Straftraining van Peter Mueller voor het collectief falen in Torinoquote:Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef Remzz het volgende:
Erg leuke deelnemerslijst aan de mini marathon trouwens:
http://www.knsb.nl/upload/marathon/marathon2006/massstart.asp
Alle Noren,
start mueller zelf dan ook?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straftraining van Peter Mueller voor het collectief falen in Torino
Die heeft vannacht koorts gekregen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef sturky100 het volgende:
Wat moeten wij nou nog op de 1500m? en wat was er met kuipers? was even p*ssen.
Fabrice he? of stiekem davis?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Remzz het volgende:
Baarecord is 1.45,39, dat kan wel wat sneller denk ik
Simon is ziek..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef sturky100 het volgende:
Wat moeten wij nou nog op de 1500m? en wat was er met kuipers? was even p*ssen.
en dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Ericr het volgende:
'Tussenronde', kan iemand die Hersman een schaats in de hersens slaan?
Kramer misschien... verder?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag allen, how's life?
Hebben jullie ook een beetje het idee naar aanleiding van de uitslagen dit weekend dat de Nederlandse ploeg een beetje verkeerd gepiekt heeft? Dat heb ik namelijk wel....
Erg he. Vķķ'r de 1500 begon zei ie ook: '' Misschiern zorgt Neijenhuis voor een verrassing, net als Wüst''quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Ericr het volgende:
'Tussenronde', kan iemand die Hersman een schaats in de hersens slaan?
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Erg he. Vķķ'r de 1500 begon zei ie ook: '' Misschiern zorgt Neijenhuis voor een verrassing, net als Wüst''![]()
Nijenhuis.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Erg he. Vķķ'r de 1500 begon zei ie ook: '' Misschiern zorgt Neijenhuis voor een verrassing, net als Wüst''![]()
vrij overdreven? stomme opmerking. ik, en wij weten al een tijdje dat wust bij de top hoort op deze afstand. En Neijenhuis? 2 jaar geleden een beetjequote:
Mooie gast, welquote:
Ik vind Parra he-le-maal niks. Nepkampioen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie gast, welmaar dat gehuil heel de tijd, dat hoeft niet zo van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |