.
De scheidsrechter kan op deze manier in het veld direct communiceren met de man langs de lijn. Deze vierde arbiter zal de scheidsrechter moeten voorzien van informatie over bijvoorbeeld het wisselen van spelers, blessuretijd en overtredingen die de scheidsrechter zijn ontgaan.
Zul je zien dat we nu wel uit buitenspel scoren....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
"Nee, scheids, dat was WEER geen buitenspel".
Urby breekt dit seizoen ook pas door, dat vergeten we nog wel eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zou ik wel stoer vinden... Is er dit seizoen toch wat positiefs gebeurd:
Tismela, wie is dat?quote:- Debuut Sarpong, Schilder en Tismela
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Urby breekt dit seizoen ook pas door, dat vergeten we nog wel eens.
[..]
Tismela, wie is dat?
Idd, Sneijder is 1 van de weinige die wel zijn niveau haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
????
Sneijder is zonder twijfel de beste en meest constante speler van dit seizoen.
Mwah, vooral de eerste twee maanden was hij goed, maar daarna heeft 'ie nou niet bijzonder veel laten zien. Als 'ie dan al constant speelt, dan is dat een niveautje onder wat 'ie zou moeten brengen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, Sneijder is 1 van de weinige die wel zijn niveau haalt.
Da's al jaren zo, maar dat durven scheidsrechters in de praktijk nooit door te voeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Badabingea het volgende:
Buitenspel - twijfel?
Door laten spelen. Wordt 't spelletje alleen maar leuker door.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Da's al jaren zo, maar dat durven scheidsrechters in de praktijk nooit door te voeren.
Dit ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, vooral de eerste twee maanden was hij goed, maar daarna heeft 'ie nou niet bijzonder veel laten zien. Als 'ie dan al constant speelt, dan is dat een niveautje onder wat 'ie zou moeten brengen.
Of misschien is 'ie gewoon helemaal niet zo goed
Want?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
????
Sneijder is zonder twijfel de beste en meest constante speler van dit seizoen.
Sarpong is redelijk balvast voor zijn leeftijd, gebruikt zijn lichaam goed en heeft ook leuke acties. Die gozer komt er zeker welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
Las vandaag bij de tandarts de Sportweek van een paar weken geleden. Volgens Piet de Visser was Sarpong het grootste talent van Nederland, nog voor Kalou en Farfan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |