quote:Op zondag 26 februari 2006 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Het is al 20.31, alleen nieuwe kijkers van Lotte zullen wel denken, deze serie ga ik niet volgen.
Kromme vergelijking, het is gewoon niet slim van Talpa om een nieuwe serie 10 minuten later te laten beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als de trein vertraging heeft, neem je die trein dan ook maar niet? Doe niet zo pietluttig.
Dit gaat over De wedstrijden, niet over 1 of andere kutserie die erna komt. Ga daar maar ergens anders over mekkeren.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kromme vergelijking, het is gewoon niet slim van Talpa om een nieuwe serie 10 minuten later te laten beginnen.
Tuurlijk wel. Voetbalfans willen programma afkijken, loopt uit, kunnen dus niet meer zappen naar aan andere zender want dan vallen ze midden in een programma. Oh weet je wat, dan kijken we deze serie maar, want hierna willen we toch Van Speijk kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kromme vergelijking, het is gewoon niet slim van Talpa om een nieuwe serie 10 minuten later te laten beginnen.
En jij bentquote:Op zondag 26 februari 2006 23:21 schreef nednil het volgende:
Meneer de Mol : wat doet die Genee òp mijn scherm ? Hij heeft nog nooit iets gepresteerd dat van enige journalistieke waarde is en toch betaalt u hem een riant salaris ! Om zijn onkunde aan te tonen krijgt Jan Mulder naast zijn niet-functionneren bij B&vD hier de taak het niet-weten van Genee te verbloemen maar dat gaat niet, meneer de Mol, want Jan Mulder kan niet zo goed in nette termen spreken. Stoppen altubelieft met die hap.
Die vind ik niet goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef DrDentz het volgende:
ja, ruilen met barbara barend
Mag de Mol niet zelf weten wat hij met zijn geld doet?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:21 schreef nednil het volgende:
Meneer de Mol : wat doet die Genee òp mijn scherm ? Hij heeft nog nooit iets gepresteerd dat van enige journalistieke waarde is en toch betaalt u hem een riant salaris ! Om zijn onkunde aan te tonen krijgt Jan Mulder naast zijn niet-functionneren bij B&vD hier de taak het niet-weten van Genee te verbloemen maar dat gaat niet, meneer de Mol, want Jan Mulder kan niet zo goed in nette termen spreken. Stoppen altubelieft met die hap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |