Dat varieerd elke week. Geen pijl op te trekken dus.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Maar hebben ze trouwens Ajax wel eens niet als laatst gedaan?
Ik denk psv. Alles beter dan f'noord iigquote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie wordt kampioen denk jij?
En geef even een reden waarom de goal van Lamey er niet bij hoorde en die van Huntelaar, wat dus niks bijzonders was, wel?!
Ow ok, het lijkt altijd wel als laatste te zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat varieerd elke week. Geen pijl op te trekken dus.
Ja, nouja, dat soort dingen bedoel ik dus. Altijd maar dat eeuwige gerekt en gekloot. Ik vind het echt een kutprogramma, geef mij gewoon Studio Sport maar weer terugquote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het echt onlogisch dat ze tussendoor de wedstrijden van gister en eergister laten zien, terwijl er nog gewoon een wedstrijd op deze dag moet worden uitgezonden.
Dat vind ik wel logisch je blijft dan gewoon kijken omdat je die laatste wedstrijd ook wil zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het echt onlogisch dat ze tussendoor de wedstrijden van gister en eergister laten zien, terwijl er nog gewoon een wedstrijd op deze dag moet worden uitgezonden.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef leolinedance het volgende:
Ik zou die Talpaflikkers weleens goed [afbeelding]
Vandaar dat ze Ajax altijd als laatste uitzenden.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel logisch je blijft dan gewoon kijken omdat je die laatste wedstrijd ook wil zien.
Ze moeten het gewoon compleet willekeurig doen. Als Ajax een keer als laaste is, is niet erg maar om nou elke week anderhalf uur te wachten word ik echt ziek van.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Stpan het volgende:
Jeetje, wordt er in dit topic nu nog steeds gemeut over de volgorde van de wedstrijden?
Dit doen ze juist prima naar Engels voorbeeld! En dat pas 26 uitzendingen lang voor de blijkbaar minder oplettende kijkers![]()
Pas als Talpa de goede, uitgeklede stijl van de BBC van het in beeld brengen van wedstrijden overneemt en dezelfde kwalitatief goede commentatoren aantrekt, is een vergelijking met de Engelsen gerechtvaardigd. Tot die tijd blijft het commerciele meuk.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Stpan het volgende:
Jeetje, wordt er in dit topic nu nog steeds gemeut over de volgorde van de wedstrijden?
Dit doen ze juist prima naar Engels voorbeeld! En dat pas 26 uitzendingen lang voor de blijkbaar minder oplettende kijkers![]()
"ajax bedankt vandaag 46.338 toeschouwers voor hun steun"quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
Wel heel leeg in de arena. Hoeveel toeschouwers?
Zo uitgekleed vind ik MotD nu ook weer niet. Vrij veel geOH (vooral als het Man Utd of Chelsea betreft, ook daar is niets top-3 aanbiddend hen vreemd) en ook daar loze shots van publiek tussendoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Pas als Talpa de goede, uitgeklede stijl van de BBC van het in beeld brengen van wedstrijden overneemt en dezelfde kwalitatief goede commentatoren aantrekt, is een vergelijking met de Engelsen gerechtvaardigd. Tot die tijd blijft het commerciele meuk.
Overigens is het aantrekken van dezelfde kwalitatief goede commentaren praktisch onmogelijk is, aangezien juist de Engelse taal voor een groot deel bij draagt aan de uberkwaliteit van de Engelsen.
Valsquote:Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef Dos37 het volgende:
Timmer zat duidelijk met zijn gedachten bij marianne
Mulder is het enige lichtpuntje van De Wedstrijden.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef nednil het volgende:
Van Smeets werd ik onpasselijk, van Genee moet ik kotsen en van Mulder word ik doodziek.
Ajax wordt ook constant als laatste laten zien. Ik dacht dat de enige keer was dat Ajax niet als laatste was, vorige week was. Voor de rest is Ajax altijd als laatste, vraag me niet waaromquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow ok, het lijkt altijd wel als laatste te zijn![]()
Doe ik ook. Scheelt me per uitzending minstens een uur. Tijd die zinvoller is te besteden. Met fokken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kijk het tegenwoordig nooit meer 'live'. Ik neem het altijd op, dan kan ik al het gelul doorspoelen, en wat ik als eerste wil zien, als eerste kijken.
Dan gaat het je niet om inhoud maar om de overdracht.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mulder is het enige lichtpuntje van De Wedstrijden.
'De Wedstrijden' en inhoud.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:19 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan gaat het je niet om inhoud maar om de overdracht.
Dat komt omdat ze bij Ajax standaard alle seizoenkaarthouders meetellen bij de bezoekers-aantallen - óók als de helft daarvan maar komt opdagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
"ajax bedankt vandaag 46.338 toeschouwers voor hun steun"
stond althans vanmiddag op de monitor in de arena.
Ik! Ik! Ik! Kan niet wachten op m'n HD-recorder, dan hoef ik ook niet zo ongeduldig op m'n roti te wachten nadat ik zelf weer eens te laat ben weggegaan op m'n voetbalclub, begin ik om 19:20 met kijken en spoel ik alle reclame's en indien aanwezig Ruud Gullit door.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou ook mensen die 'De Wedstrijden' liever hebben als het vroegere Studio Sport?
Ok, dat vond ik ook leuk altijd. Zeker als ze bij je eigen club waren, en net voor dat je naar het stadion fietste kon kijken naar een soort voorprogramma van jouw wedstrijd.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook vond ik het altijd leuk dat Studio sport zondagmiddag altijd al in een stadion was van de wedstrijd van die dag, en dan uitgebreid gingen voorbeschouwen![]()
Helaas is dat niet meer.
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou ook mensen die 'De Wedstrijden' liever hebben als het vroegere Studio Sport?
Dat is inderdaad echt het enige wat ik mis.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook vond ik het altijd leuk dat Studio sport zondagmiddag altijd al in een stadion was van de wedstrijd van die dag, en dan uitgebreid gingen voorbeschouwen![]()
Helaas is dat niet meer.
je kijkt duidelijk niet iedere week. Volgens mij komt feyenoord het meeste als laatstequote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Maar hebben ze trouwens Ajax wel eens niet als laatst gedaan?
Omdat jij het niets vindt, betekent niet dat het per definitie maar een kutprogramma is en dat niemand anders het kan of mag waarderen.quote:
Ik zie ook elke week weer een hoop aanknopingspunten (een verkapte 'raad de trainer'quote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij is het om het even, ik ben wel tevreden met de aandacht voor de uitgezonden wedstrijden. Er zijn nog wel wat verbeterpunten.
Geef me 1 andere reden waarom ik Trinko Keen en Dick Jaspers ken?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, nou
Maar dat 3-banden en ping-pong enz tussendoor kan ik me niet herinneren eigenlijk?
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |