gebeurt dat weleens? Ik heb weinig(lees geen) kennis van marathonschaatsenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:07 schreef MiLalaa het volgende:
ik had het toch wel leuk gevonden als er ook vrouwen hadden mee mogen doen tegelijkertijd. Misschien.
nee niet tegelijkertijd. Dames schaatsen vaak minder rondes. Maar nu het toch een probeersel is, waarom zouden de vrouwen het niet mogen?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef sturky100 het volgende:
[..]
gebeurt dat weleens? Ik heb weinig(lees geen) kennis van marathonschaatsen
nee, alleen met natuurijsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef sturky100 het volgende:
[..]
gebeurt dat weleens? Ik heb weinig(lees geen) kennis van marathonschaatsen
Wedden dat Jan Bos en Bob de Jong dan wel wat langer doorgereden zouden zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
Had ook best interessant geweest met Klassen en Hughes en Pechstein erbij.
ergens achterin, samen met de norenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef MiLalaa het volgende:
waar zit Rintje?
maar was wel vergeten om er eerst brandstof bij te doenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Bruce117 het volgende:
Gianni zet de turbo aan
Dan ken jij Chad nog nietquote:Op zondag 5 maart 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
dr_flash: zo vreemd is dat niet. Langebaanschaatsers houden van VLAKKE races.
Dit is sprinten, inhouden, sprinten, inhouden etc
Dat kennie niet over 40 rondjes hoor.quote:
Hmm goed punt, wel. Maar je ziet wel dat die lui die de overstap maken, het erg goed doen. Angenent is ook eens Nederlands kampioen op de 10 km geweest, paar jaar geleden. Gretha Smit jankt bij de eerste serieuze 5 km het wereldrecord aan puin...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
dr_flash: zo vreemd is dat niet. Langebaanschaatsers houden van VLAKKE races.
Dit is sprinten, inhouden, sprinten, inhouden etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |