Trouwens, heb je Søndral weleens een 10 km zien rijden?quote:
Ja, eenschquote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Denewar het volgende:
leuk onderdeel voor ows!!
Jupsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Denewar het volgende:
leuk onderdeel voor ows!!
Brons in Vancouverquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef MissHobje het volgende:
Ja zie je zelfs 3e die Angenent![]()
Toch knap gedaan![]()
Laten we nou ophouden over Parra.quote:
ja of Loyquote:Op zondag 5 maart 2006 17:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zul je zien 1. Michaud, 2. Brian, 3. Bouttiete
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zul je zien 1. Michaud, 2. Brian, 3. Bouttiete
Ik denk dat hij dat zeker ook vind, was hij misschien nog getrouwd geweestquote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef Arcee het volgende:
Parra had gewoon moeten stoppen na SLC.
Ja, die reed bewust met intervalsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trouwens, heb je Søndral weleens een 10 km zien rijden?
om en om rondjes 31 en 37geweldig om te zien
Mooie finish.quote:
Dat wordt gaaf!quote:
Ik heb m ook niet gezien, maar hij zou wel meedoen toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Norrage het volgende:
Deed Chad wel mee? Ik heb hem niet gezien en er niks over gehoord (Maar dat laatste zal wel liggen aan de intelligentie van Hersman en Snoeks :p)
Hee Flits,ook weer in de basis?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb m ook niet gezien, maar hij zou wel meedoen toch?
foowtoowquote:
Proost !!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
foowtoow
jamaar ik ben druk met de studie
Mooi dat het een fijne dag was, over 2 weken dan maar naar Calgary ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
Mensen het was hartstikke leuk! Ik heb me prima vermaakt
Parra was weer hartstikke relaxt! Toen hij voor het eerst langs ons vak reed riep iemand een seconde of 30 "Parraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa", dat kon hij zeer waarderen, bleef omkijken en stak zijn duim op. Een minuut of twintig later kwam hij naar ons vak toe en vroeg welke gozer dat deed, die kreeg toen zijn zonnebril. Stoere actie
Ik zal zo wel even wat foto's posten van Maren
Ze reed als enige vrouw na de 1500 meter nog wat rondjes maar reageerde helaas niet op mijn "Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeeeeeeen"
ik krijg ze niet kleiner.. ben al blij dat ik ze geupload heb gekregenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mooi dat het een fijne dag was, over 2 weken dan maar naar Calgary ?
Oooh, was jij dat die zo aan het schreeuwen was.
foto's mogen trouwens wel iets kleiner
geen idee, ik heb er niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
nog steeds alleen maar kruisjes... doe ik zelf iets fout dan ofzo?
ik heb stiekum allemaal rode kruisjes gefotografeerdquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
nog steeds alleen maar kruisjes... doe ik zelf iets fout dan ofzo?
ze lijken zo wel op de foto's die ik altijd maak in overdekte ijsbanen. Die mislukken op de een of andere manier altijd.![]()
ik heb er ook geen verstand vanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen idee, ik heb er niet zoveel verstand van
Was trouwens het praatje van Renate voor Barbara ook op TV?
Maren is leukquote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
Mensen het was hartstikke leuk! Ik heb me prima vermaakt
Parra was weer hartstikke relaxt! Toen hij voor het eerst langs ons vak reed riep iemand een seconde of 30 "Parraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa", dat kon hij zeer waarderen, bleef omkijken en stak zijn duim op. Een minuut of twintig later kwam hij naar ons vak toe en vroeg welke gozer dat deed, die kreeg toen zijn zonnebril. Stoere actie
Ik zal zo wel even wat foto's posten van Maren
Ze reed als enige vrouw na de 1500 meter nog wat rondjes maar reageerde helaas niet op mijn "Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeeeeeeen"
Waarom niet? In het skeeleren zijn zulke afstanden heel normaal, hij was bijvoorbeeld goed op de 15000 meter, maar ook de marathon (42 km) kon hij prima aan. Ik denk dat Hedrick in zo'n minimarathon nog beter tot zijn recht zou komen dan puur op de lange baan...quote:
ja. hij reed de 1500 meter.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef Norrage het volgende:
Deed Hedrick nou uberhaupt mee vandaag is mijn vraag?
(aan de minimarathon) aangezien hij op de startlijst stond....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |