quote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik een stoel en een stuk touw.
Wilko Terwijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb in tijden niet zo'n bagger gezien.
Ja, dat is het ergerlijke! @$%*#quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terwijl die Edo en die Jeroen best grappig zouden kunnen zijn.
Eva van der Gucht heeft ook een keer in De Vloer Op geimproviseerd, en dat was best goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tenenkrommend slecht. Terwijl die Edo en die Jeroen best grappig zouden kunnen zijn.
Maar dit is echt beneden alle peil.
quote:
Nog zo'n stuk verdriet.quote:
Die kinderen op het einde: Mogen we nu oversteken?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Alleen die Jeroen is leuk. Die citroenverkoper zeg maar
Geef papa maar even aan mij jaquote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die kinderen op het einde: Mogen we nu oversteken?![]()
Kost dat evenveel als 1 Xbox 360.
Daar kun je er wel 100 van kopen.
*kind belt ouders*
Geef die maar aan mij.![]()
Ik denk dat die komt te vervallenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
kut vergeten, zit bond te kijken... wanneer herhaling?
Bespaar je de moeitequote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
Doe geen moeite.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
idd, de reclame is leukerquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad, het is namelijk afgelopen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
Bond? kut vergeten, zat kannibalen te kijken... wanneer herhaling?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
Ik mis Sarah en de twee Rubens en heel het team van de Lama's.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sara Kroos.![]()
Flauw programma trouwens.![]()
Oh shit, ja, nog zo'n tenenkrommend slecht programma van BNN met niet-grappige mensen die denken dat ze grappig zijn!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Ow hoi, we kunnen naar "Laughing Matters.
Ik ga mijn slaapzak naar de stomerij brengen.
Daar moet ik bij zijn.
Het nederlands 'cabaret' kent geen grappige vrouwenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb welgeteld 2 minuten gekeken... (America's Next Topmodel was véél beter) Maar god wat was die vrouw slecht
![]()
Wáárom kiezen ze altijd on-grappige vrouwen uit? Ik kan het 100 keer beter en mn vriendinnen ook! Laat ons es meedoen aan zo'n programma ipv die huppelkutjesDie wijven durven gen grove grappen te maken of zelfspot te hebben...
![]()
Ik vind Brigitte Kaandorp nog wel gaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nederlands 'cabaret' kent geen grappige vrouwen
volgens mij is die al 10 jaar met pensioenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:47 schreef moz het volgende:
[..]
Ik vind Brigitte Kaandorp nog wel gaan...
Tineke schouten is toch wel een goeie cabaretier hoor....quote:Op maandag 27 februari 2006 22:47 schreef moz het volgende:
[..]
Ik vind Brigitte Kaandorp nog wel gaan...
Sara Kroos wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Elvi het volgende:
Die wijven durven gen grove grappen te maken of zelfspot te hebben...![]()
with all due respect...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Tineke schouten is toch wel een goeie cabaretier hoor....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |