Het is nou ook niet echt een belangrijke wedstrijd he.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:37 schreef 2Drix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ajax natuurlijk weer als laatst![]()
Nee dus hadden ze hem mooi aan het begin mogen doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt een belangrijke wedstrijd he.
Oh ja, das waarquote:Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee dus hadden ze hem mooi aan het begin mogen doen.
't moet allemaal nieuw en modern enzo hequote:Op zondag 19 februari 2006 19:54 schreef 2Drix het volgende:
What the fuck doet Talpa nou blij met hun ''Match of the week'' bullshit![]()
En het overzicht en Cafe de Sport aankondiging.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef F1Bas het volgende:
Natuurlijk eerst reclame.
dat is wel het laatste waaraan ik me irriteer bij dit programma...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef Kang-He het volgende:
Lelijk overhemd heeft die Wilfred weer aan hoor.
Dat doet Ajax echt zelf hoor, hadden ze het bij 2-0 gelaten, kwam het verslag van Ajax gewoon vooraan. Je moet kortom bij Blind zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:09 schreef joeyzzz het volgende:
klote talpa, altijd Ajax weer als laatst![]()
![]()
Blijf je dat nog 5 jaar herhalenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef Kang-He het volgende:
Belachelijk weer dat Ajax en Feyenoord weer zo fokking laat zijn.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijf je dat nog 5 jaar herhalen
Ik zou zeggen nemen zielenknijper en deal with it
Wilfred begon over Ajax, niet Jan. Die haakte daar alleen op in.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef leolinedance het volgende:
Waarom Lamey niet als goal van de week?
Die van de Hunter was zeker mooier![]()
![]()
En waarom praat die flikker van een Mulder alleen maar over ajax en Inter? Volgens mij speelt PSV eerst tegen Lyon hoor![]()
Kut wedstrijden ook altijd![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef leolinedance het volgende:
Waarom Lamey niet als goal van de week?
Die van de Hunter was zeker mooier![]()
![]()
En waarom praat die flikker van een Mulder alleen maar over ajax en Inter? Volgens mij speelt PSV eerst tegen Lyon hoor![]()
Kut wedstrijden ook altijd![]()
Wie wordt kampioen denk jij?quote:
Dat varieerd elke week. Geen pijl op te trekken dus.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Maar hebben ze trouwens Ajax wel eens niet als laatst gedaan?
Ik denk psv. Alles beter dan f'noord iigquote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie wordt kampioen denk jij?
En geef even een reden waarom de goal van Lamey er niet bij hoorde en die van Huntelaar, wat dus niks bijzonders was, wel?!
Ow ok, het lijkt altijd wel als laatste te zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat varieerd elke week. Geen pijl op te trekken dus.
Ja, nouja, dat soort dingen bedoel ik dus. Altijd maar dat eeuwige gerekt en gekloot. Ik vind het echt een kutprogramma, geef mij gewoon Studio Sport maar weer terugquote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het echt onlogisch dat ze tussendoor de wedstrijden van gister en eergister laten zien, terwijl er nog gewoon een wedstrijd op deze dag moet worden uitgezonden.
Dat vind ik wel logisch je blijft dan gewoon kijken omdat je die laatste wedstrijd ook wil zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het echt onlogisch dat ze tussendoor de wedstrijden van gister en eergister laten zien, terwijl er nog gewoon een wedstrijd op deze dag moet worden uitgezonden.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef leolinedance het volgende:
Ik zou die Talpaflikkers weleens goed [afbeelding]
Vandaar dat ze Ajax altijd als laatste uitzenden.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel logisch je blijft dan gewoon kijken omdat je die laatste wedstrijd ook wil zien.
Ze moeten het gewoon compleet willekeurig doen. Als Ajax een keer als laaste is, is niet erg maar om nou elke week anderhalf uur te wachten word ik echt ziek van.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Stpan het volgende:
Jeetje, wordt er in dit topic nu nog steeds gemeut over de volgorde van de wedstrijden?
Dit doen ze juist prima naar Engels voorbeeld! En dat pas 26 uitzendingen lang voor de blijkbaar minder oplettende kijkers![]()
Pas als Talpa de goede, uitgeklede stijl van de BBC van het in beeld brengen van wedstrijden overneemt en dezelfde kwalitatief goede commentatoren aantrekt, is een vergelijking met de Engelsen gerechtvaardigd. Tot die tijd blijft het commerciele meuk.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Stpan het volgende:
Jeetje, wordt er in dit topic nu nog steeds gemeut over de volgorde van de wedstrijden?
Dit doen ze juist prima naar Engels voorbeeld! En dat pas 26 uitzendingen lang voor de blijkbaar minder oplettende kijkers![]()
"ajax bedankt vandaag 46.338 toeschouwers voor hun steun"quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
Wel heel leeg in de arena. Hoeveel toeschouwers?
Zo uitgekleed vind ik MotD nu ook weer niet. Vrij veel geOH (vooral als het Man Utd of Chelsea betreft, ook daar is niets top-3 aanbiddend hen vreemd) en ook daar loze shots van publiek tussendoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Pas als Talpa de goede, uitgeklede stijl van de BBC van het in beeld brengen van wedstrijden overneemt en dezelfde kwalitatief goede commentatoren aantrekt, is een vergelijking met de Engelsen gerechtvaardigd. Tot die tijd blijft het commerciele meuk.
Overigens is het aantrekken van dezelfde kwalitatief goede commentaren praktisch onmogelijk is, aangezien juist de Engelse taal voor een groot deel bij draagt aan de uberkwaliteit van de Engelsen.
Valsquote:Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef Dos37 het volgende:
Timmer zat duidelijk met zijn gedachten bij marianne
Mulder is het enige lichtpuntje van De Wedstrijden.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef nednil het volgende:
Van Smeets werd ik onpasselijk, van Genee moet ik kotsen en van Mulder word ik doodziek.
Ajax wordt ook constant als laatste laten zien. Ik dacht dat de enige keer was dat Ajax niet als laatste was, vorige week was. Voor de rest is Ajax altijd als laatste, vraag me niet waaromquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow ok, het lijkt altijd wel als laatste te zijn![]()
Doe ik ook. Scheelt me per uitzending minstens een uur. Tijd die zinvoller is te besteden. Met fokken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kijk het tegenwoordig nooit meer 'live'. Ik neem het altijd op, dan kan ik al het gelul doorspoelen, en wat ik als eerste wil zien, als eerste kijken.
Dan gaat het je niet om inhoud maar om de overdracht.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mulder is het enige lichtpuntje van De Wedstrijden.
'De Wedstrijden' en inhoud.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:19 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan gaat het je niet om inhoud maar om de overdracht.
Dat komt omdat ze bij Ajax standaard alle seizoenkaarthouders meetellen bij de bezoekers-aantallen - óók als de helft daarvan maar komt opdagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
"ajax bedankt vandaag 46.338 toeschouwers voor hun steun"
stond althans vanmiddag op de monitor in de arena.
Ik! Ik! Ik! Kan niet wachten op m'n HD-recorder, dan hoef ik ook niet zo ongeduldig op m'n roti te wachten nadat ik zelf weer eens te laat ben weggegaan op m'n voetbalclub, begin ik om 19:20 met kijken en spoel ik alle reclame's en indien aanwezig Ruud Gullit door.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou ook mensen die 'De Wedstrijden' liever hebben als het vroegere Studio Sport?
Ok, dat vond ik ook leuk altijd. Zeker als ze bij je eigen club waren, en net voor dat je naar het stadion fietste kon kijken naar een soort voorprogramma van jouw wedstrijd.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook vond ik het altijd leuk dat Studio sport zondagmiddag altijd al in een stadion was van de wedstrijd van die dag, en dan uitgebreid gingen voorbeschouwen![]()
Helaas is dat niet meer.
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou ook mensen die 'De Wedstrijden' liever hebben als het vroegere Studio Sport?
Dat is inderdaad echt het enige wat ik mis.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook vond ik het altijd leuk dat Studio sport zondagmiddag altijd al in een stadion was van de wedstrijd van die dag, en dan uitgebreid gingen voorbeschouwen![]()
Helaas is dat niet meer.
je kijkt duidelijk niet iedere week. Volgens mij komt feyenoord het meeste als laatstequote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Maar hebben ze trouwens Ajax wel eens niet als laatst gedaan?
Omdat jij het niets vindt, betekent niet dat het per definitie maar een kutprogramma is en dat niemand anders het kan of mag waarderen.quote:
Ik zie ook elke week weer een hoop aanknopingspunten (een verkapte 'raad de trainer'quote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij is het om het even, ik ben wel tevreden met de aandacht voor de uitgezonden wedstrijden. Er zijn nog wel wat verbeterpunten.
Geef me 1 andere reden waarom ik Trinko Keen en Dick Jaspers ken?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, nou
Maar dat 3-banden en ping-pong enz tussendoor kan ik me niet herinneren eigenlijk?
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, nou
Maar dat 3-banden en ping-pong enz tussendoor kan ik me niet herinneren eigenlijk?
De Wedstrijden > Studio Sportquote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Selectief geheugen Dr. Daggla? Richard Groenendaal, Sven Nijhuis, Jurgen van der Goorberg, ik zette Studio Sport altijd uit nadat het voetbal om 20:40 eindelijk eens afgelopen was op Studio Sport, en toch ken ik deze mensen. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko..
Ik vind Talpa's de wedstrijden iig zo kut dat is steeds minder vaak kijk.
Of je leest gewoon begrijpend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:08 schreef Stpan het volgende:
[..]
Selectief geheugen Dr. Daggla? Richard Groenendaal, Sven Nijhuis, Jurgen van der Goorberg, ik zette Studio Sport altijd uit nadat het voetbal om 20:40 eindelijk eens afgelopen was op Studio Sport, en toch ken ik deze mensen. Heel vreemd.
quote:Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko. #
Ik vind Talpa's de wedstrijden iig zo kut dat is steeds minder vaak kijk.
Sorry, maar ik heb nog nooit meegemaakt tijdens studio sport dat ze tussen de samenvattingen in (van die dag) ff een itempje over Dick erdoorheen gooide.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:14 schreef Stpan het volgende:
Ja of we voeren hier op FOK! ook gewoon de # in als je iets sarcastisch bedoeld.
[..]
sorry hoor maar ik vind dit net zo zielig als alle ajacieden die vast willen houden aan het oude logo,de meer terug willen en dat soort praktijken. ik heb niks tegen talpa,ik vind het zelfs een verbetering.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze bij Ajax standaard alle seizoenkaarthouders meetellen bij de bezoekers-aantallen - óók als de helft daarvan maar komt opdagen.
Gisteren was het stadion echt niet op 5.000 man na helemaal vol hoor aan de hoeveelheid lege plekken te zien
Over de wedstrijden ben ik nog steeds niet te spreken. In het begin dacht ik dat het gewoon een gewenningsperiode zou zijn, maar ik erger me nog steeds net zo erg, zo niet erger, aan dezelfde dingen als aan het begin van het seizoen. Het is voor mij ook geen must meer om het te zien, Studio sport was dat altijd nog wel.
Helaas is dat niet meer.
Dan lullen we goed langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb nog nooit meegemaakt tijdens studio sport dat ze tussen de samenvattingen in (van die dag) ff een itempje over Dick erdoorheen gooide.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:35 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dan lullen we goed langs elkaar heen.
Maar jij wilt zeggen dat je je niet meer kan herinneren dat ze om 19:45 nadat Ajax en Feyenoord waren uitgezonden met een hoop gelul, ze overgingen op veldrijden, NK ping pong of handbal, reclame, journaal, reclame en dan pas De Graafschap - NEC (gevolgd door de wedstrijden van zaterdag in vogelvlucht en de stand)?
Dan heb je toch echt een selectief geheugen, of je gooide hem uit nadat Ajax was geweest. Dan moet je gewoon toegeven dat je terugverlangt naar Studio Top 3 en het niet zo kan waarderen dat er een programma is die mijns inziens de competitie met wel de juiste accenten belicht. En nog belangrijk, zonder Alain Villafuertes 6e overwinning op rij op NK Bedspringen.
Ik vind dat er meer verbeterpunten zijn dan "wat" verbeterpunten. Dat klinkt als "we zijn er bijna, op de goede weg." Nou, volgens mij vindt het overgrote deel van Nederland van niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat jij het niets vindt, betekent niet dat het per definitie maar een kutprogramma is en dat niemand anders het kan of mag waarderen.
Zelfde heb je met Adriaanse (negatief), Pienaar (positief) en Boukhari (positief. Doe je ook allemaal hetzelfde. Beetje vervelend
Kijkcijfers liegen niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind dat er meer verbeterpunten zijn dan "wat" verbeterpunten. Dat klinkt als "we zijn er bijna, op de goede weg." Nou, volgens mij vindt het overgrote deel van Nederland van niet.
Inderdaad. Bij 4 of meer wedstrijden op zondag was het feest hoor. In het kwartiertje na het journaal de rest van de wedstrijden er even door 5min heenjagen waardoor je net de voorbereiding van de goal nog kon zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:
stpan heeft hier toch het beste geheugen, Studio Sport deed idd van 19.45u tot 20.00u altijd wat andere sporten zoals veldrijden en die meuk.
De wedstrijden van de vrijdag en zaterdag, en de zondagwedstrijden van pakweg Groningen, De Graafschap of NEC waren altijd pas na het journaal van 20.00u.
Dat is nog altijd minder als wat SS op zondag haalde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
2.4 miljoen kijkers. Week in, week uit. Nu jij weer
Dat had je bij de NOS toch ook niet? Een klein alternatief is RTL5 die de beelden ook heeft. Maar 2,4 geeft gewoon aan dat genoeg mensen welwillend kijken naar Talpa. Als het echt zo schandalig slecht was zoals iedereen het hier doet vermoeden, haal je gewoon geen 2,4 kijkers.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ook meer omdat je anders niets ziet. Het is pas eerlijk als je een alternatief zou hebben.
Kom maar met dat cijfer dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder als wat SS op zondag haalde..
Dat kan best hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:
stpan heeft hier toch het beste geheugen, Studio Sport deed idd van 19.45u tot 20.00u altijd wat andere sporten zoals veldrijden en die meuk.
De wedstrijden van de vrijdag en zaterdag, en de zondagwedstrijden van pakweg Groningen, De Graafschap of NEC waren altijd pas na het journaal van 20.00u.
Dat mag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anyway, ik blijf de Wedtsrijden met die glibberbek een onwijs kutprogramma vinden. En dat is mn goed recht.
Commercieel station MMquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
Ook niet echt, dat is ook het lastige. Maar ik vind dat het programma wekelijks rammelt, veel te veel onnodige poespas, gedoe met reclame. Daar moeten ze gewoon wat aan veranderen.
En het blijft een zwaktebod om de interessantste duels achteraan te programmeren, daarmee bevestig je zelf dat je een zwak programma hebt en bang bent kijkers te verliezen.
Dan ben je geen voetbal liefhebber en kan je beter niet kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Commercieel station MMDat is geen zwaktebod, dat is logisch nadenken om het meeste geld te verdienen. Trouwens, dat heb je bij een goed programma ook. Mensen die alleen Ajax/Feyenoord/PSV willen kijken, blijven echt niet hangen bij een voetbalprogramma om Sparta - RBC te kijken, omdat het zo'n goed programma is.
Daarbij ben ik nog steeds erg benieuwd hoe het bij de NOS of nog erger SBS6had uitgezien, aangezien 90% van wat ze doen en hoe de opzet is naar mijn weten opgezet is door de Eredivisie zelf.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie wordt kampioen denk jij?
En geef even een reden waarom de goal van Lamey er niet bij hoorde en die van Huntelaar, wat dus niks bijzonders was, wel?!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als liefhebber kijk je toch alle duels, maakt niet uit in welke volgorde vind ik.
Ik kijk elke wedstrijd. Op de hoop mooi voetbal en mooie goals te zien. Ookal is het Rbc - Willem 2, boeit me dan echt geen reet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als liefhebber kijk je toch alle duels, maakt niet uit in welke volgorde vind ik.
En daarom ben je beter af dan bij de NOS.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Inhoudelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Erasmusch het volgende:
Tuurlijk maakt dat wel uit.
Daarom is het ook zo jammer dat er zo veel van die dingen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik vind "de wedstrijden" wel oké, alleen de reclames zijn jammer.
Daarom hebben ze digitale recorders uitgevonden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo jammer dat er zo veel van die dingen zijn.
Wat een nonargumentquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
Daarom hebben ze digitale recorders uitgevonden.
Wat een gezeik zeg. Laten we met alle programma's rekening met je houden omdat je geen auto hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Ludacriss het volgende:
Wel erg fake dat het nu precies om 22:00 uur begint. Heb nu de samenvatting gemistAdo - Vitesse is om 21:20 afgelopen. Om 21.40 heb je de tram vanwege de drukte. Om 22:00 heb je de bus (omdat je de bus van 21:45 net hebt gemist ) en ben je om 22:15 thuis..... doe je de tv aan is de samenvatting van Ado - Vitesse al geweest
![]()
Leuk die nieuwe tijdstip als je niet met de auto bent.
LoL niet iedereen heeft een auto.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Laten we met alle programma's rekening met je houden omdat je geen auto hebt![]()
Nagenieten doe je toch welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
LoL niet iedereen heeft een auto.
Om nu al 40 min na de wedstrijd gelijk de samenvatting te laten zien is veel te vroeg mja bekijk het morgen wel.
Moet je ook maar geen Bananenlied- toegift gevenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
LoL niet iedereen heeft een auto.
Om nu al 40 min na de wedstrijd gelijk de samenvatting te laten zien is veel te vroeg mja bekijk het morgen wel.
Koop dan zelf die rechten en zendt het uit zonder reclame.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo jammer dat er zo veel van die dingen zijn.
Over goede argumentatie gesproken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat een nonargument. Wat je nu dus zegt, is dat we allemaal maar een digitale recorder moeten kopen, of niet meer moeten zeuren over de reclames.
Stakker.
Precies, dat sloeg echt nergens op. Het Van Staa-effect dat uitgewerkt zou zijn, kom op zeg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een ONZIN-reportage van Sierd de Vos zeg, maak het programma gewoon wat korter, dat mag ook best.
We mogen zeiken op de reclames, als we dat willen. Daar hebben we echt geen andere opties of mogelijkheden voor nodig.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Stpan het volgende:
[..]
Over goede argumentatie gesproken.![]()
Je kunt mbt de reclames 3 dingen doen.
A. zelf de rechten te kopen
B. een digitale recorder te kopen
C. stoppen met zeiken.
Nou A & B vallen blijkbaar af bij jou, blijft C over. Succes.![]()
Het is triest gezeik. Zeiken om het zeiken. Bij de NOS kwam er nota bene nieuws tussendoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
We mogen zeiken op de reclames, als we dat willen. Daar hebben we echt geen andere opties of mogelijkheden voor nodig.
Zeiken om te zeiken.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is triest gezeik. Zeiken om het zeiken. Bij de NOS kwam er nota bene nieuws tussendoor.
Jij moet je eens na laten kijken denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zeiken om te zeiken.
Laat je nakijken.
Laten we maar ophouden, nu wordt het alleen modder gooien. Ik heb mijn punt gemaakt.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij moet je eens na laten kijken denk ik.
Laat me raden:quote:
Ok, laatste opmerking hierover dan: de enige onderbreking bij de publieke omroep was het journaal, en dat was nog na de wedstrijden die diezelfde dag waren gespeeld. Dat zijn nou net de meeste wedstrijden. De paar wedstrijden die eerder werden gespeeld (op o.a. vrijdag en zaterdag) kwamen na het nieuws.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je punt gaat alleen niet op. Bij de publieke omroep was er meer onderbreking.
Reclame tussen de wedstrijden?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Behalve het journaal was er ook nog reclame. Nota bene op een zender die wordt gefinancieerd door de belastingbetaler.
Dan rest me niets dan je naar mijn enerlaatste post te verwijzen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, tijdens de onderbreking.
Maar dan wel een onderbreking van zeker een half uur...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef Roeni3 het volgende:
Bij de publieke omroep was er dus maar 1 onderbreking, en ook nog eens op een minder storend moment.
Het kwam toch echt voor dat op de zondagavond wedstrijden die die middag gespeeld waren pas na het Journaal kwamen... 100% zeker.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ok, laatste opmerking hierover dan: de enige onderbreking bij de publieke omroep was het journaal, en dat was nog na de wedstrijden die diezelfde dag waren gespeeld. Dat zijn nou net de meeste wedstrijden. De paar wedstrijden die eerder werden gespeeld (op o.a. vrijdag en zaterdag) kwamen na het nieuws.
Bij de publieke omroep was er dus maar 1 onderbreking, en ook nog eens op een minder storend moment.
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef peksin het volgende:
De beste wedstrijden kwamen altijd voor het journaal, er zijn miljoenen mensen die die andere wedstrijden niet hoefden te zien, voor hen was er dus helemaal geen onderbreking en konden hun tijd nuttiger besteden. Door Talpa wordt je gedwongen tot het einde te kijken, dus ook naar wedstrijden die je eigenlijk niet hoeft te zien (geld dus niet voor iedereen, maar zeker voor een deel van de kijkers). Bovendien, ik zelf en waarschijnlijk een heleboel mensen met mij, vonden het journaal geen vervelende onderbreking. Ik kijk namelijk normaal toch al om 8 uur naar het journaal (5 miljoen mensen met mij). Voor de andere mensen lijkt het me iniedergeval nuttiger om naar het journaal te kijken dan naar reclame. En als laatste nog een argument, die ook niet voor iedereen heeft te gelden, maar 1 onderbreking (zeker geen 30 min overigens, eerder 20) voelt toch een stuk beter dan 7 kortere onderbrekingen. Het is als een stuk hardlopen, met een pauze van 20 minuten kan je even rustig op adem komen en weer krachten opdoen, als je 7 keer een hele korte pauze houd is dat alleen maar vermoeiender. Zo wat een prachtige beeldspraak.
tsja,meeste mensen willen de top zien. PSV is niet interessant want die wint te vaak,Feyenoord is niet interessant. Ajax doe het heel wisselvallig dus ze willen de meeste kijken vasthouden tot het einde van het programma.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Laat me raden:
- "We hebben onder andere voor u de samenvatting van Heracles thuis tegen Ajax..."
- "Later in de uitzending Heracles tegen Ajax..."
- "Straks Heracles tegen Ajax, maar eerst de reclame...."
- "Zo direct Heracles-Ajax, maar eerst de wedstrijd van de week...."
- "Er zijn nog meer wedstrijden gespeeld dit weekend, maar eerst de boodschappen...."
- "Heracles-Ajax houdt u nog tegoed, eerst schakelen we even over naar Humberto Tan bij Café de Sport."
- "We hebben nog de samenvatting van Heracles-Ajax, maar eerst gaan we kijken naar de wedstrijden die eerder deze week zijn gespeeld."
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tsja,meeste mensen willen de top zien. PSV is niet interessant want die wint te vaak,Feyenoord is niet interessant. Ajax doe het heel wisselvallig dus ze willen de meeste kijken vasthouden tot het einde van het programma.
Daar gaat het niet om bij deze user schat ik, alles wat nog komt wordt voor elke wedstrijd, na elke wedstrijd, voor elk reclameblok en na elk reclameblok aangekondigd, dat is totale onzin.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tsja,meeste mensen willen de top zien. PSV is niet interessant want die wint te vaak,Feyenoord is niet interessant. Ajax doe het heel wisselvallig dus ze willen de meeste kijken vasthouden tot het einde van het programma.
Want?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Daar gaat het niet om bij deze user schat ik, alles wat nog komt wordt voor elke wedstrijd, na elke wedstrijd, voor elk reclameblok en na elk reclameblok aangekondigd, dat is totale onzin.
Ja, tussen verschillende programma's, maar niet in hetzelfde programma. Iig niet zó erg.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Want?
Dat doet elke omroep ondertussen.
Oh? Naar de Champions League samenvattingen kijken was weer een verademing.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Want?
Dat doet elke omroep ondertussen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Naar de OS kijken dan weer niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef Trancelocator het volgende:
Oh? Naar de Champions League samenvattingen kijken was weer een verademing.![]()
In het eerste geval komt er ook echt curling na de reclame, in het tweede geval weet je dat dat is wanneer het schaatsen van start gaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Naar de OS kijken dan weer niet.
"Straks na de reclame curling" "later vandaag het schaatsen" etc....
Hoppa, http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.aspquote:Op zondag 26 februari 2006 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand weer de link van de ive-stream want op Tapa.tv is hij niet te openen
Bookmark hem nou, hoef je niet elke week om die URL te vragen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Merci RG
af te spelen met?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoppa, http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.asp
En nog voor de samenvatting even het doelpunt van KJH laten zien.quote:
Dat was er één van vorige week tegen RBC.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog voor de samenvatting even het doelpunt van KJH laten zien.
Dat was tegen RBCquote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog voor de samenvatting even het doelpunt van KJH laten zien.
GGD denk ik he.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef Jasza het volgende:
Die commentator is een drama, Ajax heeft echt wel minder dan 26 duels niet gelijk gespeeld en Huntelaar heeft alleen met Heerenveen 1x tegen Heracles gespeeld en toen scoorde hij 1x dus wtf hoe komt hij bij 5x.
Idd, o.a. NEC nog.quote:Die commentator is een drama, Ajax heeft echt wel minder dan 26 duels niet gelijk gespeeld
In de GGD natuurlijk, Know your info!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef Jasza het volgende:
Die commentator is een drama, Ajax heeft echt wel minder dan 26 duels niet gelijk gespeeld en Huntelaar heeft alleen met Heerenveen 1x tegen Heracles gespeeld en toen scoorde hij 1x dus wtf hoe komt hij bij 5x.
Dat was een 'grap' van WG.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:10 schreef TheGeneral het volgende:
Op z'n horloge? Wat lult die Genee nou weer.
Hij zegt toch Eredivisiequote:Op zondag 26 februari 2006 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de GGD natuurlijk, Know your info!
en verdiend dalijk meer geld dan alle andere 19 jarigequote:Op zondag 26 februari 2006 20:11 schreef vdHoek het volgende:
19 jaar en een beugel?
[..]
Idd, o.a. NEC nog.
Daar is de kans groot op ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en verdiend dalijk meer geld dan alle andere 19 jarige
Ik zie het nog zeer zelden op die leeftijd.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beugel op je 19e kan toch?
Nu maken ze het wel heel erg met rekken.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
bij cafe de sport
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Het is al 20.31, alleen nieuwe kijkers van Lotte zullen wel denken, deze serie ga ik niet volgen.
Kromme vergelijking, het is gewoon niet slim van Talpa om een nieuwe serie 10 minuten later te laten beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als de trein vertraging heeft, neem je die trein dan ook maar niet? Doe niet zo pietluttig.
Dit gaat over De wedstrijden, niet over 1 of andere kutserie die erna komt. Ga daar maar ergens anders over mekkeren.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kromme vergelijking, het is gewoon niet slim van Talpa om een nieuwe serie 10 minuten later te laten beginnen.
Tuurlijk wel. Voetbalfans willen programma afkijken, loopt uit, kunnen dus niet meer zappen naar aan andere zender want dan vallen ze midden in een programma. Oh weet je wat, dan kijken we deze serie maar, want hierna willen we toch Van Speijk kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kromme vergelijking, het is gewoon niet slim van Talpa om een nieuwe serie 10 minuten later te laten beginnen.
En jij bentquote:Op zondag 26 februari 2006 23:21 schreef nednil het volgende:
Meneer de Mol : wat doet die Genee òp mijn scherm ? Hij heeft nog nooit iets gepresteerd dat van enige journalistieke waarde is en toch betaalt u hem een riant salaris ! Om zijn onkunde aan te tonen krijgt Jan Mulder naast zijn niet-functionneren bij B&vD hier de taak het niet-weten van Genee te verbloemen maar dat gaat niet, meneer de Mol, want Jan Mulder kan niet zo goed in nette termen spreken. Stoppen altubelieft met die hap.
Die vind ik niet goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef DrDentz het volgende:
ja, ruilen met barbara barend
Mag de Mol niet zelf weten wat hij met zijn geld doet?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:21 schreef nednil het volgende:
Meneer de Mol : wat doet die Genee òp mijn scherm ? Hij heeft nog nooit iets gepresteerd dat van enige journalistieke waarde is en toch betaalt u hem een riant salaris ! Om zijn onkunde aan te tonen krijgt Jan Mulder naast zijn niet-functionneren bij B&vD hier de taak het niet-weten van Genee te verbloemen maar dat gaat niet, meneer de Mol, want Jan Mulder kan niet zo goed in nette termen spreken. Stoppen altubelieft met die hap.
nou, liever niet nee. hij kan dus duidelijk niet met geld omgaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 05:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mag de Mol niet zelf weten wat hij met zijn geld doet?
Bronquote:De Wedstrijden op herhaling
Een uitzending van De Wedstrijden gemist? Geen paniek. Het voetbalprogramma van Talpa is ook weer op internet te bekijken.
Tot voor kort de nachtmerrie van iedere voetballiefhebber: etentje op vrijdag, verjaardag op zaterdag en werken op zondag. Nu niet meer. Elk weekeinde helpt talpa.tv je uit de boze droom.
Het voetbalprogramma De Wedstrijden is op deze site terug te vinden onder het kopje ‘Programma Gemist’. De uitzendingen van vrijdag en zaterdag zijn rond de klok van half twaalf digitaal te bewonderen. Op zondag kunnen de kijkers rond kwart voor elf ’s avonds met het bord op schoot voor de computer plaatsnemen. Maandag om negen uur ’s morgens gaat de stekker er uit. De internetrechten zijn dan voor de clubs.
Just love het commerciele voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:30 schreef calvobbes het volgende:
Fijn he al die clubs met al die verschillende rechten om er zoveel mogelijk geld aan te verdienen
Ik vind dat Genee nu wel eens moet ophouden met het verschijnen op TV....quote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Freak187 het volgende:
Ik vind dat Genee nu wel eens moet ophouden met dat zenuwachtige gedoe. Hij spreekt als een sneltrein en slikt een hoop woorden in. Als anchorman moet hij dat rustiger kunnen brengen. Het is bijna alsof hij niet aan het woord wil zijn, maar helaas is het bij Talpa: 5 minunten wedstrijd en 25 minuten slap gelul.
En door iedereen wordt Genee bewierrookt over zijn eigenzinnige doen en laten. Mag hij dan alsjeblieft stoppen met dat "straks Ajax". Hij begint de uitzending met die woorden en vervolgens wacht je anderhalf uur.
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
"Op zondag kunnen de kijkers rond kwart voor elf ’s avonds met het bord op schoot voor de
computer plaatsnemen."
Bron
Dat ligt niet aan Talpa, maar aan de clubs.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:29 schreef pekel het volgende:
Ik moest dus vannochtend om 7.30 wakker worden om de gehele aflevering te bekijken.. Dan gaat het over.
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Freak187 het volgende:
En door iedereen wordt Genee bewierrookt over zijn eigenzinnige doen en laten. Mag hij dan alsjeblieft stoppen met dat "straks Ajax".
Fuck, jij bent grappig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
liever helemaal geen ajax
![]()
kunnen ze ajax niet uitzenden op nickelodeon want das toch voor het grootste deel voor de kids![]()
![]()
Leer lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef leolinedance het volgende:
dus ik kan de wedstrijden niet terugzien op internet?
Een soort slechte George Best en Cultheld in Groningenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef Kang-He het volgende:
Djurovski, kan iemand misschien iets over hem vertellen voor de jongeren onder ons?
Nee een soort Romario, een echte publieksspeler die niks deed behalve zo nu en dan een keer scorenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:49 schreef Kang-He het volgende:
Een soort Martin Drent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |