quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pff man,je schrikt van namen die het fantastisch hebben gedaan. tegenwoordig zijn het maar matige spelers hoor. ze gaan ook slechter in de competitie en dat kan hun morgenavond ook de kop kosten. vergeet niet dat ze bij het B elftal van Milaan voetballen,iedereen die er speelt is middenmoot of heeft een stapje terug gedaan.
wat presteerd een jongen als van hooijdonk bij nac? ik denk evenveel als Figo bij inter.
ik denk niet dat we heel bang hoeven te zijn,maar kruipen jullie maar alvast onder mama's bedje,we zullen morgen wel zien wat ervan komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat voor onzin loop je nou te lullen man?
Toldo is een superkeeper
Cordoba en Samuel zijn erg goede verdedigers.
en alleen al voor Adriano en Martins moeten we in onze broek schijten.
en dan vergeet ik mensen als Zanetti.
okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:26 schreef frenzy2003 het volgende:
maar kruipen jullie maar alvast onder mama's bedje
omdat ik daar niet benquote:
voor ons deel van het land is het vakantie menquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
omdat ik daar niet ben
school men
Toldo is niet meer zo goed als eerst, Die samuel moet je boos maken dan schopt hij wel en keer na en krijgt hij rood. En martins is niet zo geweldig. De enige waar we bang voor moeten zijn is Adriano. Ik zie Ajax wel winnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat voor onzin loop je nou te lullen man?
Toldo is een superkeeper
Cordoba en Samuel zijn erg goede verdedigers.
en alleen al voor Adriano en Martins moeten we in onze broek schijten.
en dan vergeet ik mensen als Zanetti.
als je het zo gaat bekijken kijk dan ook naar Ajax.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Toldo is niet meer zo goed als eerst, Die samuel moet je boos maken dan schopt hij wel en keer na en krijgt hij rood. En martins is niet zo geweldig. De enige waar we bang voor moeten zijn is Adriano. Ik zie Ajax wel winnen.![]()
Ach je moet positief blijven, uiteindelijk winnen die Italianen in Italië toch, maar liever positief als negatief. We zullen morgen zien wat Ajax kan brengen. Maar Inter is ook niet zo goed als iedereen denkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je het zo gaat bekijken kijk dan ook naar Ajax.
Stekelenburg is een onzekere keeper, de verdediging geeft zelfs tegen RBC levensgrote kansen weg, het hele team heeft al het hele jaar niets gepresteerd.![]()
echt....een beetje doen of dit ajax beter is dan inter
nee dat is helemaal waar. maar je moet ze niet bagatalliserenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach je moet positief blijven, uiteindelijk winnen die Italianen in Italië toch, maar liever positief als negatief. We zullen morgen zien wat Ajax kan brengen. Maar Inter is ook niet zo goed als iedereen denkt.
Als je kijkt zijn het wel vergelijkbare teams, Inter dat het moet hebben van een moment van Figo, Adriano of Martins en Ajax van KJH, Rosenberg of Sneijder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat is helemaal waar. maar je moet ze niet bagatalliseren
Ik vind dat we dat voor de verandering nu eens wel moeten doen, wat stelt Inter nu eigenljik voor?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat is helemaal waar. maar je moet ze niet bagatalliseren
Sneijder doet niet mee hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je kijkt zijn het wel vergelijkbare teams, Inter dat het moet hebben van een moment van Figo, Adriano of Martins en Ajax van KJH, Rosenberg of Sneijder.
niks gemist hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
Paar topics gemist
Dat zeg ik ook niet, maar ik gebruikte het als voorbeeld. En het is niet zeker dat Sneijder niet mee doet. Vermealen is toch ook al en keer plotseling trug gekomen van een blessure.quote:
emanuelson kan ook voor dreiging zorgen en rosales ook. als hij maar niet weer steeds de grond gaat opzoeken zoals tegen RBC.quote:
Die voorzetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Rosales en dreiging.
Het leek HEEL even goed te komen met hem 2-3 weken terug. Maar het is weer gewoon drama nu. Jammer want hij LIJKT het wel te kunnen.....
Wil die dat nog wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
Rosales
zet dan Babel rechtsbuiten.
Babel? nee dan hebben we helemaal geen vleugels meer. En Rosales gaat met de week beter spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
Rosales
zet dan Babel rechtsbuiten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Babel? nee dan hebben we helemaal geen vleugels meer. En Rosales gaat met de week beter spelen.
Ik kan het opzich wel begrijpen, hij is centrum spits en komt niet tot zijn recht op de buiten positie dan mag je dat toch wel aangeven dat je dit liever niet doet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ie niet wil dan mag ie oprotten![]()
jawel je mag het aangeven. maar je mag niet weigeren op een andere positie te spelen als dat nodig is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik kan het opzich wel begrijpen, hij is centrum spits en komt niet tot zijn recht op de buiten positie dan mag je dat toch wel aangeven dat je dit liever niet doet?
Tja, maar das niet de taktiek van Interquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef Robar het volgende:
Als Ajax maar niet TE blind gaat aanvallen.
Dat is juist zo vaak de valkuil tegen Italiaanse ploegen.
Er moet op de aanval gespeeld worden, maar tegelijkertijd mag er ook wel wat zekerheid ingebouwd worden.
Als ik tegen mijn coach zeg ik speel liever niet buiten dan sta ik er gewoon niet in hoor. dan wijger ik niet dan geef ik dat alleen aan. Babel is er nu de dupe van dat ajax geen Links buiten heeft gekocht en daarom moet hij daar nu maar spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel je mag het aangeven. maar je mag niet weigeren op een andere positie te spelen als dat nodig is.
Pfffquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Als er ons HIER al druk over gaan maken..... wie zijn we dan? F'noord??
als je coach tegen jou zegt dat ie je op linksbuiten wilt, dan weiger je toch niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn coach zeg ik speel liever niet buiten dan sta ik er gewoon niet in hoor. dan wijger ik niet dan geef ik dat alleen aan. Babel is er nu de dupe van dat ajax geen Links buiten heeft gekocht en daarom moet hij daar nu maar spelen.
Hij mag blij zijn als ie uberhaupt wat speelminuutjes krijgt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef stefmans het volgende:
Babel is er nu de dupe van heeft mazzel dat ajax geen linksbuiten heeft gekocht en daarom moet hij daar nu heeft hij nu het geluk dat hij daar af en toe mag spelen spelen.
Ja als ik weet dat ik daar niet goed tot me recht kom wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je coach tegen jou zegt dat ie je op linksbuiten wilt, dan weiger je toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |