Heb ik gedaan. Ben echt zeer onder de indruk.quote:
ik wil zeggen: typisch parra'' of typisch amerikaans''quote:
nee, die mini marathon nog. Als heddrick of kramer wintquote:
nogal hequote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ik wil zeggen: typisch parra'' of typisch amerikaans''
Ja, so what
Oh. sorry, ik praat tegen mezelf
Ja of de 100 meterquote:Op zondag 5 maart 2006 16:54 schreef TheVulture het volgende:
mini-marathon (zoals een puntenkoers bij het baanwielrennen) of estafette's vind ik voor de OWS wel een goed idee...
nou waarom niet eigenlijk, er zitten nog wat gaten in het schaatsprogramma, er waren nu zo'n drie schaatsloze dagen die van mij best ingevuld mogen wordenquote:
Parra heeft in zijn carriere ontzettend naar 1 doel toegeleefd. Toen hij dat doel haalde was het daarna een beetje rondjes rijden in de marge.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:47 schreef Hankster het volgende:
Parra .. ik vond het altijd een overgewaardeerde schaatser, maar dit jaar heeft hij het ook echt klote gehad. Sterkte iig.
Goed..hoelaat begint die marathon eigenlijk? Of zijn ze al begonnen?
De Jong kijkt altijd of ie stuk zit.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:03 schreef Denewar het volgende:
de jong zit al stuk
nou niet meteen gaan overdrijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:04 schreef MiLalaa het volgende:
wat sneu voor die duitsers
OM naar het publiek te zwaaienquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom deed bob eigenlijk mee ??
quote:
Denk ff lekker trainenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom deed bob eigenlijk mee ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |