quote:BNN komt met De Kannibalen, overtreffende trap van De Lama's?
Eric CortonBNN oogst veel kijkers en goede kritieken met De lama's, maar het lijkt erop dat de jongerenzender met een overtreffende trap komt van het stand-up comedy-programma: De Kannibalen. Hierin moeten Eric Corton, Horace Cohen, Jeroen van Koningsbrugge, Eva van der Gucht en andere acteurs improviseren met verknipte krantenberichten. BNN heeft namelijk een paar namen en gebeurtenissen vervangen. Zo kan het in De Kannibalen gebeuren dat Bin Laden meedoet aan een bloemencorso of Angelina Jolie trouwt met Britney Spears. Het team dat hier het beste invulling aangeeft, wint De Kannibalen. Vanaf 27 februari op BNN, waar anders zou ik haast zeggen.
Vanaf 27 februari dus...quote:Op tv: Kannibalen - 18 jan 2006
Vaste bezoekers van Zwartekat wisten al sinds oktober 2005 dat dit eraan kwam, maar vanaf maandag 27 februari zendt BNN een nieuw tv-programma uit met de titel 'Kannibalen'.
Eric Corton, Tina de Bruin, Jeroen van Koningsbrugge, Eva van der Gucht, Dennis van de Ven, Leona Philippo, Edo Brunner en Horace Cohen brengen wekelijks van het nieuws op een 'wel heel bijzondere manier'. Twee teams nemen het daarbij tegen elkaar op en improviseren op basis van de actualiteit. Dit Was Het Nieuws op de Lama-manier dus. Nederland 2 of B, 21.40-22.20 uur
Nee. Jeroen speelde een Dennis vd Ven in die reclame, maar hij had m vernoemd naar die echte Dennis (zoiets begreep ik iig...).quote:Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef einfach_mich het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven zijn één en dezelfde persoon
Moest daar ook aan denken toen ik de promo zag. Maar daar worden wel erg slechte grappen gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:03 schreef De_Hypotheker het volgende:
De omschrijving klinkt een beetje als "De Rechtvaardige Rechters" op de Belg, daar vullen ze ook (improviserend) nieuwsberichten op satirische manier aan.
Op zich vermakelijk.
quote:Bron TV-gids.nl - Kannibalen, Ned 2, 21:45 uur
De échte Van de Ven
Het programma heet Kannibalen omdat we het nieuws en de personen in het nieuws opvreten. Dat is tenminste mijn interpretatie, vertelt Dennis van de Ven. In het programma spelen we improvisatiespellen waarvoor we inspiratie uit de actualiteit halen. Zo husselen we bijvoorbeeld krantenkoppen door elkaar, zingen we een lied naar aanleiding van het nieuws, of spelen we een spel waarin twee mensen uit het nieuws de hoofdrol spelen.
Fluitketel
Dat zouden bijvoorbeeld Patty Brard en Kofi Annan kunnen zijn. Die gaan dan de vloer op en dan ontrolt zich een scène. Daarbij kan het ook zijn dat we met z'n tweeën op de vloer staan en iemand aan de kant denkt: Deze scène heeft dringend een paard nodig. Of een stoel. Of een fluitketel. Die persoon komt er dan gewoon bij en speelt dat. De figuren uit het nieuws hoeven trouwens ook niet weergegeven te worden zoals ze zijn. Zo kan Brard in een improvisatie juist super-intelligent zijn en op zolder atomen splitsen. Het wordt dus een potpourri van vrolijkheid met af en toe een vleugje absurdisme.
Verwarring
Dennis van de Ven is een goede vriend van acteur Jeroen van Koningsbrugge, collega bij Kannibalen. Toen Jeroen op zoek was naar een naam voor zijn personage in de Citroën-commercial, nam hij voor de grap de naam van zijn beste vriend over. In het echte leven verkoop ik nauwelijks auto's, maar ben ik toneelregisseur en bedenk ik reclamefilmpjes. Ik denk dat de verwarring over mijn naam wel zal overgaan op het moment dat ik met mijn harses op de tv te zien ben. Tenzij Nederland me kapot wil maken en Jeroen als Dennis blijft zien. Dan bedenk ik maar een nieuwe naam voor mezelf, maar ik ga er vanuit dat ik sterk genoeg ben om mezelf als de echte Dennis van de Ven neer te zetten. [RR]
De Lama's was ook een rip-off hoor. BNN heeft het niet zelf bedacht.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef wolferl het volgende:
Lijkt me goedkoop gemaakt, dit is nou typisch een uitmelkerij van BNN.
Kijk dat De Lama's goed scoort komt omdat het echt is, dit is een goedkope rip-off van BNN, en ik vindt Eric corton, Jeroen van den Koningsbrugge, Horace Cohen niet grappig. Ik kijk dus niet naar dit, van mij mogen ze De Lama's weer opvoeren, veel leuker, veel echter, veel...echter.
Zender: Nederland 2quote:Kannibalen
Acht hongerige menseneters; Eric Corton, Tina de Bruin, Jeroen van Koningsbrugge, Eva van der Gucht, Dennis van de Ven, Leona Philippo, Edo Brunner en Horace Cohen brengen het nieuws op een wel heel bijzondere manier. Twee teams trekken tegen elkaar ten strijde. Gewapend met het laatste nieuws én met een humoristische kijk op de actualiteit bestoken ze elkaar in een actuele improvisatie-komedie. Breaking news krijgt opeens een heel andere betekenis wanneer de verschillende krantenkoppen door elkaar gehusseld worden. We zien wat er gebeurt als Saddam Hussein, tijdens een carnavalsoptocht in Brabant, Jelle Klaassen ontmoet. Of wat zeggen Kim Holland, Ariel Sharon en Máxima als ze bij Petrus aan de hemelpoort komen? De kannibalen geven het antwoord door al dit onbegrijpelijke nieuws al improviserend toe te lichten.
Volgens mij is er dan dubbel zoveel improvisatie. Het is hier echt nulquote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Het ontstijgt niet het niveau van een gemiddelde avond met wat vrienden.
Nou...ik bereid mijn grapjes altijd voor.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan dubbel zoveel improvisatie. Het is hier echt nul
Edo Brunner - Cash Cabquote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
En wat zijn dit voor B-acteurs / -presentatoren?
http://www.imdb.com/name/nm0345587/quote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Edo Brunner - Cash Cab
Jeroen van Koningsbrugge - Sprint
Eva van der Gucht - Alex FM
Ken je ze niet?![]()
Ja maar die Jeroen van de Koningsbrugge is wel de man van de citroën reclamequote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0345587/
Poepoe, mooie CV.
Iets om trots op te zijn, natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja maar die Jeroen van de Koningsbrugge is wel de man van de citroën reclame.
De enige die ik in andere hoedanigheden wel 'ns grappig vind.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Edo Brunner
Exactamundo. 0 keer gelachen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb niet een keer moeten lachen.
quote:
Ik had me er nog zo op verheugd vantevorenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik een stoel en een stuk touw.
Wilko Terwijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb in tijden niet zo'n bagger gezien.
Ja, dat is het ergerlijke! @$%*#quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terwijl die Edo en die Jeroen best grappig zouden kunnen zijn.
Eva van der Gucht heeft ook een keer in De Vloer Op geimproviseerd, en dat was best goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tenenkrommend slecht. Terwijl die Edo en die Jeroen best grappig zouden kunnen zijn.
Maar dit is echt beneden alle peil.
quote:
Nog zo'n stuk verdriet.quote:
Die kinderen op het einde: Mogen we nu oversteken?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Alleen die Jeroen is leuk. Die citroenverkoper zeg maar
Geef papa maar even aan mij jaquote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die kinderen op het einde: Mogen we nu oversteken?![]()
Kost dat evenveel als 1 Xbox 360.
Daar kun je er wel 100 van kopen.
*kind belt ouders*
Geef die maar aan mij.![]()
Ik denk dat die komt te vervallenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
kut vergeten, zit bond te kijken... wanneer herhaling?
Bespaar je de moeitequote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
Doe geen moeite.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
idd, de reclame is leukerquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad, het is namelijk afgelopen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
Bond? kut vergeten, zat kannibalen te kijken... wanneer herhaling?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
Ik mis Sarah en de twee Rubens en heel het team van de Lama's.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sara Kroos.![]()
Flauw programma trouwens.![]()
Oh shit, ja, nog zo'n tenenkrommend slecht programma van BNN met niet-grappige mensen die denken dat ze grappig zijn!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Ow hoi, we kunnen naar "Laughing Matters.
Ik ga mijn slaapzak naar de stomerij brengen.
Daar moet ik bij zijn.
Het nederlands 'cabaret' kent geen grappige vrouwenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb welgeteld 2 minuten gekeken... (America's Next Topmodel was véél beter) Maar god wat was die vrouw slecht
![]()
Wáárom kiezen ze altijd on-grappige vrouwen uit? Ik kan het 100 keer beter en mn vriendinnen ook! Laat ons es meedoen aan zo'n programma ipv die huppelkutjesDie wijven durven gen grove grappen te maken of zelfspot te hebben...
![]()
Ik vind Brigitte Kaandorp nog wel gaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nederlands 'cabaret' kent geen grappige vrouwen
volgens mij is die al 10 jaar met pensioenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:47 schreef moz het volgende:
[..]
Ik vind Brigitte Kaandorp nog wel gaan...
Tineke schouten is toch wel een goeie cabaretier hoor....quote:Op maandag 27 februari 2006 22:47 schreef moz het volgende:
[..]
Ik vind Brigitte Kaandorp nog wel gaan...
Sara Kroos wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Elvi het volgende:
Die wijven durven gen grove grappen te maken of zelfspot te hebben...![]()
with all due respect...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Tineke schouten is toch wel een goeie cabaretier hoor....![]()
Wacht maar tot ik mee ga doenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
we wachten vol spanningquote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mee ga doenTot nu toe zijn er idd geen grappige vrouwen...
De planeet aarde kent geen grappige vrouwenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze grappig zijn, zorgen alleen maar voor plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze grappig zijn, zorgen alleen maar voor plaatsvervangende schaamte.
Een vrouw is in principe alleen grappig als ze onder een bus loopt of ergens vanaf flikkert...
Tina is niet de zus van Caroline.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:22 schreef dapluiz het volgende:
die Tina (zus van caroline de bruijn, janine uit GTST kwam ik later pas achter) had toen wel wat meer te vertellen maar ook neit al te grappig, en die Eva is helemaal nooit leuk.
Misschien als er een aflevering komt met Horace Cohen en Dennis vd. Ven (de echte) dat he tmisschien een beetje leuk word, want die 2 waren samen met Jeroen toen de leukste.
Nou, ik hou van het type humor, ben dol op DWHN en de Lama's, maar de Kannibalen slaan de plank zoooooo erg mis.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:08 schreef BigFire het volgende:
Nogmaals ik ben absoluut geen Lama's fan maar ik zie toch waar het fout gaat bij de Kannibalen i.t.t. de Lama's.
- lijkt teveel op de Lama's. het idee is niet meer nieuw
- veel te veel deelnemers. 2-3 is genoeg.
- niet grappige deelnemers.
Het type humor houd je van of houd je niet van.
Precies. Stop liever je tijd en je geld in het doorontwikkelen van de Lama's (die steeds beter worden) ipv een nieuwe show te beginnen die alleen maar uit stukjes Lama's en DWHN bestaat, maar dan in een bar slechte uitvoering.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Airelle het volgende:
Ik snap ook niet dat BNN dit doet eigenlijk. Waarom gaan ze niet gewoon door met de Lama's?
had het niet beter kunnen verwoorden..quote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Het ontstijgt niet het niveau van een gemiddelde avond met wat vrienden.
Ja dat is nou het vreemde. BNN stopt (bij mij althans) bekend om de diversiteit van de programma's.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef Elvi het volgende:
Nee de Lama's komen in Augustus ofzo weer terug. Dit is gewoon een apart programma.
Joke van Leeuwen is (was) geweldig!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nah, dat is weer overdrevenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:42 schreef nonzz het volgende:
[..]
De planeet aarde kent geen grappige vrouwen
Dennis van de Ven mag ook blijven en misschien met z'n 4-en wordt het nog wat. De dames waren imo compleet overbodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vond alleen Jeroen en Dennis echt grappig uit de hoek komen, die deden ook redelijk hun best, maar de restVolgende week gewoon die 2 + Horace Cohen en dan nog eens kijken....
quote:Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Je punt is?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Inso: Als ik op je @@@ klik krijg ik:
[..]
waarom heb je er @@@ achter staan, en hoe krijg ik dat ookquote:
@@@ is een 'tag' net als 'moderator' 'forum admin' ed. Tag krijg je van de crew en dat doen ze eigenlijk niet zomaar want tags zijn geen speelgoed. Maar ik heb een uitzonderingspositie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarom heb je er @@@ achter staan, en hoe krijg ik dat ook
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
@@@ is een 'tag' net als 'moderator' 'forum admin' ed. Tag krijg je van de crew en dat doen ze eigenlijk niet zomaar want tags zijn geen speelgoed. Maar ik heb een uitzonderingspositie.![]()
Ontopic; Wat een flutprogramma zeg..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef homerjay het volgende:
Krijgen ze betaald per (on)zin die ze uitkramen of zo? Zou een stuk beter zijn als ze hun mond hielden tot ze écht een grappige opmerking hebben. En die nieuwslezers waren wel een dramatisch dieptepunt. Lachen om een vlaamse stem of een serieus nos journaal. Nounou!
ben zowiezo geen fan van toneelstukjes en waarom dit in zo'n programma moet weet ik niet. Leuk is het in elk geval niet. Het ergste was nog wel dat het idee door die improvisatie helemaal verlaten wordt. Het gaat niet meer over het nieuws maar flauwe toneelstukjes verzinnen die beginnen bij een nieuwsfeit maar direct afdwalen naar kleuterhumor.
DWHN roeleert nog steeds.
Mee eens! Slap aftreksel van de Lama's, heb er geen 1 x om kunnen lachen. Plus ik kwam heel veel 'onderdelen' tegen die me wel erg bekend voor kwamen uit andere programma's, zoals DitWasHetNieuws bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef Tali-banaan het volgende:
Baggerprogramma.
Bij elke opmerking had ik zoiets: ja, dat kan ik ook wel verzinnen.
En waarom zou je naar iets kijken wat je zelf ook wel kunt verzinnen?
Fout gedacht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef dapluiz het volgende:
Tina niet de zus van ? Ow, ik dacht het, qua naam en uiterlijk ..
Volgens mij ben je gewoon zo'n Sara Kroos-type:quote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Elvi het volgende:
Wáárom kiezen ze altijd on-grappige vrouwen uit? Ik kan het 100 keer beter en mn vriendinnen ook! Laat ons es meedoen aan zo'n programma ipv die huppelkutjesDie wijven durven gen grove grappen te maken of zelfspot te hebben...
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sara Kroos wel.
Maar die doet dat dan weer op zo'n niet-originele, afgejatte, debiele, naar laag niveau riekende manier dat het gewoon om te huilen is.
Sara Kroos is gewoon zó lomp dat het (bij mij tenminste) plaatsvervangende schaamte opwekt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon zo'n Sara Kroos-type:
[..]
[..]
Kwa lichaamsbouw wel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij ben je gewoon zo'n Sara Kroos-type:
mja ik ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien vanavond toch nog maar een keer proberen
hehe, moet je de poll op de site in je sig eens kijken....quote:Op maandag 6 maart 2006 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien vanavond toch nog maar een keer proberen
Over een kleine 10 minuten.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:52 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat?
ik vond hem wel grappig als een pop-negerquote:Op maandag 6 maart 2006 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom doet Horace Cohen een neger na?
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Alleen die Jeroen van Koningsbrugge (die Citroenverkoper) die is eigenlijk als enigste leuk
quote:
Zij willen grappig zijn, maar het lukt niet.quote:
quote:
Het is niet eens geimproviseerd volgens mij.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:04 schreef TheVulture het volgende:
een paar goede scriptwriters zouden niet verkeerd zijn... improvisatie-talent van deze mensen is hopeloos... alleen Jeroen van Koningsbrugge blijft overeind
nee, ik heb het geprobeerd, kansloos programmaquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is toch gewoon echt niet grappig?
Sara Kroos is van de lama's en in tegenstelling tot deze twee dozen wél grappigquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat 'wijf' is Sandra Kroos? Wel cute, maar een carieré bij TV-webgirls zou beter bij haar passen.![]()
Dat is Sara Kroos niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat 'wijf' is Sandra Kroos? Wel cute, maar een carieré bij TV-webgirls zou beter bij haar passen.![]()
Ze is grappiger dan deze 2 wijven, maar Sara Kroos is OOK absoluut niet grappigquote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sara Kroos is van de lama's en in tegenstelling tot deze twee dozen wél grappig
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan verschillen we van mening, ik vind Sara echt leukquote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze is grappiger dan deze 2 wijven, maar Sara Kroos is OOK absoluut niet grappig
OK.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat komt weer terug, maar pas volgend seizoen geloof ik...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef R-Alph het volgende:
Lama's trouwens helemaal ten einde?
Gelukkig. Dan word het maar snel de dvd van de lama's halen voor de komende tijd.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat komt weer terug, maar pas volgend seizoen geloof ik...
die moet maar gauw Lama wordenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo zielig voor Jeroen, die is de enige leuke
Ik denk niet dat ze vorige week hun eigen programma hebben durven terugzien.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Het meest erge van alles is dat ze gewoon niet doorhebben dat ze niet-grappig zijn.
He Jelle, Maren nog gezien?quote:
Amenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toch nog een applausje voor die Jeroen van Koningsbrugge, en een hele hap kots voor de rest
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Jelle, Maren nog gezien?
compleet off-topic I know maar over de kannibalen valt echt niks leuks te zeggen
was inderdaad het enige leuke stukjequote:Op maandag 6 maart 2006 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik moest alleen even lachen bij Tageschau![]()
dat denk ik ook, dit hinkt teveel op twee gedachten, aan de ene kant de Lama's en aan de andere kant Dit was het Nieuws.... jammer dat ze op Jeroen van K. na alleen maar talentloze mensen hebben aangetrokken, met als absoluut dieptepunt die twee mutsenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik geef het nog 2 of 3 uitzendingen tot BNN de stekker eruit trekt.
Nu maar sinds maanden weer eens Jensen kijken.![]()
Je kunt je tijd vast beter besteden... het was verschrikkelijk slecht, met de twee vrouwen als ultiem dieptepuntquote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb deze week toch maar America's Next Topmodel gekeken. Moet ik de Kannibalen op internet terugkijken of is dat verspilde moeite?.
Hoe deed Tina het trouwens? Heb in de commercial break even gezapt en zag dr weer niks doen. Of nee wacht, ze kroop tussen de benen van die dikke door en riep 'hallo mensen'..
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb deze week toch maar America's Next Topmodel gekeken. Moet ik de Kannibalen op internet terugkijken of is dat verspilde moeite?.
Wat denk je zelf?quote:Hoe deed Tina het trouwens?
Ik lees 'm nu pas maar daar gaat mijn drinken over mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:50 schreef kastanova het volgende:
Een vrouw is in principe alleen grappig als ze onder een bus loopt of ergens vanaf flikkert...
Ik zet 5 euro op "na vanavond"quote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef Insomaniac het volgende:
Duidelijk.. Thnx Bupie en Vulture.
.
Is er al een 'gok hier wanneer de Kannibalen geschrapt gaat worden' topic?.
Ik denk dat ze het nog een keer proberen zonder Tina en Eva en dat dán de stekker er uit gaat.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb weggezaptGoisteren, het niveau daalde te erg
Hatchet Face ja!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:23 schreef Lieke_K het volgende:
Zeg die ene griet, die doet me denken aan Hatchet uit Cry Baby... Of kent hier niemand die film? Het is in ieder geval niet echt een compliment.
hij is dan ook het enige lichtpuntje in deze show... ik gok erop dat dit echt de laatste uitzending is want het wil gewoon maar niet leuk wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef 14.gif het volgende:
Ik vind Jeroen van Koningsbrugge wel grappig![]()
Eensquote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Geef Jeroen van Koningsbrugge maar een show in zijn eentje"ik zit te poepen"
De rest mag bij het grof vuil
Waar ging dat in Godsnaam over?? "Ik zit te schijten"quote:Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef Stansfield het volgende:
Zo idd zeg. Dat telefoongesprekje is alleen leuk als hij erbij is. De rest mag echt weg.
Als Sara Kroos inderdaad stopt mag hij d'r wel voor vast bijkomen... al zullen ze wel een vrouw gaan zoeken... maar vrouwen met humor vinden is nog moeilijker dan in de Sahara naar een druppel water zoekenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eens
hij was tijdje terug ook bij de lama's, toen was hij ook erg sterk![]()
Hier moet ik nog harder om lachen dan om welke grap dan ook in De Kannibalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef dramslag het volgende:
BNN heeft ook eindelijk een drama-serie.
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef dramslag het volgende:
BNN heeft ook eindelijk een drama-serie.
357.000quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
327.000 kijkers gisteren, vorige week nog 504.000
Of er waren een paar mensen die perongeluk de TV aan hadden laten staan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef Smeich het volgende:
Ja, mensen willen waarschijnlijk zien hoe kut het werkelijk is ipv alleen maar horen zeggen.
Welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:55 schreef Repeat het volgende:
Wat een treurig programma dit zeg
En die citroenverkoper is ook helemaal niet grappig, hij haalt het zeker niet bij de mannen van de lama's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |