Wacht maar tot ik mee ga doenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nederlands 'cabaret' kent geen grappige vrouwen
we wachten vol spanningquote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mee ga doenTot nu toe zijn er idd geen grappige vrouwen...
De planeet aarde kent geen grappige vrouwenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze grappig zijn, zorgen alleen maar voor plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze grappig zijn, zorgen alleen maar voor plaatsvervangende schaamte.
Een vrouw is in principe alleen grappig als ze onder een bus loopt of ergens vanaf flikkert...
Tina is niet de zus van Caroline.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:22 schreef dapluiz het volgende:
die Tina (zus van caroline de bruijn, janine uit GTST kwam ik later pas achter) had toen wel wat meer te vertellen maar ook neit al te grappig, en die Eva is helemaal nooit leuk.
Misschien als er een aflevering komt met Horace Cohen en Dennis vd. Ven (de echte) dat he tmisschien een beetje leuk word, want die 2 waren samen met Jeroen toen de leukste.
Nou, ik hou van het type humor, ben dol op DWHN en de Lama's, maar de Kannibalen slaan de plank zoooooo erg mis.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:08 schreef BigFire het volgende:
Nogmaals ik ben absoluut geen Lama's fan maar ik zie toch waar het fout gaat bij de Kannibalen i.t.t. de Lama's.
- lijkt teveel op de Lama's. het idee is niet meer nieuw
- veel te veel deelnemers. 2-3 is genoeg.
- niet grappige deelnemers.
Het type humor houd je van of houd je niet van.
Precies. Stop liever je tijd en je geld in het doorontwikkelen van de Lama's (die steeds beter worden) ipv een nieuwe show te beginnen die alleen maar uit stukjes Lama's en DWHN bestaat, maar dan in een bar slechte uitvoering.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Airelle het volgende:
Ik snap ook niet dat BNN dit doet eigenlijk. Waarom gaan ze niet gewoon door met de Lama's?
had het niet beter kunnen verwoorden..quote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Het ontstijgt niet het niveau van een gemiddelde avond met wat vrienden.
Ja dat is nou het vreemde. BNN stopt (bij mij althans) bekend om de diversiteit van de programma's.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef Elvi het volgende:
Nee de Lama's komen in Augustus ofzo weer terug. Dit is gewoon een apart programma.
Joke van Leeuwen is (was) geweldig!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nah, dat is weer overdrevenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:42 schreef nonzz het volgende:
[..]
De planeet aarde kent geen grappige vrouwen
Dennis van de Ven mag ook blijven en misschien met z'n 4-en wordt het nog wat. De dames waren imo compleet overbodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vond alleen Jeroen en Dennis echt grappig uit de hoek komen, die deden ook redelijk hun best, maar de restVolgende week gewoon die 2 + Horace Cohen en dan nog eens kijken....
quote:Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Je punt is?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Inso: Als ik op je @@@ klik krijg ik:
[..]
waarom heb je er @@@ achter staan, en hoe krijg ik dat ookquote:
@@@ is een 'tag' net als 'moderator' 'forum admin' ed. Tag krijg je van de crew en dat doen ze eigenlijk niet zomaar want tags zijn geen speelgoed. Maar ik heb een uitzonderingspositie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarom heb je er @@@ achter staan, en hoe krijg ik dat ook
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
@@@ is een 'tag' net als 'moderator' 'forum admin' ed. Tag krijg je van de crew en dat doen ze eigenlijk niet zomaar want tags zijn geen speelgoed. Maar ik heb een uitzonderingspositie.![]()
Ontopic; Wat een flutprogramma zeg..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef homerjay het volgende:
Krijgen ze betaald per (on)zin die ze uitkramen of zo? Zou een stuk beter zijn als ze hun mond hielden tot ze écht een grappige opmerking hebben. En die nieuwslezers waren wel een dramatisch dieptepunt. Lachen om een vlaamse stem of een serieus nos journaal. Nounou!
ben zowiezo geen fan van toneelstukjes en waarom dit in zo'n programma moet weet ik niet. Leuk is het in elk geval niet. Het ergste was nog wel dat het idee door die improvisatie helemaal verlaten wordt. Het gaat niet meer over het nieuws maar flauwe toneelstukjes verzinnen die beginnen bij een nieuwsfeit maar direct afdwalen naar kleuterhumor.
DWHN roeleert nog steeds.
Mee eens! Slap aftreksel van de Lama's, heb er geen 1 x om kunnen lachen. Plus ik kwam heel veel 'onderdelen' tegen die me wel erg bekend voor kwamen uit andere programma's, zoals DitWasHetNieuws bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef Tali-banaan het volgende:
Baggerprogramma.
Bij elke opmerking had ik zoiets: ja, dat kan ik ook wel verzinnen.
En waarom zou je naar iets kijken wat je zelf ook wel kunt verzinnen?
Fout gedacht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef dapluiz het volgende:
Tina niet de zus van ? Ow, ik dacht het, qua naam en uiterlijk ..
Volgens mij ben je gewoon zo'n Sara Kroos-type:quote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Elvi het volgende:
Wáárom kiezen ze altijd on-grappige vrouwen uit? Ik kan het 100 keer beter en mn vriendinnen ook! Laat ons es meedoen aan zo'n programma ipv die huppelkutjesDie wijven durven gen grove grappen te maken of zelfspot te hebben...
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sara Kroos wel.
Maar die doet dat dan weer op zo'n niet-originele, afgejatte, debiele, naar laag niveau riekende manier dat het gewoon om te huilen is.
Sara Kroos is gewoon zó lomp dat het (bij mij tenminste) plaatsvervangende schaamte opwekt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon zo'n Sara Kroos-type:
[..]
[..]
Kwa lichaamsbouw wel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij ben je gewoon zo'n Sara Kroos-type:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |