quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:Zijn er nou ook mensen die 'De Wedstrijden' liever hebben als het vroegere Studio Sport?
Ik! Ik! Ik! Kan niet wachten op m'n HD-recorder, dan hoef ik ook niet zo ongeduldig op m'n roti te wachten nadat ik zelf weer eens te laat ben weggegaan op m'n voetbalclub, begin ik om 19:20 met kijken en spoel ik alle reclame's en indien aanwezig Ruud Gullit door.
Dan is het helemaal perfect! Ik heb zeker kanttekeningen op het geOH en de reclames, maar Studio Sport
![]()
Wat een overschat uitgemolken ultra-langzaam en nog veel meer hinderelijke onderbrekingen hebbend kutprogramma was dat zeg!
Goed, het was traditie en komt wat minder commercieel over dan Talpa, maar feitelijk is toch alles beter dan:
- Tom 'voetbal interessert me niet en ik heb er ook geen verstand van' Egberts
- Reclame - Journaal - Reclame
- 3-banden en het NK Ping Pong (Dick Jaspers en Trinko Keen
![]()
ik heb trauma's) tussen de enige sport die er toe deed door.
- FC Utrecht - Sparta met 1 camera en geen geluidsmicrofoon met commentraar van Jack van Gelder vanuit de studio die nimmer en te nooit bij de wedstrijd is geweest wat je duidelijk hoort als je kijkt.
- Ron Spelbos!
![]()
(Mensen vergeten en vergeven te snel. 5 jaar lang Kieft, Spelbos, Kraay sr. en Jonk terreur is niet te vergeven. Een programma Ron Spelbos als analyst neerzet moet per wet worden verboden!)
Studio Sport was verzand in stof en traditie, tijd voor wat nieuws. Jammer dat mensen zo hangen naar het inferieure Studio Sport en voor het gemak vergeten dat je daar naar nog veel meer slap gelul hebt gekeken en nog veel meer reclame dan je bij heel 'De Wedstrijden' te zien krijgt.
Hiep hiep hoera voor John de Mol, dat hij alle rechten van het voetbal maar mag verwerven! Hij zorgt voor kwaliteit, meer camera's rond het veld zodat je beter te zien krijgt waar het uiteindelijk om draait: de schoonheid van het spelletje.
En John, alsjeblieft, vanaf volgend seizoen gewoon lekker voetbal in breedbeeld, ik weet dat je het wilt, ik weet dat je bang bent voor nog meer weerstand, maar doe het gewoon. Match of the Day wil ik op alle fronten vertaald zien naar een NLse versie!