Ik denk niet dat ze vorige week hun eigen programma hebben durven terugzien.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Het meest erge van alles is dat ze gewoon niet doorhebben dat ze niet-grappig zijn.
He Jelle, Maren nog gezien?quote:
Amenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toch nog een applausje voor die Jeroen van Koningsbrugge, en een hele hap kots voor de rest
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Jelle, Maren nog gezien?
compleet off-topic I know maar over de kannibalen valt echt niks leuks te zeggen
was inderdaad het enige leuke stukjequote:Op maandag 6 maart 2006 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik moest alleen even lachen bij Tageschau![]()
dat denk ik ook, dit hinkt teveel op twee gedachten, aan de ene kant de Lama's en aan de andere kant Dit was het Nieuws.... jammer dat ze op Jeroen van K. na alleen maar talentloze mensen hebben aangetrokken, met als absoluut dieptepunt die twee mutsenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik geef het nog 2 of 3 uitzendingen tot BNN de stekker eruit trekt.
Nu maar sinds maanden weer eens Jensen kijken.![]()
Je kunt je tijd vast beter besteden... het was verschrikkelijk slecht, met de twee vrouwen als ultiem dieptepuntquote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb deze week toch maar America's Next Topmodel gekeken. Moet ik de Kannibalen op internet terugkijken of is dat verspilde moeite?.
Hoe deed Tina het trouwens? Heb in de commercial break even gezapt en zag dr weer niks doen. Of nee wacht, ze kroop tussen de benen van die dikke door en riep 'hallo mensen'..
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb deze week toch maar America's Next Topmodel gekeken. Moet ik de Kannibalen op internet terugkijken of is dat verspilde moeite?.
Wat denk je zelf?quote:Hoe deed Tina het trouwens?
Ik lees 'm nu pas maar daar gaat mijn drinken over mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:50 schreef kastanova het volgende:
Een vrouw is in principe alleen grappig als ze onder een bus loopt of ergens vanaf flikkert...
Ik zet 5 euro op "na vanavond"quote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef Insomaniac het volgende:
Duidelijk.. Thnx Bupie en Vulture.
.
Is er al een 'gok hier wanneer de Kannibalen geschrapt gaat worden' topic?.
Ik denk dat ze het nog een keer proberen zonder Tina en Eva en dat dán de stekker er uit gaat.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb weggezaptGoisteren, het niveau daalde te erg
Hatchet Face ja!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:23 schreef Lieke_K het volgende:
Zeg die ene griet, die doet me denken aan Hatchet uit Cry Baby... Of kent hier niemand die film? Het is in ieder geval niet echt een compliment.
hij is dan ook het enige lichtpuntje in deze show... ik gok erop dat dit echt de laatste uitzending is want het wil gewoon maar niet leuk wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef 14.gif het volgende:
Ik vind Jeroen van Koningsbrugge wel grappig![]()
Eensquote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Geef Jeroen van Koningsbrugge maar een show in zijn eentje"ik zit te poepen"
De rest mag bij het grof vuil
Waar ging dat in Godsnaam over?? "Ik zit te schijten"quote:Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef Stansfield het volgende:
Zo idd zeg. Dat telefoongesprekje is alleen leuk als hij erbij is. De rest mag echt weg.
Als Sara Kroos inderdaad stopt mag hij d'r wel voor vast bijkomen... al zullen ze wel een vrouw gaan zoeken... maar vrouwen met humor vinden is nog moeilijker dan in de Sahara naar een druppel water zoekenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eens
hij was tijdje terug ook bij de lama's, toen was hij ook erg sterk![]()
Hier moet ik nog harder om lachen dan om welke grap dan ook in De Kannibalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef dramslag het volgende:
BNN heeft ook eindelijk een drama-serie.
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef dramslag het volgende:
BNN heeft ook eindelijk een drama-serie.
357.000quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
327.000 kijkers gisteren, vorige week nog 504.000
Of er waren een paar mensen die perongeluk de TV aan hadden laten staan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef Smeich het volgende:
Ja, mensen willen waarschijnlijk zien hoe kut het werkelijk is ipv alleen maar horen zeggen.
Welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:55 schreef Repeat het volgende:
Wat een treurig programma dit zeg
En die citroenverkoper is ook helemaal niet grappig, hij haalt het zeker niet bij de mannen van de lama's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |