Toch nietquote:Op zondag 5 maart 2006 15:47 schreef kevin85 het volgende:
Lijkt exact op de race op de OS tussen Simon en Fabrice..
Wust die de 1000 en de 1500m wintquote:
Lukt hem toch nietquote:Op zondag 5 maart 2006 15:49 schreef sturky100 het volgende:
hub chad!, baanrecord of 4e
Tja de 1500 was Klassen in SLC oppermachtig was Wust nooit aangekomen. De 1000 meter misschien wel.... Maar was ze iets te langzaam begonnen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Morrisson is ook best een goeie schaatser
quote:Friesinger niet naar WK allround
**Anni Friesinger doet over twee weken
niet mee aan de WK allround in Calgary.
De Duitse titelverdedigster twijfelde
al een tijdlang over haar deelname,maar
heeft nu besloten een vroegtijdig einde
aan haar seizoen te geven.
"De batterijen zijn helemaal leeg",zo
stelde Friesinger."Ik moet nu naar mijn
lichaam luisteren en dat zegt dat ik
het niet moet doen."
Parra is net zo glad.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
en die prodent-gigolo van een hedrick mooi doen alsof al die mensen voor hem juichen
Vancouver is niet zo verquote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef Arcee het volgende:
Parra had gewoon moeten stoppen na SLC.
Gezien de 1500/3000 meter word het een Wust/Klassen onderonsje. Hopelijk met iets meer concurentie dan bij het EK toen de top 3 volgensmij op 2 punten van de nummer 4 zat.quote:
geeft de uitdrukking PG weer nieuwe diepgangquote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
en die prodent-gigolo van een hedrick mooi doen alsof al die mensen voor hem juichen
Groves kan ook wel meedoen en Groenewold, maar die gaan voor plek 3.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gezien de 1500/3000 meter word het een Wust/Klassen onderonsje. Hopelijk met iets meer concurentie dan bij het EK toen de top 3 volgensmij op 2 punten van de nummer 4 zat.
jawel maar ik kreeg toch een beetje een "er had veel meer ingezeten" gevoelquote:
Whehhehequote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Arcee het volgende:
Oh, stil, Nijenhuis heeft 1 goeie race gereden dit seizoen.
ja luister nou gewoon ffquote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Arcee het volgende:
Oh, stil, Nijenhuis heeft 1 goeie race gereden dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |