Ik vind het ook niet grappig...maar waarom is het niet grappig?
Het concept vind ik wel echt leuk.
Het is in principe gewoon naar spelletjes kijken net zoals bij de lama's, maar dan gaat het over actuele onderwerpen.
Patrick Lodiers moet in ieder geval wel weg, dat is zo'n kneus, ik snap sowieso al niet wat hij bij BNN doet...sorry ik vind hem echt oerslecht.
Ook bij de lama's, maar daar word ie nog getreiterd dus heeft hij nog een beetje nut.
Bij de kannibalen heeft hij trouwens exact dezelfde manier van presenteren...das nie goed..
Eric Corton is leuk in de kroeg, maar het is geen comedian, ook weg.
Die doet het toch alleen maar om geld te verdienen.
Jeroen van KoningsBrugge lijkt me wel leuk, hij is lekker flexibel met zijn lichaamstaal en spraak.
Horace Cohen is ook wel leuk, maar die heeft echt dezelfde grappen, stijl en humor als Ruben van de Meer, dus wéér een vergelijking met de lama's.
Maar op zich kunnen hun 2 en Dennis van de Ven wel leuk samenspelen.
Edo zweet, dat vind ik vies om naar te kijken, en doe asjeblieft een normaal tshirt aan, we zien toch wel dat je een bolle bierbuik hebt.
Die wijven durven bijna niks te zeggen, daardoor maken ze slechte grappen.
Maar vrouwen doen het toch nooit goed, want het ging hier over Sara Kroos die wél durft en heerlijk grof kan zijn en die krijgt daar veel kritiek over.
Zitten er nog meer mensen in, nee toch?
Wat me ook irriteert is dat decor, dat heeft zo'n koele uitstraling, de Kannibalen kunnen er ook niks mee doen.
Ze proberen af en toe zo'n steentje, maar dat slaat echt nergens op.