Wacht maar tot ik mee ga doenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nederlands 'cabaret' kent geen grappige vrouwen
we wachten vol spanningquote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mee ga doenTot nu toe zijn er idd geen grappige vrouwen...
De planeet aarde kent geen grappige vrouwenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nederlands 'cabaret' kent geen grappige vrouwen
Vrouwen die denken dat ze grappig zijn, zorgen alleen maar voor plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mee ga doenTot nu toe zijn er idd geen grappige vrouwen...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze grappig zijn, zorgen alleen maar voor plaatsvervangende schaamte.
Een vrouw is in principe alleen grappig als ze onder een bus loopt of ergens vanaf flikkert...
Tina is niet de zus van Caroline.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:22 schreef dapluiz het volgende:
die Tina (zus van caroline de bruijn, janine uit GTST kwam ik later pas achter) had toen wel wat meer te vertellen maar ook neit al te grappig, en die Eva is helemaal nooit leuk.
Misschien als er een aflevering komt met Horace Cohen en Dennis vd. Ven (de echte) dat he tmisschien een beetje leuk word, want die 2 waren samen met Jeroen toen de leukste.
Nou, ik hou van het type humor, ben dol op DWHN en de Lama's, maar de Kannibalen slaan de plank zoooooo erg mis.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:08 schreef BigFire het volgende:
Nogmaals ik ben absoluut geen Lama's fan maar ik zie toch waar het fout gaat bij de Kannibalen i.t.t. de Lama's.
- lijkt teveel op de Lama's. het idee is niet meer nieuw
- veel te veel deelnemers. 2-3 is genoeg.
- niet grappige deelnemers.
Het type humor houd je van of houd je niet van.
Precies. Stop liever je tijd en je geld in het doorontwikkelen van de Lama's (die steeds beter worden) ipv een nieuwe show te beginnen die alleen maar uit stukjes Lama's en DWHN bestaat, maar dan in een bar slechte uitvoering.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Airelle het volgende:
Ik snap ook niet dat BNN dit doet eigenlijk. Waarom gaan ze niet gewoon door met de Lama's?
had het niet beter kunnen verwoorden..quote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Het ontstijgt niet het niveau van een gemiddelde avond met wat vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |