ja ik heb ff de quote tags weggepoetst, maar was verder natuurlijk gewoon schaamteloos jatwerkquote:
Wat denk je niet?quote:
Zo valt 't mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ff de quote tags weggepoetst, maar was verder natuurlijk gewoon schaamteloos jatwerk![]()
Prutswerk, Flash.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja hoere er moet nog "deel 3" achter de TT
Ik denk dat Friesinger niet mee gaat doen in Calgary, als ik de woorden van Ria analyseer.quote:
Jammer.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk dat Friesinger niet mee gaat doen in Calgary, als ik de woorden van Ria analyseer.
nou ja, het zegt voldoende over waar zij haar prioriteiten legde.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef Arcee het volgende:
Klassen tweede op de 1500 in de Worldcup.
Klassen is de absolute 1500 meter-koningin.
Inderdaad, zo even 2 supersterke vrouwen verslaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Remzz het volgende:
Wat is Wüst toch ongeloofelijk goed
Echt als je op je 19e dit al kan
Kwam er helaas voor haar niet uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
nou ja, het zegt voldoende over waar zij haar prioriteiten legde.
Met dikke mispeer en alquote:Op zondag 5 maart 2006 14:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, zo even 2 supersterke vrouwen verslaan.
ja, die staan niet zó scherpquote:Op zondag 5 maart 2006 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
"Al m'n PR's verbeteren", dat belooft veel.
Dat wordt de 5e vrouw onder de 1:14 op de 1000quote:Op zondag 5 maart 2006 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
"Al m'n PR's verbeteren", dat belooft veel.
Op een allround-toernooiquote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt de 5e vrouw onder de 1:14 op de 1000
f*ck, die rijdt ze nietquote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt de 5e vrouw onder de 1:14 op de 1000
Mwou vind ik zelf niet zo heel boeiend.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik begreep dat er ook 100 meter gereden wordt vandaag? Wil ik ook weleens zien
Op de grote momenteel ook wel. Friesinger en Klassen lijken wat minder en ook Groves kwam lang niet aan de tijd van Wüst op de 1500.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:10 schreef sturky100 het volgende:
ik denk dat ze met een kleine vierkamp de beste kan zijn. Maar die wordt bijna nooi meer verreden
Tweede achter Sablikova is ook mooiquote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef Remzz het volgende:
Op de 5000 ook wel hoor. Die rijd ze gewoon nooit maar ook die kan ze winnen.
Dacht dat het sneller was maar toch ik ben benieuwd wat ze zal rijden.quote:5000 meter:
7:09.23 09-01-2005 Heerenveen, Thialf Stadion
Opmerking: NEDERLANDS RECORD JUNIOREN *
Nee nu is de 100 meter aan de gang, klopt precies.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:18 schreef maril het volgende:
De mannen worden kennelijk in samenvattende vorm uitgezonden.
Komt niet op tv.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik begreep dat er ook 100 meter gereden wordt vandaag? Wil ik ook weleens zien
ik denk niet dat ze de 5 km al kan winnen. Misschien over een (paar) jaar. Bij anni keek ik wel op vorig jaar dat ze de 5 km won bij ? wk allround of wk afstandenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dacht dat het sneller was maar toch ik ben benieuwd wat ze zal rijden.
jammer toch... Live uitslagen kan ik ook nergens vinden, ook niet onder die link in ARCEE's OPquote:
Weheh.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
jammer toch... Live uitslagen kan ik ook nergens vinden, ook niet onder die link in ARCEE's OP
die PR staat al dik een jaar en in die tijd is ze veel sterker geworden dus daar moet nogal wat vanaf kunnen!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dacht dat het sneller was maar toch ik ben benieuwd wat ze zal rijden.
Straftraining van Peter Mueller voor het collectief falen in Torinoquote:Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef Remzz het volgende:
Erg leuke deelnemerslijst aan de mini marathon trouwens:
http://www.knsb.nl/upload/marathon/marathon2006/massstart.asp
Alle Noren,
start mueller zelf dan ook?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straftraining van Peter Mueller voor het collectief falen in Torino
Die heeft vannacht koorts gekregen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef sturky100 het volgende:
Wat moeten wij nou nog op de 1500m? en wat was er met kuipers? was even p*ssen.
Fabrice he? of stiekem davis?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Remzz het volgende:
Baarecord is 1.45,39, dat kan wel wat sneller denk ik
Simon is ziek..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef sturky100 het volgende:
Wat moeten wij nou nog op de 1500m? en wat was er met kuipers? was even p*ssen.
en dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Ericr het volgende:
'Tussenronde', kan iemand die Hersman een schaats in de hersens slaan?
Kramer misschien... verder?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag allen, how's life?
Hebben jullie ook een beetje het idee naar aanleiding van de uitslagen dit weekend dat de Nederlandse ploeg een beetje verkeerd gepiekt heeft? Dat heb ik namelijk wel....
Erg he. Vóó'r de 1500 begon zei ie ook: '' Misschiern zorgt Neijenhuis voor een verrassing, net als Wüst''quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Ericr het volgende:
'Tussenronde', kan iemand die Hersman een schaats in de hersens slaan?
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Erg he. Vóó'r de 1500 begon zei ie ook: '' Misschiern zorgt Neijenhuis voor een verrassing, net als Wüst''![]()
Nijenhuis.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Erg he. Vóó'r de 1500 begon zei ie ook: '' Misschiern zorgt Neijenhuis voor een verrassing, net als Wüst''![]()
vrij overdreven? stomme opmerking. ik, en wij weten al een tijdje dat wust bij de top hoort op deze afstand. En Neijenhuis? 2 jaar geleden een beetjequote:
Mooie gast, welquote:
Ik vind Parra he-le-maal niks. Nepkampioen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie gast, welmaar dat gehuil heel de tijd, dat hoeft niet zo van mij
Toch nietquote:Op zondag 5 maart 2006 15:47 schreef kevin85 het volgende:
Lijkt exact op de race op de OS tussen Simon en Fabrice..
Wust die de 1000 en de 1500m wintquote:
Lukt hem toch nietquote:Op zondag 5 maart 2006 15:49 schreef sturky100 het volgende:
hub chad!, baanrecord of 4e
Tja de 1500 was Klassen in SLC oppermachtig was Wust nooit aangekomen. De 1000 meter misschien wel.... Maar was ze iets te langzaam begonnen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Morrisson is ook best een goeie schaatser
quote:Friesinger niet naar WK allround
**Anni Friesinger doet over twee weken
niet mee aan de WK allround in Calgary.
De Duitse titelverdedigster twijfelde
al een tijdlang over haar deelname,maar
heeft nu besloten een vroegtijdig einde
aan haar seizoen te geven.
"De batterijen zijn helemaal leeg",zo
stelde Friesinger."Ik moet nu naar mijn
lichaam luisteren en dat zegt dat ik
het niet moet doen."
Parra is net zo glad.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
en die prodent-gigolo van een hedrick mooi doen alsof al die mensen voor hem juichen
Vancouver is niet zo verquote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef Arcee het volgende:
Parra had gewoon moeten stoppen na SLC.
Gezien de 1500/3000 meter word het een Wust/Klassen onderonsje. Hopelijk met iets meer concurentie dan bij het EK toen de top 3 volgensmij op 2 punten van de nummer 4 zat.quote:
geeft de uitdrukking PG weer nieuwe diepgangquote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
en die prodent-gigolo van een hedrick mooi doen alsof al die mensen voor hem juichen
Groves kan ook wel meedoen en Groenewold, maar die gaan voor plek 3.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gezien de 1500/3000 meter word het een Wust/Klassen onderonsje. Hopelijk met iets meer concurentie dan bij het EK toen de top 3 volgensmij op 2 punten van de nummer 4 zat.
jawel maar ik kreeg toch een beetje een "er had veel meer ingezeten" gevoelquote:
Whehhehequote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Arcee het volgende:
Oh, stil, Nijenhuis heeft 1 goeie race gereden dit seizoen.
ja luister nou gewoon ffquote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Arcee het volgende:
Oh, stil, Nijenhuis heeft 1 goeie race gereden dit seizoen.
Heb ik gedaan. Ben echt zeer onder de indruk.quote:
ik wil zeggen: typisch parra'' of typisch amerikaans''quote:
nee, die mini marathon nog. Als heddrick of kramer wintquote:
nogal hequote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ik wil zeggen: typisch parra'' of typisch amerikaans''
Ja, so what
Oh. sorry, ik praat tegen mezelf
Ja of de 100 meterquote:Op zondag 5 maart 2006 16:54 schreef TheVulture het volgende:
mini-marathon (zoals een puntenkoers bij het baanwielrennen) of estafette's vind ik voor de OWS wel een goed idee...
nou waarom niet eigenlijk, er zitten nog wat gaten in het schaatsprogramma, er waren nu zo'n drie schaatsloze dagen die van mij best ingevuld mogen wordenquote:
Parra heeft in zijn carriere ontzettend naar 1 doel toegeleefd. Toen hij dat doel haalde was het daarna een beetje rondjes rijden in de marge.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:47 schreef Hankster het volgende:
Parra .. ik vond het altijd een overgewaardeerde schaatser, maar dit jaar heeft hij het ook echt klote gehad. Sterkte iig.
Goed..hoelaat begint die marathon eigenlijk? Of zijn ze al begonnen?
De Jong kijkt altijd of ie stuk zit.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:03 schreef Denewar het volgende:
de jong zit al stuk
nou niet meteen gaan overdrijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:04 schreef MiLalaa het volgende:
wat sneu voor die duitsers
OM naar het publiek te zwaaienquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom deed bob eigenlijk mee ??
quote:
Denk ff lekker trainenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom deed bob eigenlijk mee ??
gebeurt dat weleens? Ik heb weinig(lees geen) kennis van marathonschaatsenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:07 schreef MiLalaa het volgende:
ik had het toch wel leuk gevonden als er ook vrouwen hadden mee mogen doen tegelijkertijd. Misschien.
nee niet tegelijkertijd. Dames schaatsen vaak minder rondes. Maar nu het toch een probeersel is, waarom zouden de vrouwen het niet mogen?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef sturky100 het volgende:
[..]
gebeurt dat weleens? Ik heb weinig(lees geen) kennis van marathonschaatsen
nee, alleen met natuurijsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef sturky100 het volgende:
[..]
gebeurt dat weleens? Ik heb weinig(lees geen) kennis van marathonschaatsen
Wedden dat Jan Bos en Bob de Jong dan wel wat langer doorgereden zouden zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
Had ook best interessant geweest met Klassen en Hughes en Pechstein erbij.
ergens achterin, samen met de norenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef MiLalaa het volgende:
waar zit Rintje?
maar was wel vergeten om er eerst brandstof bij te doenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Bruce117 het volgende:
Gianni zet de turbo aan
Dan ken jij Chad nog nietquote:Op zondag 5 maart 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
dr_flash: zo vreemd is dat niet. Langebaanschaatsers houden van VLAKKE races.
Dit is sprinten, inhouden, sprinten, inhouden etc
Dat kennie niet over 40 rondjes hoor.quote:
Hmm goed punt, wel. Maar je ziet wel dat die lui die de overstap maken, het erg goed doen. Angenent is ook eens Nederlands kampioen op de 10 km geweest, paar jaar geleden. Gretha Smit jankt bij de eerste serieuze 5 km het wereldrecord aan puin...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
dr_flash: zo vreemd is dat niet. Langebaanschaatsers houden van VLAKKE races.
Dit is sprinten, inhouden, sprinten, inhouden etc
Trouwens, heb je Søndral weleens een 10 km zien rijden?quote:
Ja, eenschquote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Denewar het volgende:
leuk onderdeel voor ows!!
Jupsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Denewar het volgende:
leuk onderdeel voor ows!!
Brons in Vancouverquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef MissHobje het volgende:
Ja zie je zelfs 3e die Angenent![]()
Toch knap gedaan![]()
Laten we nou ophouden over Parra.quote:
ja of Loyquote:Op zondag 5 maart 2006 17:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zul je zien 1. Michaud, 2. Brian, 3. Bouttiete
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zul je zien 1. Michaud, 2. Brian, 3. Bouttiete
Ik denk dat hij dat zeker ook vind, was hij misschien nog getrouwd geweestquote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef Arcee het volgende:
Parra had gewoon moeten stoppen na SLC.
Ja, die reed bewust met intervalsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trouwens, heb je Søndral weleens een 10 km zien rijden?
om en om rondjes 31 en 37geweldig om te zien
Mooie finish.quote:
Dat wordt gaaf!quote:
Ik heb m ook niet gezien, maar hij zou wel meedoen toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Norrage het volgende:
Deed Chad wel mee? Ik heb hem niet gezien en er niks over gehoord (Maar dat laatste zal wel liggen aan de intelligentie van Hersman en Snoeks :p)
Hee Flits,ook weer in de basis?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb m ook niet gezien, maar hij zou wel meedoen toch?
foowtoowquote:
Proost !!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
foowtoow
jamaar ik ben druk met de studie
Mooi dat het een fijne dag was, over 2 weken dan maar naar Calgary ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
Mensen het was hartstikke leuk! Ik heb me prima vermaakt
Parra was weer hartstikke relaxt! Toen hij voor het eerst langs ons vak reed riep iemand een seconde of 30 "Parraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa", dat kon hij zeer waarderen, bleef omkijken en stak zijn duim op. Een minuut of twintig later kwam hij naar ons vak toe en vroeg welke gozer dat deed, die kreeg toen zijn zonnebril. Stoere actie
Ik zal zo wel even wat foto's posten van Maren
Ze reed als enige vrouw na de 1500 meter nog wat rondjes maar reageerde helaas niet op mijn "Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeeeeeeen"
ik krijg ze niet kleiner.. ben al blij dat ik ze geupload heb gekregenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mooi dat het een fijne dag was, over 2 weken dan maar naar Calgary ?
Oooh, was jij dat die zo aan het schreeuwen was.
foto's mogen trouwens wel iets kleiner
geen idee, ik heb er niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
nog steeds alleen maar kruisjes... doe ik zelf iets fout dan ofzo?
ik heb stiekum allemaal rode kruisjes gefotografeerdquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
nog steeds alleen maar kruisjes... doe ik zelf iets fout dan ofzo?
ze lijken zo wel op de foto's die ik altijd maak in overdekte ijsbanen. Die mislukken op de een of andere manier altijd.![]()
ik heb er ook geen verstand vanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen idee, ik heb er niet zoveel verstand van
Was trouwens het praatje van Renate voor Barbara ook op TV?
Maren is leukquote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
Mensen het was hartstikke leuk! Ik heb me prima vermaakt
Parra was weer hartstikke relaxt! Toen hij voor het eerst langs ons vak reed riep iemand een seconde of 30 "Parraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa", dat kon hij zeer waarderen, bleef omkijken en stak zijn duim op. Een minuut of twintig later kwam hij naar ons vak toe en vroeg welke gozer dat deed, die kreeg toen zijn zonnebril. Stoere actie
Ik zal zo wel even wat foto's posten van Maren
Ze reed als enige vrouw na de 1500 meter nog wat rondjes maar reageerde helaas niet op mijn "Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeeeeeeen"
Waarom niet? In het skeeleren zijn zulke afstanden heel normaal, hij was bijvoorbeeld goed op de 15000 meter, maar ook de marathon (42 km) kon hij prima aan. Ik denk dat Hedrick in zo'n minimarathon nog beter tot zijn recht zou komen dan puur op de lange baan...quote:
ja. hij reed de 1500 meter.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef Norrage het volgende:
Deed Hedrick nou uberhaupt mee vandaag is mijn vraag?
(aan de minimarathon) aangezien hij op de startlijst stond....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |